אורן פלאש: "למרות שקופחנו עם שער חוקי ופנדל שלא נשרק לטובתנו אני מרוצה מהנקודה"

קריית אתא אירחה בשישי האחרון את הפועל הרצליה בביתה למשחק חשוב מול הפועל הרצליה של ארז בנודיס, אתא שנמצאת במקום האחרון ערב המשחק, הצליחה להשיג נקודה יקרה להמשך הדרך. מאמן הקבוצה אורן פלאש בראיון לאתר 'גולר' מדבר על סיכום המשחק של קבוצתו נגד הרצליה... האם יהיה חיזוק בהמשך...? וההכנות לקראת המשחק הבא בחוץ מול הפועל איכסל...

  • על ידי: שי חדד
  • 11-12-2017
  • 11:34

קריית אתא הגיעה למשחק בשישי מול הפועל הרצליה אחרי שהפסידה בשני משחקיה האחרונים ובכל זאת הצליחה לעצור את רצף ההפסדים  אחרי תיקו מאופס בבית מול הפועל הרצליה, שהיא קבוצה מהחזקות בליגה והמאמן יודע שזאת נקודה יקרה עבור קבוצתו: "זה היה חשוב מאוד עבורנו לעצור את סחף ההפסדים שהקבוצה עברה, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד שלא סתם נמצאת בחלק העליון של הטבלה, עם ארז בנודיס שהוא מאמן מצוין ואפילו אחד הטובים בליגה. המשחק היה די שקול ואנחנו אפילו קופחנו עם שער חוקי שהיה ספק נבדל ופנדל שהגיע לנו ולא נשרק. נגמר תיקו אפס ואני מרוצה מהנקודה".

 

בעקבות התיקו החשוב הקבוצה הצפונית הצליחה לברוח מהמקום האחרון לעבר המקום ה-13 בטבלה אבל אורן פלאש יודע שזה עדיין לא מספיק וקבוצתו תהיה חייבת להתחזק: "לצערי המיקום שלנו בטבלה משקר כי היו הרבה משחקים שסבלנו מחוסר מזל ומשריקות של שופטים שלא נשרקו לטובתנו, וכמובן שאנחנו צריכים להתחזק בעמדה של חלוץ ואנחנו יכולים לצאת מהמצב הזה. בעונות האחרונות מועדון קריית אתא היה משקיע בתקציב גדול על מנת להביא שחקנים בכירים ונוצצים כדי להילחם על עלייה. השנה זה שונה לחלוטין ובנינו קבוצה צעירה של שחקנים טובים ומוכשרים עם תקציב מינימום. אני יכול להגיד לך שהיו גישושים להביא את חלוץ כפר קאסם רן בן שמעון אבל בגלל המרחק של בן שמעון שגר באשדוד ועובד בתל אביב, ככה שזה לא מסתדר לו להגיע לצפון אז לצערי זה לא ייצא לפועל. בסופו של דבר אני מחפש חלוץ בכיר ומנוסה שיודע להכניס שערים ומלבד חלוץ אני מחפש גם קשר אבל המצב בשוק מבחינת שחקנים הוא לא מלהיב".

 

במחזור הבא תצא קריית אתא לקרב מרתק במיוחד בחוץ מול הפועל איכסל ואין ספק שמצפה לחבורה של אורן פלאש משחק קשה, אבל הוא מאמין בבחורים שלו: "השנה בליגה שלנו כל משחק הוא אפשרי לקחת בו נקודות, למרות שאם להיות כנים אז לאיכסל יש את הסגל הכי נוצץ בליגה עם תקציב מאוד גבוה והיא קבוצה מצוינת. אנחנו מתחילת השנה באף משחק לא התבטלנו וגם במשחק הזה אנחנו לא באים להתבטל ולשמש תפאורה. אני חושב שתיקו או ניצחון במשחק הזה תהיה תוצאה טובה עבורנו". 

אורן פלאש מתכונן למשחק מול איכסל (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מדויק (צודק 11-12-2017, 12:20)
    נכון מאוד בליגה כזו אתה יכול להוציא נקודה גן באיכסל
  2. יח (יח 11-12-2017, 13:13)
    דורה הכסף חחחחחחחחחחחח
  3. דורה ופלאש (דורה המאמן לא פלאש 11-12-2017, 17:51)
    דורה קובע הכל, כל מאמן בובה בלי חוטים. פלאש אדם נדיר אך כל השחקנים יעידו שדורה קובע הכל
  4. קבוצה חלשה ומאמן חלש (צופה מהצד 11-12-2017, 20:02)
    הכל במקרה אין שום סיגנון או דרך מנצחים במקרה מפסידים במזל , לא נותנים גולים ... פשוט בושה אם לא יהיה זעזוע הקבוצה יורדת ליגה בטוחחחחח !!!! תתעוררו מטומטמים !!!!!
  5. דורה תתפטר כבר (בובה 13-12-2017, 22:29)
    רוני דורה שב בבית כבר, נמאסת. נצלן ושחצן. לא עשית כלום בכדורגל. אין לך מושג. אנשאללה תרד ליגה