אז אחרי שפרעם, תמרה, מג'דל כרום, הפועל רובי ועוד קבוצות.. גם עירוני טבריה הגיעה לגולאסו!

ביום רביעי האחרון הגיע הקבוצה הצפונית מצמרת ליגה א' לערוך אימון במתחם הגולאסו אשר בבעלותם של רן בן שמעון ועידו שטראוס. הקבוצה נהנתה מאימון במגרשים השונים - מגרשי לחץ, טניס רגל, זריזות ואימוני שוערים. על המקהלה ניצח המאמן אילן סוויסה, שלא הפסיק להתלהב מהמתחם ואף מתכנן להעביר את אימוני הקבוצה אחת לשבוע לגולאסו

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-12-2017
  • 08:30

שמענו את מה שיש לעידו שטראוס, אחד ממנהלי מתחם הגולאסו לומר: "יותר ויותר קבוצות של בוגרים מגיעות לאימונים במתחם שלנו. כרגע אנחנו נותנים מענה להמון אגודות ספורט שנותרו ללא מגרש עקב השזרוע, ומנסים לפנות להם מקום, על אף, הביקוש הרב של הכדורגל החובבני. הקבוצות אשר מגיעות לאימון, כל כך נהנות וסוגרות יחידות אימון קדימה להמשך העונה".
 

'גולאסו' - מתחם אימונים נהדר!


שטראוס המשיך ואמר: "הגולאסו מביא איתו משהו אחר. נותן מענה למשחקוני לחץ, אימוני שוערים, טניב רגל, חדרי הלבשה עם מלתחות ואולם אסיפות ענק. כל מה שקבוצת כדורגל צריכה, באיכות גבוהה מאוד. המאמנים מסופקים מאוד כי השחקנים עובדים ונהנים מקצב אימון גבוה".

 

לאחר החוויה באימון, סוויסה מתכהן אימון שבועי על בסיס קבוע בגולאסו

 

אין ספק שהגולאסו הפך להיות מתחם הכדורגל של הצפון, אשר נותן מענה למאמנים אישיים בדמותו של אבי מלכה, לקבוצות כדורגל וכמובן לכדורגל החובבני.

 

'גולאסו' מציע תנאים מצוינים לקבוצות המתאמנות. שאפו!

עירוני טבריה מתאמנת במתחם הגולאסו

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה קבוצה. בהצלחה בהמשך והלוואי ותביאו 12 מ12 ב4 משחקים עד סיום המחזור. (אוהד עירוני טבריה 04-12-2017, 13:40)
  2. טברייני בנשמה (rl 05-12-2017, 13:51)
    כל הכבוד יאללה ללאומית