עידו קרן מארח את אלי מזרחי: תחזית ליגה א' צפון מחזור 11

השבוע לקראת המחזור ה-11, החליט עידו לארח את אלי מזרחי, מאמנה לשעבר של מכבי דלית אל כרמל. האם אלי יצליח לאתגר את עידו... איך יסתיים המפגש המעניין בין צור שלום לבאקה? האם טבריה תמשיך את המומנטום גם מול בית שאן? האם דליה תופיע למשחק מול איכסל? ומי תצא מחייכת במפגש בין הרצליה לאום אל פאחם...?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 30-11-2017
  • 15:31

שלום לכולם
מחזור 11 לפנינו, אך לא נתחיל לפני סקירה קצרה על המחזור ה-10 ועל מה שקורה בליגה א' צפון.
1. הליגה מפוצלת, מקומות 1-6 וכל היתר... ויש גם את מכבי דליה המפורקת.
2. לפלייאוף העליון סביר להניח שזאת תהיה תמונת המצב עד הסוף שגם באקה,ירושלים ומגדל העמק יכולות להפתיע. גם שפרעם אם באמת ייכנס הכסף מהמועצה... ובית שאן, אוי בית שאן שאם אליהו הנביא יזרים להם כסף, יכולים למצוא דרכם כלפיי מעלה.
3. גם קרית אתא נמצאת במקום שהיא לא רוצה להיות, ובאסי כבר חשבו שעלו על דרך המלך אבל הם עדיין לא שם...
4. למעלה בצמרת זה סיפור אחר לגמרי, כל אחד מששת המקומות הראשונים יכול לעלות... ברובי שפירא מנצחים ולא חשוב באיזה דרך, באיכסל יש סגל של ליגה לאומית קל... באום אל פאחם מאמינים השנה שזה שלהם. בהפועל כפר קנא קצת מאוכזבים מההפסד האחרון, אך אני בטוח שהשנה זאת הקבוצה הכי טובה שלהם. לאומית לא מילה גסה! בהרצליה מפנטזים לאומית כבר שנים. השנה אולי??? בטבריה תמיד יש עניין,קבוצה טובה יש, ומאמן מצוין ללא ספק יש.


השבוע החלטתי לארח את מי שפתח את העונה כמאמנה של מכבי דליה, שכעת לא ברור מה מצבה, לאחר שבשבוע האחרון משחקה מול הפועל הרצליה כבר בוטל... בואו נראה האם אלי יצליח לגבור עליי בתחזית של המחזור ה-11...


בואו נתחיל בתחזית:
מכבי צור שלום - באקה אל גרביה
עידו:
צור שלום בחסות ניסן רביבו המאסטרו. האלי מנעה המגן המצוין ואיציק דדון שמנצח על התזמורת עשו שח-מט לבית שאן וכבשו 4 בחוץ. שלא יתבלבלו שם החברים, להישאר בליגה יהיה הישג ענק עבורם. באקה נתנו משחק גדול מול איכסל הדורסנית, ואלמוג אוחיון שכל כך רצו רקד על המגרש עם שער ובישול ענק. טאראס שלקובסקי גרם לאיכסל להתגעגע אליו ומנע ניצחון של איכסל. בגביע באקה ניצחו בצור שלום... גם בשישי זה יקרה. הימור שלי: 2-1 לבאקה מצמד של אלמוג אוחיון.
אלי:
איציק דדון עושה עבודה מצוינת ואחראי על פתיחת עונה טובה של קבוצתו, יחד עם ניסן רביבו כמובן, מנגד באקה עשו תוצאה מצוינת בשבוע שעבר עם 10 שחקנים. בשישי עם חסיב אבו רוקון ומוחמד שבאט הם התחזקו בצורה טובה. הימור שלי: 1:1.

