עידו קרן מארח את חיים פינטו: תחזית ליגה א' צפון מחזור 12

לאחר שבשבוע שעבר ניצח את אלי מזרחי והצליח לפגוע בשני בינגואים, החליט עידו קרן לארח את 'האיש העסוק ביותר' בנשר - חיים פינטו. האם חיים יצליח לנצח את עידו...? האם טבריה תמשיך את המומנטום החיובי...? איך בית שאן תיראה עם קבוצת הניהול החדשה...? והאם 'רובי' תמשיך להוביל את הטבלה בבטחה...?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 07-12-2017
  • 16:33

שלום לכולם

מחזור 12 לפנינו! אבל לפניי שניגש לניחושים השבוע, בואו ניתן זווית מעניינת על מחזור 11 המצוין. אז ככה:

בצור שלום נרדמו בשמירה אבל מי שניצלה זאת, הייתה באקה ששוב מציגה מאמן מצוין שעושה עבודה נהדרת, אבל לרונן יש יהלום. היהלום קצת ישן בשנים האחרונות אבל השנה, היהלום נותן הצגות. למי שעוד לא הבין קוראים לו אלמוג אוחיון. צמד ענק שלו הביא ניצחון גדול לבאקה. אין ספק שהאימונים אצל אבי מלכה נותנים לילד השראה ושיפרו את הסיומת של אלמוג.

בירושלים הפועל המקומית וכפר קנא סיימו בתיקו ונראה כי ירושלים באזור נוחות, למרות שדיברו על צמרת והם רחוקים מהפלייאוף כמו המרחק מחיפה לבאר שבע. בכפר קנא יש קבוצה טובה מאוד,  ותסמכו עליי אני יודע מה אני אומר.

בקרית אתא שוב הפסידו והתחתית הפכה לבית עבורם. אורן פלאש מספיק מוכשר כדי להוציא  את העגלה מהבוץ, בטירה עשו ניצחון גדול והכיוון שלהם למעלה.

באיכסל זלזלו וכמעט איבדו נקודות מהנערים ב' של דליה. משחק כזה צריך להיגמר ב-5-6 מינימום, שלא יצטערו על יחס שערים בהמשך. בדליה שלא יתלהבו יותר מידי ושיתחילו להתכונן לליגה ב': עראבה, ערערה, טירת הכרמל מעולם לא היו קרובים לדליה .דרבי זה כבר לא מילה גסה, בליגה ב'.

בבית שאן התרסקו שוב דקה לפני קבוצת הניהול החדשה, שאולי תציל עיר שלמה שחיה כדורגל. בטבריה מפגינים כח וחוזקה. פלייאוף עליון או עלייה?

ברובי שוב גילו אופי ו-1-0 קטן אבל כל כך גדול ורובי מזכירים לי את נשר לפניי שנתיים. תזכירו לי איך זה נגמר? שמפניות במאי....

במגדל שוב אכזבו ואף אחד לא זוכר את היכולת, עם זה לא הולכים למכולת...

בשפרעם ואסי הסתפקו בתיקו שהשאיר את הקבוצות באזור הדמדומים.

הרצליה ואום אל פאחם סיפקו משחק מצוין וחילקו נקודות בצורה שווה. תימור אביטן השאיר את אום אל פאחם בחיים והתחיל לפרוע שטרות.

 

עידו קרן מארח את חיים פינטו. 

 

כמובן שניצחתי את אלי מזרחי (כולל ניחוש צמד לאלמוג אוחיון וגול לתימור אביטן) והשבוע אני אנסה לנצח את חיים פינטו, מאמן הבוגרים של נשר, מנהל מחלקת הנוער של נשר ומאמן הנוער של נשר. בקיצור איש אחד-הכי עסוק בארץ! חיים איש מקצוע מהטובים ביותר, אדם נהדר ומאמן מצוין. עוד לא ברור אם חיים ימשיך בבוגרים, אבל הנקודה היקרה שהביא בנצרת עלית נתן המון תקווה לנשרים.

 

בואו נתחיל, ניחוש נכון = 5 נקודות, בינגו = 10 נקודות.

 

מכבי דליית אל כרמל - מכבי צור שלום

עידו: בדלייה משחקים בנדמה לי. נדמה להם שיש שם קבוצה. תעברו על ההרכב ותגלו שהדרך השנה תהיה איטית וכואבת. הימור שלי: בצור שלום ינצלו את העניין וינצחו 2-0.

חיים: דליה עם שינוי בעמדת המאמן ואין לי ספק שנמרוד אסולין ואוהד שמאי יביאו דם חדש שיטריף את החבר'ה הצעירים, מהצד השני איציק דדון ומכבי צור שלום שמפתיעה את כולם העונה. יהיה קשה לצפייה. הימור שלי: 0:0.

 

איציק דדון חייב לנצח את דליה (מאור אלקסלסי)

 

הפועל בית שאן - הפועל ירושלים

עידו: רוחות של תקווה בבית שאן עם ההנהלה החדשה. אולי זה יוציא את בית שאן קדימה כי בית שאן זו עיר של כדורגל, וחייבת להיות שם קבוצה טובה. הימור שלי: האנרגיות יעשו את העבודה, 1-0 לבית שאן.

חיים: בית שאן עם ההנהלה החדשה תנסה לדעתי להוכיח מה שהיא לא, מהעבר השני הפועל ים המאכזבת. הימור שלי: תיקו 1:1.

 

 

 

 הרצליה חוגגים... האם יחגגו מול קרית אתא. 

