אוי לבושה שנקראת קבוצת הרכישה

טור דעה: כשחשבו בבית שאן שהמשיח הגיע לעיר, נוכחו לדעת שאלו היו עוד חבורת אנשים שמחפשים להשיג כותרות במדורי הרכילות ובאתרי הספורט, ראש העיר רפי בן שטרית כבר תפר את החליפות וכינס מסיבת עיתונאים שלא התקיימה כלל. אולי כדאי לו להשקיע בקבוצה שראויה להיות בליגה גבוהה יותר ללא קבוצות רכישה שמחפשות כותרות

  • על ידי: רועי סימוני
  • 05-12-2017
  • 12:18

בשבועות האחרונים פורסמה בכל מקום אפשרי הידיעה כי קבוצת רכישה של אנשי עסקים מתכוונים לרכוש את קבוצת הכדורגל של הפועל בית שאן, החליפות נתפרו, שמות מאמנים, שחקנים ובעלי תפקידים עלו באוויר ואף נקבעה מסיבת עיתונאים חגיגית להיום בצהריים במשרדו של ראש העיר רפי בן שטרית, אך למרבה הפלא הכל התבטל כאילו לא היה. החליפות הוחזרו לארון, קבוצת הרכישה קיבלה לכאורה רגליים קרות והשכונה בבית שאן ממשיכה לחגוג.

 

אני קורא מכאן לראש העיר רפי בן - שטרית ואומר לו אדוני תתעורר!!! יש לך נכס ביד ששווה המון ואתה מציע אותו תמורת נזיד עדשים, רק בכדי להוריד מעליך את העול הזה שנקרא הפועל בית שאן. קבוצה עם הקהל הטוב ביותר בליגה, מגרש ששייך לרמות הגבוהות אבל כסף אין, הווה אין, עתיד אין ומה שנשאר הוא רק העבר המפואר של הקבוצה שהייתה לסמל עבור הצפון.

 

אם בסמלים עסקינן? אוי לבושה שעושים למאמן הקבוצה איתן טייב שבשתי ידיו בנה את הקבוצה משום מקום. שחקן אחר שחקן הוא דאג להביא לקבוצה למרות שאף אחד לא רצה להתקרב למקום הזה שנקרא הפועל בית שאן, ומה עשו ״קבוצת הרוכשים״ דאגו כבר לפזר שמות של מאמנים כאלה ואחרים מבלי להיפגש עם טייב עצמו. כשאומרים הפועל בית שאן נכנסים שמות כמו: מוריס אוזן, אבי דנן, שמעון דנן, איתן טייב ואחרים אז מי אתם קבוצת הרכישה??? איזה שייכות יש לכם להפועל בית שאן כדי שתבטלו סמלים של העיר הזאת.

כשפניתם לעירוני נשר והפועל איכסל ונעניתם בשלילה, לא חשבתם לעצמכם שזה גדול עליכם??? או שבכלל באתם רק לתפוס פה כותרות... אך ללא ספק עשיתם נזק בלתי הפיך לקבוצת הכדורגל והעיר בית שאן בפרט.

 

***טור זה הינו טור דעה***

איתן טייב סמל גדול יותר מקבוצת רכישה כזאת או אחרת (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחח ראש העיר טיפש (בית שאני 05-12-2017, 12:58)
    ולכם גולר לא פרסמתם וידעתם עד שזה לא רואים העברת עמותה בחתימה .אתר צודק לכל הלועגים
  2. איתן טייב (בית שאני 05-12-2017, 14:56)
    איתן בחור נהדר אבל מאמן בינוני מינוס נכון ששחקנים באו בשבילו אבל איזה שחקנים?? שוער ברמה של ליגה ז קבוצה ללא חלוצים,שאר השחקנים בינוניים ומטה אם נמשיך באותה מתכונת אנחנו בליגה ב בסוף העונה ואם נגיע לליגה ב נתפרק סופית ואז כבר אי אפשר יהיה לתקן חייבים תכנית הבראה ומהר באם קוראים לה קבוצת רכישה או השד יודע מה
  3. בית שאן (יובי 05-12-2017, 14:57)
    בלי שום קשר.איתן ניכשל בגדול.ואני אחד מהתומכים שלו.ליגה ב.ניראת באופק.כמה אפשר להיות מושפלים?
  4. יורם (יורם 05-12-2017, 14:58)
    חייב זעזוע דחוף בעמדת המאמן.ויפה שעה אחת קודם
  5. איתן טייב מאמן מס' 1 בליגה (מאמן 05-12-2017, 15:51)
    רמה מעל הליגה
  6. איתן (יקי 05-12-2017, 16:15)
    מאמן חלש ואין לא שום ידע על שחקני רכש פח
  7. אחד שמבין (מ 05-12-2017, 16:23)
    קנו את הפועל בית שאן לא יעזור לכם כלום בית שאן הולכת קדימה