 

האם ניסן יוביל את צור שלום לניצחון גם מול באקה? (אבי רביבו)

 

הפועל ירושלים - הפועל כפר כנא
עידו:
נסיעה ארוכה מכפר כנא לירושלים שדאגו להתיש את שחקניו של פאהד חסון מוקדם בבוקר. על המגרש (סינטטי), בכפר כנא טובים יותר, אבל רק אם אדון חסון יעלה עם כל הכח למעלה ולא עם חלוץ אחד בודד גלמוד... תוסיפו את ענאן שצפוי לשחק ותקבלו קבוצה תענוג. שיש לך את סיסו ומאיר גבאי מאחור אתה גם יכול להיות בשקט הגנתי. הימור שלי: 2-1 לכפר כנא, בר שם טוב ומוטי מלכה כובשים.

אלי: כפר כנא קבוצה שמניעה כדור מצוין, בתוספת ענאן נסארלדין ועם המגרש בטדי זה יבוא לידי ביטוי גם בשערים, מנגד ירושלים קבוצה טובה אבל עדיין לא התרגלה לליגה. הימור שלי: 2-0 כפר כנא.

 

האם פאיד יעלה עם ההרכב החזק שלו? (מאור אלקסלסי)

 

עירוני קרית אתא - מ.ס. טירה
עידו:
אומנם קרית אתא הפסידו באום אל פאחם, אך הם היו טובים. בבית במשחק על 6 נקודות אני בטוח שיוחאי כהן יוביל וינהיג את הילדים סביבו. במשחקים כאלה שיש לך קפטן כזה לידך אתה מרגיש בטוח ולשחקן כדורגל ביטחון שווה 50 אחוז תוספת ביכולת. תוסיפו לזה את בן בנימין ובן קילגור המצוינים, יחד עם מאור אוחיון המצוין שחוזר מפציעה ואולי ישחק ותקבלו קבוצה שלא תפסיד בבית. הימור שלי:2-1 לקרית אתא למרות כל הרכש של טירה שאכזבו בבית מול הילדים משפרעם.

אלי: שתי קבוצות טובות שחייבות נקודות, ולדעתי עוד כמה מחזורים גם יברחו מהתחתית עד אז... אני מהמר על תיקו 0-0.

 

הפועל איכסל - מכבי דלית אל כרמל
עידו:
איכסל פספסה ניצחון בבאקה אבל הקבוצה שם פשוט מצוינת. עם שינוי קטן שצריך והקבוצה תרוץ חזק חזק חזק. בדליה אם בכלל אפשר לקרוא לה קבוצה, הכל מפורק ואין כלום. לא מאמן, לא שחקנים ולא כלום. האם אנחנו חוזים ברגעיה האחרונים של הקבוצה שהיא גאוות המגזר הדרוזי?
לא יהיה משחק לדעתי, אך אם יהיה זה ייגמר 12-0 במקרה הטוב, במקרה הרע ייגמר 15-0. אבל גם אם יהיה זה יבייש את הקבוצה ואת הליגה. הימור שלי: ניצחון קל לאיכסל.

אלי: ליבי עם המועדון שהיה חלק בלתי נפרד ממני במשך 4 עונות!!! אבל איכסל קבוצה מצוינת ולכן זה לא כוחות. הימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

עירוני טבריה - הפועל בית שאן
עידו:
בטבריה אילן סויסה גנב ניצחון כמו שרק הוא יודע בכפר כנא, בלי הרבה שחקנים חשובים, בבית שאן התפרקו לגמרי. איך תיגמר הסאגה הזאת של בית שאן רק אלוהים יודע. מה שבטוח שהקסמים שעשה איתן טייב שנה שעברה, נגמרו ולא נשארו שפנים נוספים בכובע. מה יהיה בשישי? 3-0 כואב לטובת טבריה ואם ירצו יותר יהיה יותר.

