משחק חלש ושקול: הכח ר"ג וחולון נפרדו בתיקו מאופס

אמש במשחק בין הכח ר"ג ל'ירמיהו' חולון, צפינו במשחק שקול אך ללא מצבים מיוחדים. הכח שלטו במחצית הראשונה ובמחצית השנייה המשחק התאזן כשהכח נחלשו. השיא היה בהחמצת הפנדל של מוטי אוחיון מהכח אולי נקודת האור היחידה מהמשחק הזה. יש לציין משטח דשא גרוע ביותר... איפה ההתאחדות?

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-11-2017
  • 18:16

במשחק שהתקיים אמש בין הכח ר"ג וירמיהו חולון, ראינו שתי קבוצות שחולמות על מקום בפלייאוף העליון. בפועל הכח הייתה טובה יותר במחצית ראשונה, במחצית השנייה הכח התעייפה וכך הסתיים לו עוד משחק באצטדיון וינטר שהמשטח דשא שלו אולי הכי גרוע בליגה. ואנחנו שואלים איפה ההתאחדות? שלא לדבר על היציע שכבר לא ניקו מספר שנים...

 

מאור אסור במרדף אחרי חיים פונטורמולי (איתן ידגר)

 

המשחק עצמו נפתח שקול כאשר סער קלדרון מראה ביצועים ברמה גבוהה מאוד על קו שמאל. בדקה ה-17 לערך, פריצה יפה של סער קלדרון שמוסר למאור אסור, אסור בועט מתוך הרחבה לעבר פינת השער של חולון, אך שוערה של חולון ניל אברבנאל מציל לקרן.

 

בר אהרוני מנסה לגבור על פני שני שחקנים (איתן ידגר)

 

בדקה ה-30 התקפת חולון בראשותם של גיל גילקרוב ודיב פינטו, שעם דאבל פס ענק שבסיומו נשלח דיב פינטו לתוך הרחבה, דיב נופל, ספק גדול אם היה פנדל אך השופט לא התרשם ולא שרק לכדור עונשין מהנקודה הלבנה. 5 דקות לסיום המחצית, מאור אסור מקבל כדור בתוך הרחבה, בועט חד ושטוח על הקרקע, אברבנאל כבר נכנע אך תמיר פור עם הצלה ענקית מציל מהקו ומונע שער בטוח לזכותה של הכח.

 

מאור אסור מנסה לעבור את מוטי עלפי מחולון, מאור כמעט והצליח לכבוש (איתן ידגר)

 

עם הכניסה לתוך תוספת הזמן, גיל גילקרוב חוטף כדור לאבי יוסף מגיע מול שוערה של הכח, רני עודה, גילקרוב בועט חלש היישר לרגלו של עודה שהודף טוב. המחצית הראשונה מסתיימת עם יתרון ברור של שחקני הכח שלא מצליחים לרדת עם יתרון להפסקה.

המחצית השנייה נפתחה בצורה שקולה מאוד. בדקה ה-65 שגיב סלומון שהיה פעלתן יותר במחצית הזאת, מרים כדור לרחבה ומגיע למאור אסור שבועט מעל השער.

 

בני שרקט מחולון. סער קלדרון מהכח היה הכי טוב משחקני הכח במחצית הראשונה. 

 

מוטי אוחיון שנכנס המחליף מראה ניצוצות מהכישרון הגדול שבו, בדקה ה-90 אוחיון עובר שני שחקנים בפינת ה-16 נכנס לרחבה ומוכשל , פנדל לזכות הכח ר"ג. מוטי אוחיון בועט חצי גובה אבל  ניל אברבנאל הודף את הכדור וקובע את תוצאת המשחק – 0-0!

 

אנשי חולון כעסו על שריקת השופט בדקה ה 90 לאחר ששרק לפנדל נגדם , ללא ספק שריקה גורלית אבל יש לציין שמהיציע היה נראה שהיה פנדל ברור על מוטי אוחיון ואפילו מבקר השופטים אישר בפנינו שהיה פנדל ללא ספק. 

