איתן טייב: ״אני סיימתי עם קריירת האימון לעת עתה״

איתן טייב מאמנה המתפטר של הפועל בית שאן בראיון לאתר ״גולר״ בו הוא מספר על ההרגשה לאחר שעזב את הקבוצה שהיה בה הכל.. מה הוא חושב על קבוצת הניהול החדשה..?? האם הוא עוזב בתחושת פיספוס..?? איפה תסיים הקבוצה את העונה...? ומה הם התוכניות שלו להמשך...?

  • על ידי: רועי סימוני
  • 09-12-2017
  • 19:30

עזבת קבוצה שהיית בה הכל מאמן, מנהל, יו״ר וכל דבר שרק אפשר איך ההרגשה?

״זה לא סוד שהעונה באמת הייתי הכל בקבוצה הזאת, אבל אני לא מצטער על כלום, עשיתי הכל באהבה בכדי שהקבוצה הזאת תוכל להצליח למרות שלא היו לי את כל התנאים האפשריים לכך״.

 

מה אתה חושב על קבוצת הניהול החדשה, האם הם יביאו איתם משהו חדש?

״אני לא כל כך מכיר את האנשים שמגיעים בתור קבוצת הניהול החדשה, אני מקווה ומאחל שהם יביאו איתם רוח חדשה שתעזור לקבוצה להגיע למקומות שלהם היא שייכת״.

 

למה החלטת לשים את המפתחות ולא להמשיך עם קבוצת הניהול?

״יש לי את הסיבות שלי שבהם בחרתי ואני שלם עם זה. במצב שנוצר החלטתי שהכי טוב בשביל כל הצדדים הוא להיפרד וכך קרה אני לא מתחרט על כך״.

 

איפה אתה חושב שהקבוצה תסיים את העונה?

״יש קבוצה טובה גם היום שהרבה בדברים בדרך מנעו מאיתנו להיות במקום אחר, אני מאמין שעם חיזוק נכון ושקט כלכלי גם הגעה של הקבוצה לפלייאוף העליון לא תחשב כהפתעה. עם הקהל הטוב בליגה הכל אפשרי העונה״.

 

מה התוכניות של איתן טייב להמשך?

״אתה יכול לרשום סקופ אני סיימתי עם קריירת האימון לעת עתה! ואתפנה לדברים אחרים שעומדים על הפרק, ובראש ובראשונה זה המשפחה שלי, אישתי וילדיי וגם יש כמה הצעות שאצטרך לשקול אותם בכובד ראש בהמשך הדרך״.

איתן טייב, סיים את קריירת האימון לעת עתה צילום: אביב עובדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. התפנתה חנות בנווה שאנן (חיים 10-12-2017, 20:01)
    חנות נעליים ללא שרוכים מחפשת בעלים חדש