בית"ר כפ"ס מחכה להפועל אזור

מחזור מספר 11 מספק לנו משחק שמפגיש שתי קבוצות עם שליש עונה ראשון מעבר למצופה, בית"ר כפ"ס הממוקמת במקום השישי, תארח באצטדיון 'לויטה' את הפועל אזור הממוקמת במקום השלישי. ללא ספק מצפה לנו משחק מעניין כאשר 2 הקבוצות מאמינות כי יכולות להתברג בפלייאוף העליון בסיום העונה

  • על ידי: גיא צמח
  • 30-11-2017
  • 08:38

מפגש בין 2 קבוצות שעשו שליש עונה מצוין מבחינתן, והן עם העיניים קדימה על מנת לעמוד כל אחת במטרות של עצמה , בשישי הקרוב תארח בית"ר כפ"ס את הפועל אזור במגרשה הביתי , בית"ר כפ"ס מגיעה במורל גבוה לאחר התיקו בשבוע שעבר נגד המוליכה הגאה נס ציונה , כפ"ס הייתה לקבוצה הראשונה שגרמה לנס ציונה להפסד נקודות .

 

נועם שוהם עושה עבודה מצוינת בכפר סבא והצליח לגבש סגל שחקנים די חדש ליחידה אחת שמשאירה כל משחק את הלב על המגרש , השחקנים הבולטים בכפר סבא הם הקשר המצוין סולי צמח , הבלם צליל נחמיה והחלוץ אלנתן סלמי , אפרורפו סלמי הוא ייעדר מהמשחק נגד אזור בעקבות הרחקה בשבוע שעבר.

 

מנגד הפועל אזור של המאמן המצוין יוסי חכים שעושה עבודה מצוינת תרצה להשלים ניצחון רביעי ברציפות ונראה כי פתיחת העונה המגמגמת נשארה מאחור . אזור ממוקמת במקום ה-3 בצדק והרבה בזכות מאור עידה , דניאל רז וקובי כהן שנמצא בתקופה מצוינת.

ניצחון של אזור והיא מקבעת את מקומה בצמרת העליונה, ניצחון של כפ"ס והיא תתמקם במקום שבו היא רוצה להיות בסוף העונה – מה שבטוח משעמם לא יהיה ב'לויטה'.

 

 

תגובתו של אייל שן, קפטן הפועל אזור לקראת המשחק: "אני חושב שזה עד עכשיו המשחק הכי קשה השנה מול קבוצה טובה ומאומנת טוב מאוד שעשתה תוצאות יפות עד עכשיו ,השאיפה שלנו להגיע לפלייאוף עליון כמו כל שנה וזה יהיה הישג גדול למועדון כמו אזור  עד עכשיו עבר שליש ראשון טוב אבל העונה עוד ארוכה".

 

 

קובי כהן הקשר המצויין של הפועל אזור אמר לפני המשחק: "משחק קשה מאוד נגד קבוצה מצוינת שקרובה אלינו בטבלה משחק שווה כוחות מקווה שנמשיך בכושר הטוב גם במשחק הזה , נגד כפר שלם הצגנו את אחד המשחקים הטובים שלנו עונה שלטנו ברוב שלבי המשחק ניצחון חשוב מאוד נגד קבוצה טובה שנמצאת גבוה בטבלה .אנחנו נמצאים במומנטום טוב ומקווים להמשיך אותו ולתקוע יתד בצמרת הגבוהה".

 

תגובתו של סולי צמח הקפטן של בית"ר כפ"ס: "יום שישי כמו בכל שבוע מחכה לנו קרב חדש והפעם בדמות אזור שלטעמי לא סתם נמצאת היכן שנמצאת. היה לנו בהתחלה קצת קשה להתחבר בכל זאת כמעט כל הקבוצה (הרכב) חדשה, כולל מאמן אבל משבוע לשבוע רואים שיפור והקבוצה מתחברת אבל עדיין מוקדם לדבר על מיקום. בשישי אחרון מי שהיה במשחק היה יכול לראות קבוצה חזקה, מחוברת וממושמעת ועדיין הראשונה שעצרה את הקטר מנס ציונה, שוב אני אומר אם לא נמשיך משבוע לשבוע רק להגביר את הקצב או לפחות את המחויבות אז לא שווה".

 

נימה אישית: שתי קבוצות שיקרות לליבי בהפועל אזור שיחקתי עונה אחת ותמיד תישאר לה פינה בליבי, בבית"ר כפ"ס שיחק בן דודה שלי שוקי יוסף ז"ל לפני הרבה שנים ובשתי הקבוצות יש לי חברים שמשחקים, בקיצור שיהיה בהצלחה לשתי הקבוצות.

בית"ר כפ"ס תנסה להמשיך את המומנטום מהשבוע שעבר

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה אזורררר רק במלחמה ננצח (אזורי 30-11-2017, 09:59)
    לא להרים את האף יותר מידי לבוא צנועים ולנצחחחח יאללה אזורייהההה
  2. אזור יאפסים , שחקנים בשקל מאמן בחצי שקל (מומי 30-11-2017, 11:59)
    נחזיר אותכם לאן שאתם שייכים
  3. אולטרס אזור (אולטרס אזור 30-11-2017, 12:13)
    מיגרש ברמה טובה שיאפשר משחק טוב וברמה טובה וכדורגל גדול בהצלחה לך אזוריה וחוזרים רק עם ניצחון
  4. יאללה בהצלחה!! (איציק הגדול 30-11-2017, 12:30)
    יש לכם משו אחר השנה !! תנו הצגה בשישי ונשמח כל הסופש
  5. הלו לטמבל מאזור שלא יודע לכתוב (כותבים אולטראס מתי תלמד כבר 30-11-2017, 12:33)
    כל פעם אותה טעות אבל מה הפלא מקום של מפגרים
  6. לאט לאט אבל בטוח בחמישייה המובילה. (מאיר 30-11-2017, 13:31)
    הפועל אזור בהצלחה
  7. לליצן שחושב שיודעים איך כותבים (er 30-11-2017, 15:12)
    אולטרס זה מלועזית אפשר לרשום איך שרוצים , גם אולתרס אפשר אם בא לו
  8. er או בעצם הבן של חכים (די גם אתה מטומטם שלא יודע לקרוא ולכתוב 30-11-2017, 18:41)
    וגם אתה מנסה להסביר את הטמטום שתוק וזהו
  9. יש כאן בחור שכולם יודעים מי הוא (איזה מביך הוא 30-11-2017, 19:48)
    הוא כותב תמיד רע על אזור , כואב לו לראות את מאיר מאושר ומצליח , אבל נתפלל שימשיך להתבאס שמאיר מאושר
  10. בהצלחה לכפר סבא (יומי 01-12-2017, 07:23)
    מבקש 3 נקודות. תודה לך כפר סבא