אלי: "מלחמה ספורטיבית", שתי קבוצות עם קהלים מצוינים, בית שאן בתקופה פחות טובה לעומת טבריה שעשתה ניצחון ענק בכפר כנא. הימור שלי: 1-0 לטבריה.

 

אילן סויסה גנב ניצחון בכפר כנא (מאור אלקסלסי)

 

הפועל מגדל העמק - מ.ס. 'רובי שפירא' חיפה
עידו:
רובי שוב גנבה ניצחון אבל בליגה הזאת רק הניצחון חשוב. במגדל העמק לא מפחדים ויש לי הרגשה שהפעם זה יהיה קצת שונה. הימור שלי: 1-1, תומר שריקי ואלון בוזורגי יכבשו.

אלי: מגדל בבית קבוצה קשה מאוד, 'רובי' בשקט שומרת על המקום הראשון ולכן הם חייבים לנצח אם הם רוצים להישאר שם. הימור שלי: 1-0 קשה לרובי.

 

הפועל שפרעם - הפועל אסי גלבוע
עידו:
בשפרעם מעודדים ומחכים לתקציב שייכנס וישנה סדרי עולם. זה רק מעצים את ההישג האדיר של איברהים אבורקיק שמוציא מים מהאבן כל שבוע מחדש. בבית מול אסי יהיה משחק שקול אבל שפרעם ינצחו בזכות תאמר עטרש חלוץ הרכש המצוין שחתם ויכבוש שער או שניים. הימור שלי: 2-1 לשפרעם.

אלי:  שפרעם עם אבו רקיק עד עכשיו עשו תוצאות טובות, יש להם הזדמנות לברוח מהתחתית אבל גלבוע לא פראיירים ומוריס אוזן יודע לעקוץ במשחקי חוץ כמו בהרצליה. . הימור שלי: 1-0 גלבוע.​

 

הפועל הרצליה - הפועל אום אל פאחם
עידו:
בהרצליה לא שיחקו הרבה זמן ולא בטוח כמה טוב זה. מצד שני באום אל פאחם איבדו את משה בן לולו שנפצע ואת גמליאל פרץ המצוין (מישהו שם לקח את כדור הבלבול כנראה). בכל מקרה הולך להיות שקול מאוד שכל תוצאה יכולה להיות. הימור שלי: 2-2 שתימור אביטן ומחמוד עבאס יכבשו לפאחם.

אלי: משחק צמרת עם שחקנים טכניים בשתי הקבוצות ומאמנים מנוסים. הרצליה במקום בשני (אחרי הטכני נגד דליה) אום אל פאחם במקום הרביעי (הפרש נקודה), בהרצליה לא שיחקו כבר חודש ואם הם יבואו מוכנים יהיה משחק מצוין. הימור שלי: תיקו 2-2.

 

זהו חברים
חכו לטור שלי שיגיע באמצע השבוע, שהרבה קבוצות לא תשמחנה לראות אותו....
שבת שלום ובהצלחה לכולם
עידו קרן

עידו קרן מארח את אלי מזרחי: תחזית ליגה א' צפון מחזור 11

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אשרף 30-11-2017, 18:01)
    שפרעם באה לאכסאל עם הרבה בעיות וניצחה אז בואו נחכה קצת הכול יכול להיות
  2. יש כבר הכל במכבי דליה גם מאמן וגם עוזר ... (אוהדים 30-11-2017, 18:01)
    לא לדאוג.....ולאלי בהצלחה תמיד אוהבים אותך בדליה
  3. מפגר (מפגר 01-12-2017, 21:34)
    מי המפגר שאמר מכבי דליה תפסיד 15-0
  4. מפגר (מפגר 01-12-2017, 21:34)
    מי המפגר שאמר מכבי דליה תפסיד 15-0
  5. מכבי דליה תדבר חזק בליגה (שחקן 01-12-2017, 21:47)
    במכבי דליה יש קבוצה צעירה וחזקה וידברו חזק בליגה עוד תראו.