אין כח: 2-0 לכפ״ס מול הכח ר״ג

בית״ר כפ״ס יצאה למשחק חוץ מול הכל ר״ג. למרות משטח גרוע מאוד באיצטדיון וינטר, שחקניו של נועם שוהם הצליחו לכבוש פעמיים ולצאת עם הנקודות. הכח? צריכה לחשב מסלול מחדש. סרור: ״אני השחקן הכי חכם בליגה״

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-12-2017
  • 16:06

בית״ר כפ"ס יצאה למשחק חוץ בוינטר נגד הכח ר"ג, ביציע היו כ-150 אוהדים אשר ראו משטח דשא מהגרועים בליגה ולא ברור למה ההתאחדות לכדורגל לא עושה כלום על מנת לשמור על בריאות השחקנים מפני משטחים כאלה. לפני המשחק, ביתר כפ"ס באמצעות דובר המועדון, אלברט זנאפט, העניקו פרחים למוטי אוחיון זכר לאותה פציעה שהשביתה את מוטי לתקופה ארוכה. מחווה יפה מצד כפ"ס והעומדים בראשה. 

 

אלברט זנאפ והפרחים. צילום: איתן ידגר.

 

המשחק עצמו נפתח שקול כשכפ"ס במחצית הראשונה הייתה טובה יותר ומסוכנת הרבה יותר. כבר בדקה ה-10 עידן סרור מוציא רוחב ושי דוד ממרחק של 7 מטר בועט לשמיים, החמצה ענקית לשי דוד.

מנגד הכח יוצאת להתקפה, מוטי אוחיון מוכשל ומאור אסור לוקח את הכדור החופשי מ-16 אלכסונית לשער ובועט נהדר למשקוף. בעיטה טובה של אסור שכמעט ומעלה את הכח ליתרון מוקדם.

הכח ממשיכה לתקוף ובדקה ה-15 מוטי אוחיון עובר שחקן כפ"ס כלא היה, מוציא לעידו גונן שבועט מקו ה-16 ושוער כפ"ס, טמיר ללו עם הדיפה טובה הודף לקרן.

 

טמיר ללו עם הדיפה ענקית. צילום: איתן ידגר.

 

בדקה ה-27, שגיב סולומון בהתקפה יפה פורץ למרכז ובועט לשער כפ״ס, בעיטה די חלשה ושטוחה שהכדור קופץ לפני השוער ונהדף במשקוף. מדהים איך תנאי המגרש משבשים את המשחק!

 

בדקה ה-34 עידן סרור משתלט יפה על הכדור, מוסר לדור מלכה שמוציא רוחב לשי דוד שכובש מקרוב ומחזיר על ההחמצה ממקודם. 1-0 מוצדק לכפ"ס.

 

שי דוד(מס. 15)  כובש וחוגג את שער היתרון של כפ"ס.  צילום: איתן ידגר.

 

עידן סרור חוגג לאחר הבעיטת אומן. האם הוא השחקן הכי חכם בליגה א? צילום: איתן ידגר.

 

5 דקות לסיום המחצית הראשונה, איתמר כהן במבצע יחיד עובר שני שחקנים ומ-16 בועט לחיבורים אך שוער כפ״ס מוציא כדור גדול עם הדיפה אדירה.

בדקה ה-44 יוסף אברה מוכשל על קו ה-16, עידן סרור בבעיטת אומן מסובב פנימה וקובע 2-0 לכפ״ס בירידה למחצית.

 

 

נועם שוהם וצוות הניהול שלו יורדים מרוצים במחצית. צילום: איתן ידגר.

 

בהפסקת המחצית, אוהדי הכח ר"ג העניקו ליובל פילוס גביע הוקרה על השנים היפות ששיחק במועדון. יפה והלוואי שעוד מועדונים יתנהגו כך ויזמינו שחקני עבר ויעניקו להם קצת כבוד. שאפו ענק לאוהדי הכח!