 

 

מוטי אוחיון מחמיץ ויורד מאוכזב מכר הדשא. הצלה גדולה של שוער חולון ניל אברבנל.  (איתן ידגר)

 

לסיום: שתי הקבוצות יכולות להתנחם בנקודה, אבל חוסר מזל מנע מהכח את הניצחון. חולון חייבת לעשות שינוי וזה נכון שהם חסרו את איציק בן סלומון במרכז השדה וליאור אסולין בחוד, הם לדעתי חייבים להתחזק בעוד חלוץ. בן סלומון זה הקשר מהטובים בליגה והוא יעזור להם מאד אבל החוד חייב שיפור.

 

איציק בן סלומון היה חסר מאוד לקבוצתו (איתן ידגר)

 

משטח הדשא באצטדיון וינטר הוא מהגרועים בליגה! איפה ההתאחדות שתעשה משהו בנידון??? איך אפשר לשחק כדורגל במגרש בו קשה לתת...שלא לדבר שהיציע הוא כל כך מלוכלך ושלא ניקו את השירותים כבר מספר שנים. הגיע הזמן שהקבוצות יתנו לצופה מינימום של תנאים גם בוינטר...

 

בסיום שמענו את סער קלדרון שחקנה של הכח: "היה משחק חד צדדי לפחות במחצית הראשונה. במחצית השנייה המשחק התאזן אבל עדיין היינו חייבים לנצח".

 

אנשי חולון באים בטענות קשות כלפי שופט המשחק (איתן ידגר)

 

מן העבר השני אנשי חוון נראו מאד כועסים על השופט ומוסא בן חיים אמר בסיום: "שופט שערורייה! לנו הגיע פנדל ובמקום זה הוא נתן להם פנדל, לא מבין איך זה קרה".

 

איציק ששון האיש החזק בחולון. חושב על שינויים כדי שקבוצתו תחזור להראות את היכולת הגבוהה. צילום: איתן ידגר.

 

אלי בן סלומון ובנו איציק. גם הם רצו שחולון ינצחו....צילום: איתן ידגר.

שתי הקבוצות נפרדות בתיקו ללא שערים (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גורי עלפי מגן סופה (נוני מוזס 25-11-2017, 19:27)
    הציל את חולון
  2. גורי עלפי הוא גם פורק סחורה (אסי כהן 25-11-2017, 19:51)
  3. תמשיך לסקר משחקים של 0-0 (יפואי 25-11-2017, 19:52)
    ולהתעלם מהנמסיס שלך, מכבי יפו. אבל על אפך ועל חמתך אנחנו ניצור לך בעיה, בוקלוק איז'ו דה בוקלוק
  4. משחק חד צדדי 90% שליטה של הכח (רון שלום הכח הסגול 26-11-2017, 00:46)
    1:4 להכח רק במחצית לא היה מקפח את חולון. בהצלחה
  5. אתה עיוור? (סגול עולה 26-11-2017, 06:54)
    איך משחק שקול? איך? חולון עשו כל המחצית ה2 בונקר- היה צריך להיגמר 4:2 להכח- אוהד רון, לא סתם אומרים שאתה נקמן ואין לך מושג!
  6. סירוטקין יא פחדן מקללל ובוכה מקללל ובוכה (לסירוטקין ועוזרו 2 סמרטוטי רצפה 26-11-2017, 10:06)
    בושה לאגודה כמו הכח להעסיק מנבלי פה ואנשים חסרי רוח ספורטיבית גם סירוטקין וגם עוזרו לא ראויים לשבת על הברזלים בשכונה....
  7. לסגול עולה (אחד 26-11-2017, 12:07)
    אם לך היה ספונסר שמשחק בחולון, גם אתה היית כותב לטובתה. איציק בן סולומון זה הסוכך של אוהד רון.
  8. שום כלום (הנמר 26-11-2017, 13:17)
    הכח אתם בדיחה עצובה.סירוטקין אתה שכונה והעוזר מאמן ליצן מתנהג כמו אחרון האוהדים.פשוט בושה.נפגש בסיבו
  9. סירוטקין אתה גבר אההה תופתע (סירוטקין אנחנו זוכרים ולא שוכחים 27-11-2017, 15:48)
    סירוטקין יא נמושה