נס ציונה עלתה ליגה, ה"בוזגלוס" מרסק את כפר קאסם?

טור דעה: מחזור מספר-11 הסתיים בליגה א' דרום, מחזור בו נס ציונה לאכזבת כולם, מנצחת את יבנה בחוץ וכנראה מוכיחה שהיא הכי טובה בליגה ומגיע לה לעלות - שאפו ענק מגיע להם. בוזגלו ממשיך לאכזב עם כפר קאסם, הביאו אותו כדי לשפר את הקבוצה ולעלות ליגה, ולא לרסק אותה... כפ"ס ויפו מרשימות... בתחתית הכל צמוד ומחפשים את היורדת השנייה. שווה לראות - מבט מהצד...

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-12-2017
  • 19:41

איזה מחזור עבר עלינו בסופ"ש האחרון, משחק העונה, מקום ראשון נגד מקום שני, מכבי יבנה מארחת את נס ציונה, כל הליגה רצתה וקיוותה למעידה של נס ציונה כדי שהליגה קצת תיפתח ויהיה עוד קצת מתח, אבל חניכיו של עופר טסלפפה, הוכיחו אחרת, הגיעו למשחק העונה במשחק חוץ קשה ניצחו 1-0 משער של המאסטרו סהר לוי והוכיחו שאין ראויה ממנה לעלות ליגה העונה. האמת צריכה להאמר: "נס ציונה הכי טובים בליגה ומגיע להם לעלות"! 

 

המאסטרו של נס ציונה (מני בן ארי)

 

בית"ר כפ"ס שלמן פתיחת העונה מרשימה מאד אירחה את הפועל אזור לקרב חזק על מקום בפלייאוף העליון. הפועל אזור שהוכיחה למן פתיחת העונה שהיא קבוצת צמרת משחקת כדורגל מהנה ושיוסי חכים בנה קבוצה לתפארת העונה הגיעה לכפ"ס, של נועם שוהם שיחקה ושלטה במשחק אבל עמידה נכונה של כפ"ס הביאו את הניצחון הקטן גדול. כפ"ס העונה חוזרת לצמרת ומגיע כל הכבוד למקסים סוסן וחבורתו על כך!

 

מכבי יפו, שפתחה את העונה לא טוב, ולא הרשימה מתחילה להתחבר ומנצחת משחק שני ברציפות הפעם את קרית גת מהתחתית. מכבי יפו חייבים להגיד משחקת לאחרונה כדורגל איכותי שאוהדים שלה נהנים לראות וטוב לליגה שתהיה יפו חזקה. בתקווה שאולי יגיע משקיע רציני וירים את הקבוצה הזאת למעלה לקראת העונה הבאה. קרית גת? החליפו מאמן והחתימו מספר שחקנים אבל שינוי לא ראינו, ורק בקרית גת המציאו מושג חדש, משחררים מאמן ולא מביאים חדש. נותנים צ'אנס לבחור צעיר...שיתמודד..אומנם שלומי משה ראוי לתפקיד אבל במצב של הקבוצה, הייתי מצפה מהם להביא מאמן עם ניסיון שיחלץ את הקבוצה מהמקום שמוביל לליגה ב...קרית גת זאת אימפריה הרבה צופים והרבה עניין סביב הקבוצה הדרומית. מישהו שם חייב לקחת את המושכות כמו שצריך...

 

אבל אכזבת המחזור ואולי אכזבת העונה היא ללא ספק מ.ס. כפר קאסם, קבוצה שנבנתה לצמרת הגבוהה ולעלות ליגה, ואפילו פתחה את העונה בצורה טובה, עם כדורגל תוסס ושמח, החליפה מאמן, הביאה מאמן שכנראה לא מתאים לסגנון משחק שהכפר אוהב, הקבוצה שהייתה מרבה לכבוש, מרבה להגיע למצבים, כבשה שער אחד בארבעה משחקים!!! מתגוננת יותר מאשר תוקפת, ה"שיטה החדשה" של המאמן שלא ברור למה הוא לא מתאים את עצמו לקבוצה. יש קבוצה שנבנתה לשחק כדורגל תוסס ושמח זה נכון, ואם המאמן אומר שהוא לא בנה את הקבוצה ולא יכול להביא לשיפור המצב אז למה הוא הסכים לקחת את התפקיד עליו? מאמן שלא הצליח בירושלים אשתקד ויש אשר אומרים "ריסק את המועדון" הירושלמי, יכול מאוד להיות שירסק את כפר קאסם.