 

עוד קיבלו גביע: יחזקאל (אקי) שניצר המגן מעונת האליפות השניה (1973), ג'רי מזרחי הבן של יוסקאי המנהל המיתולוגי שנרצח בשנת 1972. ויובל פילוס שכיכב בהכח עד 2001.  הטקס ביוזמת אוהדי הכח כהמשך לערב היכל התהילה בו הוענקו גביעים לשחקנים שזכו באליפויות וגביעים. עוד מוסיפים מהכח:"בכל משחק בית נשתדל להביא 2-3 שחקני עבר ולהעניק להם גביעים."

 

יובל פילוס ואוהדי הכח. שאפו ענק לאוהדים המסורים שזוכרים ובעיקר מכבדים את העבר. צילום: איתן ידגר.

 

למחצית השניה עלתה קבוצה אחת והיא הכח ר"ג אבל גם לא ממש שלטה אלא בעיקר עוד ניסתה לכבוש כדי לצמצם. מנגד, כפ״ס עמדה נכון מאחור ויצאה למתפרצות.

בדקה ה-60 סער קלדרון מכניס כדור ענק למוטי אוחיון שמגיע מול השוער ומוסר רוחב לאיתמר כהן שבועט לשמיים, לא ברור מדוע אוחיון אינו בעט לשער.

 

עד לסיום לא קיבלנו מצבים מסוכנים, אומנם הכח ר״ג רצו לצמצם אך שחקני כפ"ס עמדו נכון, שיחקו חכם ולא איפשרו לשחקני הכח להגיע למצבים מסוכנים.

 

תגובתו של טמיר ללו, שוערה של כפ״ס בסיום: ״אנחנו מרוצים מאוד מהניצחון, זה ניצחון חשוב להמשך הדרך. הכח קבוצה חזקה מאוד וידענו לעצור. הפנים כבר לבקעה בשבוע הבא״.

 

 

בצד של הכח אמר מוטי אוחיון: ״המגרש הגרוע השפיע עלינו, גם עליהם אבל עלינו בעיקר. השנה חסר לנו המון מזל וממש לא הולך לנו״.

 

ירדן פינטו שחקנה של כפ״ס אמר לאחר הניצחון: ״היה משחק קשה נגד קבוצה מאומנת, שמח שעברנו אותו ושיהיה בהצלחה בהמשך״.

 

 

עידן סרור כובש השער השני של כפ״ס: ״אני השחקן הכי חכם בליגה א׳ כי צריך לדעת איך להתנהל במגרש כזה גרוע ולהשתמש בגוף נכון. ומי שיודע לעשות את זה נכון בליגה ירוויח. אין ספק שבהבאה של הררי הקבוצה אמורה לסיים בפלייאוף העליון, ואם לא זה יהיה כישלון של כולם״.

 

אפי אלון מכפ"ס מחלץ עוד כדור. צילום: איתן ידגר.

 

מאור אסור לוחץ צילום: איתן ידגר.

טמיר ללו, שוער כפ"ס, היה מצטיין המשחק עם מספר הצלות מרשימות. צילום: איתן ידגר.

הוסף תגובה
תגובות
  1. הייתה פגרה 3 שבועות רק בשביל השזרוע במגרשים,למה לא עשיתם שזרוע? (אוהד 09-12-2017, 20:11)
  2. הענקת גביעים מאוהדי הכח לא רק לפילוס (רון שלום הכח הסגול 09-12-2017, 21:06)
    אמש בוינטר קיבלו גביעים: יחזקאל (אקי) שניצר המגן מעונת האליפות השניה (1973), ג'רי מזרחי הבן של יוסקאי המנהל המיתולוגי שנרצח בשנת 1972. ויובל פילוס שכיכב בהכח עד 2001. הטקס ביוזמת אוהדי הכח כהמשך לערב היכל התהילה בו הוענקו גביעים לשחקנים שזכו באליפויות וגביעים.
  3. כפר סבא קבוצה בינונית (אחד שיודע 09-12-2017, 21:50)
    השוער שלהם מביא להם נקודות
  4. ל-3 (אלברט 10-12-2017, 18:54)
    לך כפרה על העיינים הרעות שלך