סמיר עיסא: "יו"ר פאחם, אחמד אלעם נתן לי אגרוף לצוואר"

אמש נערך משחק הצמרת בין איכסל ואום אל פאחם. קהל גדול ואווירה טובה ביציע, אבל במגרש הייתה בושה אחת גדולה, לטענת סמיר עיסא מאמן איכסל שמוסיף: "בושה וחרפה שיו"ר פאחם מדבר איתי כל השבוע, ובסוף נותן לי אגרוף", עוד מוסיף סמיר: "מזמין אותו לקרב אגרופים במגרש ניטרלי". יו"ר פאחם בתגובה:"לא היה ולא נברא"

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-12-2017
  • 11:36

אמש נערך משחק הצמרת בליגה א' צפון בין הפועל אום אל פאחם והפועל איכסל. אווירה מצוינת היתה ביציע כאשר לא פחות מ-6000 צופים נלהבים היו ביציע. והיה עידוד רב של שני הקהלים. 

במחצית המשחק היה אירוע חריג ביותר שבו לטענת מאמן איכסל סמיר עיסא" יו"ר פאחם, אחמד אלעם פגע בו פיזית ונתן לו אגרוף בצוואר.

 

סמיר מוסיף: "לא חלמתי בחלומות הכי שחורים שלי, שככה יתנהגו אלי באום אל אפחם, מקום שאני עשיתי שנים מאד יפות בעברי כולל עליות ליגה".

 

סמיר מספר את השתלשלות העניינים: "כל השבוע היו"ר היה מתקשר אלי והיה אומר לי שנעשה קבלת פנים הכי יפה שאפשר, עם פרחים שאני אקבל, והבטיח לקבל אותי לעיני כל העולם בצורה הכי מכובדת שרק אפשר. בתכלס הוא לא העניק לי את הפרחים,למה? לדעתי הוא לא העז להעניק זר פרחים כי פחד מהקהל. אחרת למה הבטיח לי 4 פעמים בשיחות. ולמה כשהגעתי לא באו אפילו ללחוץ לי את היד".

 

ובמחצית, מה בדיוק קרה? "הוא בא והחל לאיים על אחד השחקנים שלי, ואמר שאם הוא יתגרה בקהל הוא יזיי*** אותו... אני אמרתי לו למה אתה מדבר ככה, ואז פנה אליי והחל לקלל אותי בקללות מאוד עסיסיות ונתן לי אגרוף בצוואר. כן, לתדהמת כולם היו"ר של פאחם נתן לי אגרוף בצוואר". 

 

פנית למשטרה? "לא. העדפתי לא לעשות בלגן כי היה הרבה קהל והיה משחק לשחק. ואל  תשכח אני אימנתי שם 7 שנים, ועם 2 עליות ליגה באום אל פאחם, והוא פנה אלי אפילו העונה לבוא לאמן שם כשאחמד סבע אימן ואני סירבתי, כי אמרתי להם שאחמד מאמן צעיר ולא יפה שאחד כמוני ככה יבוא וייקח לו את העבודה, זה לא מכובד ולא אתי,  תנו לו זמן להתפתח. והם פנו אלי גם אחרי שסיים את תפקידו. אני סירבתי להם". 

 

לאחר התקרית סמיר אומר: "היו"ר הגיע להתנצל ואני קיבלתי את ההתנצלות שלו כדי שלא יפגע המשחק".

 

סמיר לסיום: "אם היו"ר חושב שהוא גבר באום אל פאחם לתת לי אגרוף, אז אני מזמין אותו לקרב אגרופים אמיתי במגרש ניטרלי עם קהל ניטרלי ונראה מי גברי. בושה וחרפה שככה מתנהג יו"ר של קבוצה עם קהל כל כך טוב ומעודד".

 

סמיר מתעקש לסיים: "הייתה במשחק אווירה של ליגה על. היה הרבה קהל. גם אום אל פאחם וגם איכסל הגיעו בהמוניהם. עודדו לכל אורך המשחק. תעודת כבוד לליגה א' רק חבל שהיו"ר שלהם לא מתנהג בהתאם".

 

וכשיבוא אליכם הפועל אום אל פאחם למשחק בסיבוב השני, מה צפוי: "נקבל אותם בפרחים והכי יפה שיש. ונתייחס לקהל הגדול של פאחם בכבוד רב. האירוע הזה לא יעיב על ההצלחה שלדעתי היה משחק נהדר של  הקהל. זה כבוד לליגה א' מה שהיה אמש. היה קרנבל אמיתי וחבל שהוא ככה התנהג וככה הרס..."

 

תגובתו של יו"ר אום אל פאחם, אחמד אלעם: "סמיר בן אדם פרובוקטור. לא יפה ולא חכם להגיד את זה. היה הופעה מדהימה של הקהל ולא יפה שהוא עושה דבר כזה ואומר דבר כזה. לא היה ולא נברא.". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אשרף 10-12-2017, 11:49)
    קהל אכסאל וקהל אום אל פחם אחים נקודה ולא חשוב התוצאה
  2. אין לך בכדורגל (פחם 10-12-2017, 12:22)
    לך תתביש סמיר,אנחנו באום אל פחם שונאים אותך סתאם מאמן יודע איך לקנות ולמכור משחקים
  3. בואו נעזוב כל מה שקרה הצידה (מוסא אכסאל 10-12-2017, 12:56)
    אכסאל ואום אל פחם ישארו אחים, 90 דקות לא יפרדו בנינו. כל הכבוד להקהל של אום אל פחם על כמות הצופים תענוג לראות אותם. אכסאל תעחב ליגה בעזרת השם
  4. קבוצה מגעילה אתם (לאום אל פאחם 10-12-2017, 13:24)
  5. אף אחד מהם לא נגע בשני כי לא נתנו להם להתקרב אלד לשני אבל הם החליפו דברים לא יפים (אפסנאי 10-12-2017, 15:18)
    אף אחד מהם לא נגע בשני כי לא נתנו להם להתקרב אלד לשני אבל הם החליפו דברים לא יפים
  6. מהמשולש (א 10-12-2017, 17:42)
    במקום לתעסק בכדורגל מתעשקים בשתיות חבל שקבוצות ערביות אחד מול השניה מדלקים אש קבוצות אחירות באות מנצ
  7. כ (א 10-12-2017, 17:44)
    המשכ הולכות הביתה בלי לדבר מלה נותנים להם גבוד יותר ממשמגיע אבל ביחד הלך העולם תתתתתתבישו לכם כל היש