בן חיים: "לא חושב על הפסד", סהר לוי: "כולם רוצים שנפסיד"

משחק העונה בפתח! מכבי יבנה, השנייה בטבלה במרחק 5 נקודות מהמוליכה נס ציונה, תארח מחר את משחק העונה בתקווה לצמק את הפער ל-2 נקודות. רגע לפני המשחק המסקרן שמענו את שני הצדדים מתכוננים למשחק... אלי כהן: "מודעים לחשיבות המשחק", טסלפפה: "תוצאת המשחק לא תקבע את העולה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-11-2017
  • 21:39

תומר בן חיים לקראת משחק העונה: "צפוי משחק קשה מאוד, אני מקווה שתהיה אוירה טובה ושיגיע הרבה קהל. מדובר בשתי הקבוצות הטובות בליגה ואין ספק שזה משחק שיהיה מאוד משמעותי להמשך הדרך".

בן חיים המשיך ואמר: "תיקו או ניצחון שלנו והכל פתוח להמשך, אך לעומת זאת אם חלילה נפסיד (ואני לא רוצה לחשוב על אופציה כזו), פער של 8 נקודות יהיה מאוד קשה על גבול הבלתי אפשרי למחיקה ולכן נעשה הכל כדי לנצח".

תומר אף הצהיר שהם באים אך ורק לנצח את המשחק: "אנחנו נגיע כדי לנצח בכל מחיר כי אנחנו משחקים בבית ואנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לנצח כל קבוצה שעומדת מולנו גם אם זו נס ציונה".
על נס ציונה: "אנחנו מודעים לעוצמות שלהם ולשחקנים המצוינים שיש להם, כמו יוסי אסייג, סהר לוי ואחרים... ומגיע להם רק מילים טובות ומחמאות על פתיחת עונה מצוינת, אבל אני סומך על החברים שלי ויודע שאם נבוא מוכנים אנחנו נצא מהמשחק הזה עם ניצחון".

עם איזה תחושות מגיעים למשחק? חוששים מהפסד? 
"אני לא חושב שיש פה עניין של פחד מהפסד שיגדיל את הפער, כי בכל זאת מדובר ״רק בכדורגל״ ויש דברים שהם מעבר למשחק, אבל במישור הספורטיבי זה יהיה מאוד משמעותי כמו שאמרתי קודם, ו-8 הפרש יהיה מאוד קשה להדביק".

לסיום אמר תומר: "אני מאמין שיהיה משחק טוב ושיהיה בהצלחה לכולם, מקווה שנשמח ביום שישי".

 

מנגד, סהר לוי הקפטן של נס ציונה יודע שהפסד שלהם ואף אחד לא יהיה עצוב: "זה טבעי שכולם ירצו שנפסיד אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו ובמטרות שלנו. אנחנו יודעים את המשמעות של התוצאה במשחק, אבל הליגה עוד ארוכה ושום תוצאה במשחק לא תקבע מי תעלה ליגה העונה עוד ארוכה ויש עוד הרבה נקודות בקופה".

על המשחק עצמו: "זה כיף להיות שותף במשחק עונה, אני חושב שכל שחקן שאוהב את המשחק, מחכה למשחקים כאלה. יבנה קבוצה מעולה ואני בטוח שמחכה לנו משחק מעניין. אני מקווה שנחזור עם תוצאה טובה".


אלי כהן יודע שמצפה לו משחק קשה (אלעד ירקון)

 

אלי כהן מאמנה של יבנה אמר לקראת המשחק: "יש לנו משחק לא קל נגד קבוצה מצוינת ומאומנת. לא סתם הם במקום הראשון, הם יעילים מאוד ומסוכנים מול השער. מצד שני הם גם מאוד חזקים בהגנה. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק אבל נמשיך להתכונן ולעבוד קשה כמו לפני כל משחק. אני סומך על השחקנים שלי שיעשו את המקסימום בכדי לנצח".

 

טסלפפה, "המשחק לא יקבע את העולה" (איתן ידגר)

 

עופר טסלפפה מאמנה של נס ציונה אמר לקראת המשחק: "יש תכונה טובה לקראת המשחק. הולך להיות משחק מעניין בין שתי קבוצת שעשו עד עכשיו פתיחת עונה מצוינת. ההכנה שלנו הייתה רגילה כמו לפני כל משחק, אך אין ספק שיש המון עניין סביב המשחק". 
על ההשלכות של תוצאת המשחק: "לא חושב שאפשר יהיה להסיק מכך דברים לגבי העולה. רק עכשיו סיימנו שליש עונה וכל תוצאה שלא תהיה זה לא אומר כלום לגבי המשך העונה".
 

ראש בראש, תומר בן חיים מול סהר לוי (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה יבנה (סמי 30-11-2017, 22:01)
  2. בהצלחה לסקציה (אבי 01-12-2017, 01:47)
    תתנו את הדם על המגרש זה משחק חשוב מאוד למועדון ולעיר בכל מקרה אוהבים אתכם!
  3. ניצחון ליבנה (ליאת 01-12-2017, 10:08)
    יאללה יבנה לא לתת להם להתקרב לשער, שכל שחקן יתן 120% זה הזמן אח״כ יהיה מאוחר. בע״ה ניצחון של יבנה