 

בוזגלו, מאמן הגנתי לא מתאים לכפר קאסם. ואם הוא לא יכול לשפר את המצב- למה חתם על החוזה? שילמד מגניש... (רמי גרידיש)

 

מאמן הגנתי לא מתאים לכפר קאסם! כפר קאסם זו עיר של כדורגל שמח ותוסס ואם מגיע מאמן שחושב הגנה! הגנה! הגנה! , לא מתאים לכפר שאוהב כדורגל, כפר שיש בו הרבה קבוצות כדורגל, כפר שיש לו אלפי ילדים שמשחקים כדורגל ומאמן שלדעת רבים, הוא אנטי כדורגל ולא חושב על כלום חוץ מהגנה. ושלא יגידו לי שהוא לא בנה את הקבוצה, הוא כבר מספר שבועות בקבוצה, הביא שחקנים, שחרר שחקנים, ואם הוא לא יכול לעשות את השינוי אז למה לקח את התפקיד? אולי עדיף שיתעסק בכדורגל ויחזור להיות המאמן שנתן הכל לכדורגל ולא כמו שהיום שעושה רושם שהראש שלו בהכל אבל לא בטוח שבכדורגל. כי יש תחושה שהתכניות טלוויזיה שינו את האדם וגורמות לו לא להתרכז רק בכדורגל. ולפני שירסק את כפר קאסם הם חייבים שינוי. ושילמדו בכפר קאסם מנורדיה - שעשו שינוי של מאמן וקיבלו תמורה...

 

ויקטור גניש, רואים שינוי בנורדיה. כפר קאסם יכולים ללמוד מה זה שינוי חיובי בעמדת המאמן. 

 

ולהבדיל מכפר קאסם, בנורדיה ירושלים לקחו מאמן שלמרות שלא בנה את הקבוצה, מוכיח שהוא מאמן מצוין שמתרכז בכדורגל, כמו ויקטור גניש, שלקח קבוצה שהייתה מועמדת וודאית לירידת ליגה, עשה את השינויים הדרושים וכבר סופר ניצחון שני ברציפות. הפעם על שעריים החלשה שמתדרדרת אל עבר התחתית. ויקטור גניש זה סיפור הצלחה והוא יכול ללמד את מאמן כפר קאסם מה זה לקחת קבוצה ולשפר אותה. 

 

מה נגיד על חולון? קבוצה שהיה לה חלק קדמי טוב, אבל משום מה לא פגע. מוסא בן חיים ובעלי הקבוצה ידעו לעשות את השינוי המבוקש להחתים שני חלוצים, למרות שהחלק הקדמי שלהם בפתיחת העונה נחשב מהוותיקים בליגה, גמליאל פרץ שיחק כבר השבוע, כבש את שער הניצחון וכבר והוכיח כמה חשוב היה להביא אותו. 

 

מוסא בן חיים ידע לעשות את השינוי (מני בן ארי)

 

כפר שלם ניצחה את הכח ר"ג במשחק הקרבה יוצא מהכלל. שחקניו של שוקי סדיס לא שיחקו טוב ולא שיחקו יפה, אבל שיחקו כקבוצה מחוייבת, קבוצה שרוצה וכל משחק ששחקני כפר שלם ירצו לנצח וככה ישחקו, הם ינצחו ולא משנה נגד מי הם ישחקו. הכח ר"ג - נראה לי שהם כבר היו שמחים לסיים את העונה ולהתחיל הכל מחדש. למרות שהם עשו מיני מהפכה בקבוצה הם יודעים שמעבר למרכז הטבלה עם הסגל הנוכחי הם לא יוכלו לעשות.

 

הוד השרון עם עוד הפסד הפעם מינימלי למחנה יהודה. מחנה יהודה עם החלפת מאמן רשמה ניצחון חשוב על נועלת הטבלה אבל גם מחנה יודעת שהדרך עוד ארוכה כדי להבטיח את ההישארות והם יצטרכו להשתפר מאוד בהמשך כי לא כל יום הם יקבלו הוד השרון. לגבי הוד השרון? מציע לכם להכין את הקבוצה לעונה הבאה, ולהחתים שחקנים שעונה הבאה ינסו להחיר את הקבוצה לליגה א'. 

