משיח בן-דוד: טבריה מנצחת את באקה 0-2

במשחק הצמרת בו אירחה באקה את עירוני טבריה כאשר שתי הקבוצות חיפשו נצחון, האורחים פתחו מצויין ובמחצית היו צריכים להוביל ביתרון של שני שערים לפחות, אך המחצית השניה היתה שונה לחלוטין ושחקניו של אילן סוויסה יצאו מלוע של כריש ושטפו את המגרש כאשר כפיר בן דוד כובש צמד ועדי תדמור נועל את השער והם משיגים נצחון חוץ חשוב שמעלה אותם זמנית למקום השני בטבלה.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 08-12-2017
  • 17:46

במסגרת המחזור ה-12 בליגה א׳ צפון אירחה הפועל באקה את עירוני טבריה לעיני כ-400 צופים את המשחק שפט אלעד בן-דור ( מצויין) המאמנים רונן וינשטיין ואילן סוויסה עלו בהרכב התקפי בכדי לנצח את המשחק הזה.

כבר מן הפתיחה הקבוצה המקומית החלה בלחץ על שערה של עירוני טבריה ובדקה הראשונה כדור נהדר מוצא את אופק יפרח בתוך הרחבה האחרון בועט היטב אך נדב בנימין גולש ומציל שער!!!

הלחץ של המארחים נמשך ובדקה ה-6 כדור ארוך מוצא שוב את אופק יפרח לבד בתוך הרחבה מול תדמור אך השוער בזינוק חתולי קופץ לרגליו של החלוץ ומונע שער בטוח.

בדקה ה-11 הגיע ההזדמנות הראשונה של הקבוצה האורחת התקפה מסודרת מצאה את אורי צעדון על הקו השמאלי כדור נהדר שלו הוכנס לתוך הרחבה אך אף שחקן לא היה שם כדי לדחוק את הכדור פנימה.

 

כפיר בן דוד, צמד שלו הביא ניצחון חשוב לקבוצתו. צילום:מאור אלקסלסי

 

בחלוף 25 דקות מהפתיחה רק קבוצה אחת נמצאת על המגרש והיא המארחת שתוקפת גלים גלים את שערו של עדי תדמור.

חולפות דקתיים בלבד שוב כדור מגיע לאופק יפרח (המצטיין במחצית) שבועט מהאויר ותדמור בזינוק נהדר הודף לקרן.

בדקה ה-35 שלום עקיבא מוציא התקפה מתפרצת לזכות קבוצותו ובכדור גאוני משאיר את אושרי טוויל מול השוער אך גלישה של שחקן הגנה של באקה מונעת שער.

עד לסיום המחצית הקבוצה המקומית המשיכה ללחוץ אך לא הצליחה למצוא את הרשת והתוצאה נשארה 0-0, לולא משחק הירואי של עדי תדמור התוצאה היתה גבוה וינשטיין יכול להיות מאוכזב מכך ששחקניו לא כבשו, אילן סוויסה יצטרך לחשוב כיצד שחקניו יראו יותר טוב לקראת המחצית השניה.

 

המחצית השניה נפתחה כאשר האורחים מראים סימני התעוררות ומנסים להשתלט על המשחק בדקה ה-50 כדור חופשי נשרק לזכותה של טבריה בקו מחצית המגרש עידן ויצמן בעט את הכדור הישר לתוך הרחבה שוערה של באקה משמיט את הכדור שהגיע הישר לכפיר בן דוד שנותר חופשי מטר מהשער וקובע 1-0 לטבריה! 

לאחר שער היתרון טבריה השתלטה על המשחק והמשיכה לחפש את השער השני כדור מצויין של אושרי טוויל מצא את כפיר בן דוד בתוך הרחבה האחרון בעט בחצי מספרת אך חלש מידי, חולפת דקה אחת בלבד ושוב התקפה מהצד השמאלי של האורחים אורי צעדון הוציא כדור רוחב נהדר שהגיע לאביאל גבאי שבעט מבלי לעצור מעל השער.

 

אילן סויסה, הביא עוד ניצחון מרשים עם קבוצתו הפעם על באקה. צילום: רועי סימוני. 

 

המגמה במחצית השניה השתנתה לחלוטין שחקניו של ויינשטיין נעלמו כאילו לא היו ושחקניו של אילן סוויסה ממשיכים לחפש את השער בכל הזדמנות בדקה ה-70 עומר כהן מקבל כדור על סף הרחבה ובועט היטב אך הכדור מעל המשקוף והחוצה.

 

המחצית השניה כמו שאמרנו שייכת לקבוצה אחת בלבד ובדקה ה-83 לירון אלימלך שנכנס חמש דקות קודם לכן מהטל בשחקן הגנה של באקה ובכדור גאוני משאיר את כפיר בן דוד לבדו מול השוער שמגלגל באומנות וקובע 2-0 ומשלים צמד ענק!!!

 

עד לסיום שחקני טבריה המשיכו לחפש את השער אך ללא הצלחה שחקניו של אילן סוויסה רושמים נצחון שלישי רצוף ועושים צעד ענק לעבר הצמרת הגבוה ונצמדים חזק לפחות עד ש״רובי שפירא״ ואיכסל ישחקו.

בבאקה יכולים להיות מאוכזבים מכך שלמרות מחצית ראשונה מצויינת שלהם לא השכילו לכבוש ולנצח את המשחק.

 

אילן סוויסה אמר לאחר המשחק: ״משחק טוב כאשר במחצית הראשונה באקה שלטו לאורך כל המחצית הרבה קבוצות יאבדו פה נקודות, במחצית השניה עלינו יותר נחושים ועשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר עכשיו הפנים שלנו קדימה״.

 

כובש הצמד כפיר בן-דוד אמר:״נצחון חשוב שלנו במגרש קשה מאוד, אני שמח שידענו להשיג 3 נקודות חשובות שמקרבים אותנו לעבר המטרה וכמובן שתמיד כייף גם לכבוש צמד שבת שלום״.

שחקני טבריה מודים לאוהדים שליוו אותם בסיום המשחק צילום: רועי סימוני

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתם מוזמנים לצפות בטלוויזיה יום שני בעבירה הגזה של שחקן טבריה לפני הבקעת השער הראשון וגם לבעיטת העונ (אחמד פוקראני 10-12-2017, 15:24)
    אתם מוזמנים לצפות בטלוויזיה כאן 33 יום שני בעבירה בתיבת החמש של שחקן טבריה לפני הבקעת השער הראשון וגם לבעיטת העונשין שלא נשרקה לטובת בקה.מי השופט הזה מעניין!
  2. אוהד באקה יחפרן (יוסי 10-12-2017, 19:56)
    יש תקציר של המשחק ורואים בברור שלא היה פנדל ולא היה פאול על השוער שהחליט כמו משוגע לקפוץ על החלוץ שלנו