בית"ר נורדיה עם ניצחון דרמטי 2-3 מול קריית גת

משחק דרמטי עם תהפוכות נערך בשישי האחרון, במשחק בו אירחה בית"ר נורדיה ירושלים את עירוני קרית גת. מאי מזל היה הראשון להעלות את קרית גת ליתרון במחצית הראשונה, ניסים שי ואסף גובזה הפכו את התוצאה עבור נורדיה, שלומי משה, קבע שוויון 8 דקות לסיום. לאחר שכולם כבר חשבו שהמשחק מסתיים ללא הכרעה, הגיע אסף גובזה שהשלים צמד והעניק ניצחון דרמטי לויקטור גניש במשחקו הראשון על הקווים של נורדיה

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 27-11-2017
  • 21:57

המחשק החל עם יתרון עבור נורדיה, למרות שליטה מוחלטת במחצית הראשונה והחמצות של אסף גובזה בשורותיה של נורדיה י-ם, קריית גת בהזדמנויות הבודדות שהיו לה, עלתה ליתרון של 1-0 וירדה למחצית עם זריקת עידוד. 


במחצית נורדיה ביצעה חילוף והכניסה את מיקי רנדי במקומו של עוז אריאל, השליטה המשיכה גם במחצית השנייה, ובדקה ה-50 נורדיה קיבלה פנדל שהוחמץ. למרות ההחמצה הקבוצה של גניש המשיכה להאמין שהיא יכולה לחזור למשחק. בדקה ה-72 היא חזרה למשחק בזכות מבצע נהדר של שי ניסים שקבע שוויון 1-1. 

 

אסף גובזה המשיך להיות הפעלתן בהתקפת נורדיה והוא בא על שכרו, הגבהה מצוינת של יניב פינק מצד שמאל הגיעה לראשו של גובזה שקבע 1-2 לנורדיה. 


שמונה דקות לסיום, קרית גת קיבלה פנדל ושלומי משה איזן את התוצאה ל-2-2. שחקני נורדיה המשיכו להאמין ולשחק במטרה לנצח ובדקה ה-92 הגיע השער המיוחל, כדור עומק של מיקי רנדי, הגיע לגובזה שעבר את הבלם ובמבצע אישי קבע 2-3 מדהים לנורדיה. 

 

יש לציין את המשחק המצוין של אסף גובזה וניהול המשחק הנהדר של ויקטור גניש במשחקו הראשון על הקווים של נורדיה, שבחילופים שביצע במחצית השנייה שבראשם מיקי רנדי, הקבוצה עשתה את המהפך והניצחון הדרמטי. 

ניצחון דרמטי לגניש כבר במשחקו הראשון בנורדיה (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תודה ויקטור ולשחקנים על האושר (נורדיה 27-11-2017, 23:30)