 

שיהיה בהצלחה!

 

****טור זה הינו טור דעה בלבד ואין להסיק ממנו מעבר לכך!

נס ציונה עלתה ליגה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם (עבד 05-12-2017, 20:03)
    בזגלו מאמן מספר אחד וישאר הרבה שנים בכפר קאסם
  2. שעריים חלשים (שערוקי 05-12-2017, 20:13)
    אם לא נתחזק ב4 שחקנים נרד ליגה בודאות שחקנים פוחדים על כל טעות מחליפים אותם ולא משנה הדקה תתעררו שלא תמחקו אותנו
  3. אתם צריכים להיות בצמרת לא בתחתית (לכפר קאסם 05-12-2017, 22:46)
  4. מה קרה אוהד? כאב לך (יפואי 05-12-2017, 22:46)
  5. סקירה עניינית נכונה ויפה ! (גידי (אוהד יפו) 06-12-2017, 09:35)
    אוהד רון , כנראה שאתה כן מבין בכדורגל , רק חבל שאתה לא מסוגל להניח בצד משקעים אישיים ובצורה אובייקטיבית לפרגן למאמן כמו קרגולה שמצליח לעשות פלאים עם קבוצת נוער ,כבר מתחילת העונה ברור לנו שנס ציונה היא מעל הליגה אך ביפו נבנית קבוצה שתדבר חזק בעתיד הלא רחוק .
  6. גידי מתגובה 5 (חיימון 06-12-2017, 09:54)
    אני באמת רוצה להבין בלי לעג או משהו אתם שם ביפו באמת מאמינים שיש לכם קבוצת נוער? תסתכל על ההרכב שלכם זה לא נוער גילאי 22-30 זה לא נוער גיל 18 זה נוער
  7. חיימון הגאון (קונפינו 06-12-2017, 10:18)
    חוץ מעומרי עטיה ומורן גאן (הפצוע) מי ביפו מעל 30 ? מעל 29 ? מעל 28 ? מעל 27 ? מעל 26 ? ספר לנו חיימון
  8. בושה לאינטליגנציה (בוזגלו 06-12-2017, 10:50)
    בושה אין לו מושג אתם עוד תצטערו כמו כל שנה ששיחררתם את הררי יוני והחלוץ רן אין למאמן מושג
  9. קונפינו העצבני (חיימיקו 06-12-2017, 11:02)
    גם 22 23 24 25 זה לא נוער אח שלי היקר
  10. שלומי עמר יוריד את שעריים עוד ליגה (אחד שמבין 06-12-2017, 11:16)
    מאמן שחצן שהשחקנים מפחדים ממנו חושב שהוא מאמן את ברצלונה וקטור גניש עשה לא בית ספר
  11. תגובה לחיימון (גידי (אוהד יפו) 06-12-2017, 13:16)
    אם כבר אתה מעלה את הנושא אז נוער זה עד גיל 20 . או קיי , אז הגזמתי מעט 80% מהשחקנים בגילאי 20-23 ,אתה מכיר קבוצה צעירה יותר בליגה א' ? סך הכל כוונתי הייתה להעביר מסר לאוהד רון ואני בטוח שהוא הבין אותי לפחות מעט יותר ממך .
  12. לגידי וקונפינו (אמיר 06-12-2017, 18:56)
    בתור אוהד יפו אני מצדיק את חיימון למה בכלל צריך להזכיר את גילאי השחקנים? מה בגלל שהם יותר צעירים הם פחות טובים? או שזה תירוץ אם נפסיד? גם אמבפה בן 18 והוא כוכב על אז תפסיקו עם הקבוצת נוער כי זה לא נכון ולא מעניין אנחנו קבוצה וזהו לא חשוב הגיל כי אף אחד לא הכריח את אורי להחתים צעירים
  13. מ.ס כפר קאסם (אוהד מי אוהדים של 07-12-2017, 01:28)
    בוזגלו לא מאתים לקבומה אפילו לכל קבצות הכפר יעמי אין שערים אין משהו רק הגנה הגנה הגנה אוהד רון הוא נכון
  14. בוזגלו בונקריסט מגעיל (קאסם 07-12-2017, 13:30)
    מרסק את כפר קאסם כמו את הפועל ירושלים וכמו עמישב טכמו כל הקבוצות שהיה. להעיף ולא לגעת בו