לירון אלימלך: "רוצה לחזור ללאומית עם טבריה עוד העונה"

ביום שישי עירוני טבריה תארח את הפועל בית שאן למשחק שתמיד הזה הניב הרבה שערים ודרמות במפגשים קודמים בין הקבוצות. לירון אלימלך שחקנה של טבריה פוגש את האקסית בה היה מלך השערים בעונה שעברה ובראיון מספר על מה שעובר על טבריה העונה...

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 30-11-2017
  • 19:54

לקראת המשחק שמענו את לירון אלימלך חלוצה של עירוני טבריה: "אין ספק שזה לא עוד משחק עבורי, שיחקתי בעונה שעברה בהפועל בית שאן והתחברתי מאוד למועדון ולאוהדים שם ובהחלט לקחתי איתי חוויות מהמועדון הזה. מצפה לנו משחק קשה מאוד, זה משחק חשוב מאוד לאוהדים שלנו ובבית שלנו אנחנו כמובן נרצה לקחת את הנקודות".

 

לגבי מצבה של טבריה מאז פתיחת העונה אמר לירון: "אני חושב שמתחילת העונה עד עכשיו עזבו אותנו כמה שחקנים דומיננטיים וזה פגע בנו קצת. אנחנו עדיין קבוצה חזקה מאוד שקשה לשחק נגדה ועם חיזוק נקודתי ואיכותי, עם סגל עמוק יותר אני בטוח שנתמודד בצמרת הליגה עד הסוף".

 

לירון אלימלך בטוח שקבוצתו תתמודד בצמרת עד סוף העונה (דן יידוב)

 

המצב הכספי מקשה על הקבוצה? 
"בתחילת העונה לא אמרו לנו שצפויות להיות בעיות עם הכסף והתקציב, היה איחור של כמה ימים במשכורות אבל אני שמח שההנהלה וראש העיר דאגו לספק לנו תשובות, וגם דאגו לפיתרון וקיבלנו את מה שמגיע לנו. בגדול טבריה זה מועדון מסודר מאוד בליגה עם מוסר תשלומים מצוין".
 

עוד הוסיף על על הסגל של טבריה: "יש לנו סגל מצוין, שחקנים בכירים ומנוסים לצד שחקנים צעירים מוכשרים מאוד, יש לנו מאמן כושר, עומרי אלמקייס, שהוא מקצוען אמיתי שמתאים לרמות הגבוהות, וכמובן את אילן שהוא מאמן מצוין, בכל אימון ואימון רואים כמה שהוא רעב להצליח, דואג להעביר מהניסיון שלו לכל שחקן. לאילן מאוד חשוב שחדר ההלבשה יהיה בריא, תמיד יש אוירה טובה ואנחנו השחקנים מחוברים אליו מאוד".

 

אלימלך גם קורא לקהל להגיע למשחק ולתמוך הקבוצה: "תמיד המפגשים בין טבריה לבית שאן גורפים עיניין וכמות רבה של אוהדים. אני מאמין שיהיה משחק טוב, שתי קבוצות איכותיות עם קהל גדול .אנחנו מקווים לראות את הקהל שלנו שיבואו לתמוך ולעודד אותנו וכמובן בבית שלנו באים בכל הכח לנצח כל משחק".

 
לסיום איפה נראה אותך בשנים הבאות? תנצל את מה שטמון בך?

"היו לי מספר הצעות בתחילת העונה מהלאומית אבל בסופו של דבר בחרתי לשחק בעירוני טבריה. השאיפה שלי לחזור עם טבריה ללאומית ואעשה הכל כדי שזה יקרה עוד העונה".

לירון אלימלך חוזר למשחק מול האקסית (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אן אתה מצלם לך לא יעזור (עדי 30-11-2017, 20:28)
    אן אתה מלךךךךך לא יעזור