מכבי נצרת עילית פתחה עונה:"המטרה היא לעלות ליגה"

עם "רכש" חדש על הקווים בדמותם של שרון סויסה ורועי כהן ושחקנים רעבים ומוכשרים, פותחת מכבי נצרת עילית עונה נוספת בליגה ג' עם מטרה אחת ברורה- לעלות בתום העונה לליגה ב'.

  • על ידי: עמוס קלס
  • 13-08-2010
  • 11:37

ביום ראשון פתחה באופן רשמי מכבי נצרת עילית את עונת 2010/11, כשלאימון הפתיחה הגיעו כ-20 שחקנים. מי שיעמוד השנה על הקווים הם שרון סויסה ורועי כהן, שניים ששיחקו בקבוצה מאז הקמתה והשנה קיבלו את הקידום לעמדת המאמן, במטרה להשיג מה שלא הצליח קודמם בתפקיד.

הקבוצה תמשיך להתבסס על השלד המקומי ששיחק בשנים הקודמות, כשאליהם הצטרף אלון קפלן הותיק והחלוץ אדם עזאלדין ששיחק בנצרת.

בנצרת עילית עדיין ממתינים לתשובה מהקשר ישראל זכריה ותרים אחר קשר קדמי נוסף. "בינתיים זה נראה טוב, יש לנו עוד מספר שחקנים שמתנדנדים שאנחנו מאוד רוצים אותם ומחכים לתשובות", אמר המאמן שרון סויסה, רוב הסגל משנה שעברה נשמר ואם נשלים את הסגל כפי שאנחנו רוצים נהיה קבוצה מאוד חזקה. המטרה היא אך ורק לעלות ליגה."

 

שחקני מכבי נצרת עילית. רוצים ליגה ב'.(צילום:עמוס קלס)

 

איך היה האימון הראשון בתור מאמן? "ברור שישנה התרגשות, אנחנו לא רגילים לזה וזה משהו חדש מבחינתנו. אבל זה חבר'ה שאנחנו מכירים והאימון זרם טוב. צריך לעשות את ההפרדה בין חברים למאמנים. עשינו שיחה קצרה בהתחלה, השחקנים הבינו מה אנחנו דורשים מהם, כיבדו אותנו והיה אימון טוב."

במכבי נצרת עילית עם צמד המאמנים החדש מוכיחים שאת השנה הקרובה הם לוקחים ברצינות. תוכנית אימונים מסודרת כבר יש, וכרגע מתוכננים ארבעה אימונים בשבוע על מנת להיכנס לכושר ולהגיע לפתיחת הליגה בכושר הטוב ביותר.

 

הוסף תגובה
תגובות