ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-11

המחזור ה-11 בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו שוב רובי חיפה לא מרשימה ומנצחת. טבריה מביסה את בית שאן ואיכסל מנצחת את דליה... בתחתית? קרית אתא מפסידה בבית לטירה ויורדת למקום האחרון בטבלה, והמאבק נגד הירידה הוא בין 9 קבוצות שרק ניצחון מפריד ביניהן ובין המקום שמוביל לירידה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-12-2017
  • 16:31

מצטייני הצפון:

שוער:

בשאר דאהר (כפר כנא)

שוערה של כפר כנא, היה מצוין מול הפועל ירושלים ולמעשה הוא השאיר את קבוצתו במשחק ומנע תבוסה כבר במחצית הראשונה, כשירושלים לחצו והגיעו למצבים נוחים. בשאר שוער טוב שידע לעמוד שלחץ הרב של הירושלמים והנקודה הזאת רשומה על שמו.

 

הגנה:

טאראס שלקובסקי (באקה אל גרבייה)

בלמה של באקה אל גרבייה עצר את התקפת צור שלום, וכל מצב מסוכן הוא עצר ולא נתן לצור שלום לכבוש. שחקן חזק, שעוזר ומכוון את שאר שחקני ההגנה. 

 

אלירן חודדה (הפועל איכסל)

בלמה של איכסל, שחקן נשמה והשבוע הוכיח את זה כשנפצע מעל העין ולמרות זאת לא וויתר ונתן את הכל למען הניצחון. לא רק שעשה עבודת הגנה נפלאה גם עזר בהתקפה וכבש את שער הניצחון. בלם שהוא ווינר אמיתי. 

 

אלירן חודידה - ווינר אמיתי! (מאור אלקסלסי)

 

אורי צעדון (עירוני טבריה)

מגנה הצעיר של טבריה, רק חזר מפציעה לפני שבוע וכבר במשחקו השני הוא מוכיח את הכישרון הרב שלו. מגן שעושה הגנה, ותומך בהתקפה בכל הזדמנות. ללא ספק החזרה של אורי מהפציעה עושה טוב לטבריה. 

 

קישור:

כפיר בן דוד (עירוני טבריה)

שבוע אחרי שבוע כפיר מוכיח לכולם שהוא המנהיג של הקבוצה במרכז הקישור. בשישי הוא כבש שער ובישל לאביאל גבאי את השער השני והחזיר בענק למאמנו אילן סויסה על האמון שקיבל ממנו בתקופה האחרונה. 

 

גל פורת (הפועל הרצליה)

איזה שחקן גל פורת, בונה את ההתקפות של הרצליה ובמשחק החשוב מול אום אל פאחם היה פעיל מאד ולמעשה כמעט כל התקפה מסוכנת של הרצליה התחילה אצלו. שחקן מהיר, חזק עם פריצה טובה עם הכדור. ללא ספק מהמובילים בהרצליה העונה.

 

גל פורת הוא אחד השחקנים המובילים של הרצליה (דן יידוב)

 

איימן עלי ('רובי' חיפה)

קשרה של רובי חיפה היה בכל מקום במגרש, ולמעשה כל ההתקפות עברו דרכו. היה פעיל מאד והיה מסוכן מאד, וכבונוס כבש את שער הניצחון הכל כך חשוב לטובת קבוצתו. 

 

מחמוד עבאס (אום אל פאחם)

קשרה של אום אל פאחם, הקפטן הוותיק של פאחם, ניהל את המשחק של קבוצתו והכניס כדורים מצוינים לחבריו, מצבים שכמעט והניבו שערים. שחקן קשוח שמחלץ כדורים ומנהל את המשחק של קבוצתו. 

 

התקפה:

אלמוג אוחיון (באקה אל גרבייה) - כוכב המחזור!

צמד ענק לשחקנה הצעיר של באקה אל גרביה לאחר שהביא עוד ניצחון לקבוצתו. שחקן מוכשר שמוביל את קבוצתו אל עבר המאבקים לפלייאוף העליון. שאפו ענק לשחקן המוכשר!

 

שחקן המחזור - אלמוג אוחיון!

 

שלום אדרי (מ.ס. טירה)

חלוצה של טירה שחקן מהיר מאוד עם שליטה טובה בכדור. שלום שחקן זריז שמסוכן מאוד ומסכן את השער, כבש את שער הניצחון עבור קבוצתו

שער ניצחון ששווה לקבוצתו מעל 3 נקודות.

 

הייתם חלבי (הפועל ירושלים)

חלוצה המצוין של ירושלים, שלרבים לא ברור בכלל מה הוא עושה בירושלים שלא מרשימה בלשון המעטה. הייתם שחקן וותיק מהמנוסים בליגה עם שליטה בכדור וקריאת משחק שגורמת לו לכבוש שערים קלים אך חשובים.

 

לרונן ויינשטיין יש את כל הנתונים להיות המאמן הטוב בליגה (מני בן ארי)

 

מאמן המחזור: רונן ויינשטיין (באקה אל גרבייה)

אילן סויסה מאמנה של טבריה הביס את בית שאן, מוחמד סמארה מאמנה של טירה עשה ניצחון ענק על קרית אתא וחילץ את קבוצתו מהמקום האחרון, אבל מעל כולם הרשים השבוע רונן ויינשטיין, מאמנה של באקה אל גרביה, שבנה קבוצה בתחילת העונה, לא היה מרוצה שחרר ובנה קבוצה כמעט חדשה תוך כדי העונה. שאפו ענק למאמן מוכשר שיש לו הכל מבחינת נתונים כדי להיות אחד המאמנים הטובים בליגה ואפילו מעבר לליגה הזאת. שאפו!

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-11

הוסף תגובה
תגובות
  1. דורה (רוני דורה 05-12-2017, 06:56)
    לליצן אין חצי שחקן, יאללה הבייתה