0-0 בין אכסאל לאום אלפחם

במשחק שנערך עיני כ-4000 צופים, הפועל אום אלפחם והפועל אכסאל נפרדו בתיקו ללא שערים, יוסף עודי מגנה של אום אלפחם הורחק. ברוך סער: "תחושה של פספוס", בהאא חליל: "אנחנו לא מנצלים את ההזדמנויות"

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 10-12-2017
  • 18:29

תצוגה נהדרת של הקהל (רחאל חגאג)

 

לפני תחילת המשחק המועדון הקהילתי באום אלפחם הניף דגל של אחווה שמביע עד כמה שתי הקבוצות מחוברות אחת לשנייה ושהמשחק הוא ספורטיבי לחלוטין. המשחק החל עם יתרון קל לאכסאל בהחזקת הכדור ועם ניסיון לכבוש שער כבר בדקות הראשונות, אך אום אלפחם התגוננה בצורה טובה ובעצם הצליחה לרשום כמה מתפרצות דרך אחד השחקנים הטובים בליגה, מחמוד עבאס, אך במקביל הגנת אכסאל מנעה מאום אלפחם לאיים על השער.

לאחר 16 דקות אום אלפחם התחילה ליזום מצבים ליד שערה של אכסאל, אבל הכדור לא פגש את המסגרת. מנגד אכסאל הראתה יכולת התקפית משודרגת אבל לא הייתה רגל מסיימת שתכבוש שער.

 

עומר בוארון וחבריו לא הצליחו לכבוש (נזי סולטן)

 

14 דקות לסיום המחצית הראשונה, מחמוד עבאס בעט כדור שפגע ביד של אחד משחקני אכסאל בתוך הרחבה, השופט התעלם והחליט להמשיך את המשחק. לאחר מכן מהלך קבוצתי מצוין של אכסאל, חילופי מסירות בין עומר בוארון , בן מלכה ומועמר קראקרה כשלבסוף הכדור הגיע לניר אברג'יל שבעט מתוך הרחבה אך הכדור לא פגע במסגרת. המחצית מסתיימת ללא שערים. 

 

אברג'יל לא מצא את המסגרת (נזי סולטן)

 

מחמוד עבאס פשוט שחקן נפלא (רחאל חגאג)

 

המחצית שנייה המשיכה באותו תסריט, אך הפעם היה לאום אלפחם דקות טובות ואכסאל המשיכה להראות עמידה מצוינת על המגרש. בדקה ה-63 חילוף כפול באכסאל, מועמד קראקרה וואיל חרבאוי יצאו, מוסא טראבין וחן ידען נכנסו. שתי דקות לאחר מכן פיראס עקל בעט כדור מפתיע ממרחק של 21 מטרים אך אוהד דוד הצליח למנוע שער. בדקה ה-72, מוסא טראבין ניסה לצאת למתפרצת אך יוסף עודי ניסה לעצור אותו ותוך כדי ההיתקלות השחקן נפצע ויצא על אלונקה, השופט סירב להחזיר את עודי למגרש ושלף לו כרטיס צהוב שני והשאיר את אום אלפחם בעשרה שחקנים. 

 

אום אלפחם נשארה ב-10 שחקנים (נזי סולטן)

 

אכסאל ניסתה לנצל את היתרון המספרי קיבלה כדור חופשי אלכסוני, חמד גנאים בעט כדור שזעזע את קורת השער. אכסאל המשיכה לתקוף ומנגד קיבלנו ניסיונות מאום אלפחם להפתיע, אך עד לסיום שתי הקבוצות לא הצליחו להכריע את התוצאה. 0-0 בסיום.

 

גם חמאד גנאים לא הצליח להכריע את המשחק (נזי סולטן)

 

ברוך סער מאמנה של אום אלפחם אמר לאחר המשחק: "תחושה של פספוס. היו לנו דקות טובות שהיינו צריכים לגמור את המשחק, אך היריבה שהייתה מולנו היא איכותית ותקפה גם כן. אני מרוצה מהיכולת של השחקנים שלי".

 

בהאא חליל אמר בסיום: "היינו עדיפים על אום אלפחם, הגענו לכמה מצבים אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות, המגרש באום אלפחם הוא אחד המגרשים הקשים בליגה. אנחנו מביטים קדימה בדרך למטרה".

 

הפועל אום אלפחם תצא בשישי למשחק חוץ מול צור שלום, במקביל הפועל אכסאל תארח את עירוני קריית אתא.

משחק הצמרת הסתיים ללא שערים.(נזי סולטן)

הוסף תגובה
תגובות