 

מ.ס. טירה – הפועל אסי גלבוע

עידו: בטירה מעודדים מהניצחון בקרית אתא, באסי מצב הרוח לא כל כך טוב. יהיה משחק קשה אבל טירה ינצחו. הימור שלי: 2-1 לטירה.

חיים: קרב על 6 נקודות, טירה כבר חמישה משחקים ללא הפסד ואסי גלבוע חמישה משחקים ללא ניצחון. ההימור שלי: 2:0 טירה.

 

עירוני קרית אתא - הפועל הרצליה

עידו: בקרית אתא מבינים את המשמעות של המשחק, בבית אין להם ברירה והם חייבים לנצח. הרצליה טובים אבל בעיקר בבית. הימור שלי: 2-0 קרית אתא.

חיים: אין ספק שמדובר במשחק קצוות - קרית אתא אכזבת העונה מהמקום האחרון חיה פצועה ומדממת, מול הפועל הרצליה שלא מצליחה ליצור כמה ניצחונות ברציפות. לדעתי שחקני הרצליה לא יסתדרו עם המגרש הביתי באתא וישלמו על זה מחיר כבד. ההימור שלי: 2:1 קרית אתא.

 

ארז בנודיס, יצליח לנצח בחוץ את האחרונה בטבלה? (דן יידוב)

 

הפועל מגדל העמק – הפועל שפרעם

עידו: משחק שקול שלדעתי לא יוכרע. הימור שלי: 1-1 קשה בין שתי קבוצות שלא נמצאות בשיאם בלשון המעטה.

חיים: עוד משחק על 6 נקודות, מגדל העמק רוצה לברוח מהתחתית הבוערת ומהצד השני שפרעם עושה קולות שהדברים מתחילים להסתדר מבחינה כספית. לדעתי יתרון הביתיות ינצח. הימור שלי: 3:1 מגדל העמק.

 

הפועל כפר קנא – 'רובי' שפירא חיפה

עידו: איזה משחק!!! 'רובי' ווינרים וחיים זיסקינד מזכיר כל שבוע למה הוא השוער הטובה בכל ליגה א'. השבוע התחושה שלי היא שכפר קנא מנצחים. תרשמו את השם בר שם טוב... הימור שלי: 2-1 כפר קנא.

חיים: איזה משחק זה עומד להיות, כפר קנא רוצה לחזור לצמרת הגבוהה ובצדק, אחרי הכספים שהושקעו בקבוצה. מן העבר השני, עודד קוטר והחבורה שלו שיודעים שניצחון בכפר קנא ייתן להם רוח גבית אדירה להמשך. הימור שלי: 1:0 רובי שפירא.

 

עודד קוטר, ימשיך את שרשרת הניצחונות? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל עירוני באקה אל גרבייה – עירוני טבריה

עידו: שתי קבוצות בכושר טוב מאוד. שני מאמנים טובים מאוד ושני קהלים נהדרים. גם פה אני מרגיש סוג של הפתעה. הימור שלי: 2-1 לבאקה כי אי אפשר לעצור את אלמוג אוחיון ששוב יכבוש.

חיים: באקה אחרי ניצחון חשוב וגדול בצור שלום חוזרת הביתה לקהל שלה מול אחת הקבוצות החזקות בליגה ללא ספק. טבריה עם 4 ניצחונות ב-5 משחקים האחרונים, רוצה וחולמת להיות בצמרת ולדעתי כך גם יהיה אחרי משחק משוגע. הימור שלי: 4:3 טבריה.

 

הפועל אום אל פאחם – הפועל איכסל

עידו: איזה משחק!!! הכל יכול להיות במשחק וצפוי להיות אצטדיון עם הרבה אוהדים. במגרש עצמו יחסי הכוחות די שווים עם יתרון קל לאיכסל. באמת משחק שכדאי לראות. הימור שלי: הרגשה שלי 2-2 שקול מאוד.

חיים: אין ספק שזה המשחק של המחזור! ברוך סער שועל קרבות ותיק חיזק את הקבוצה בצורה משמעותית, במשחק ביתי מול איכסל שגם היא קבוצה איכותית ומעניינת מאוד השנה. לדעתי אום אל פאחם יעמדו במשימה ויעברו עוד משוכה משמעותית לעבר המטרה - עליית ליגה. הימור שלי: 2:0 אום אל פאחם.

 

זהו חברים

שיהיה שבת שלום ובהצלחה לכולם

עידו קרן

עידן קרן מארח את חיים פינטו: תחזית ליגה א' צפון מחזור 12

הוסף תגובה
תגובות
  1. יהלום (אוהד בקה 07-12-2017, 17:54)
    היהלום האמיתי של בקה זה אלון כהן
  2. לך תחפס מישו ינענע אותך (אכסאל 07-12-2017, 19:25)
    אכסאל תפרק אום אלפחם ברוך לא באוך איכסאל תפרק את אום אלפחם קבוצה של חודש לא יותר נהנהלה שמה. לא מבינחם כדור רגל הכל חובות בלאברות באים לנצח את הבלברות. בארך או לא בארך תרשומו אצלכם אום אלפחם תקבל ארבע ברוש לפחות קדימממה איכסאל
  3. הימור שלי: צור שלום ...בית שאן ...אסי גלבוע..הרצליה והשאר תיקו (טירה 08-12-2017, 02:04)
  4. לא רואה ממטר את המתחרים (איזה יופי של תחזית 08-12-2017, 08:54)
    מקצועית ולעניין
  5. לא רואה ממטר את המתחרים (איזה יופי של תחזית 08-12-2017, 08:54)
    מקצועית ולעניין