בני יצ'אלאל רושמת ניצחון בייתי שני

שני שערים במחצית השנייה, העניקו ניצחון בית שני ברציפות לבני יצ'אלאל הפעם על גבעת זאב. אינברום מאמנה של בני יצ'אלאל: "כבשנו שני שערים וזה היה צריך להיגמר הרבה יותר".

  • על ידי: דורון נגר
  • 17-12-2017
  • 07:58

בני יצ'אלאל שנוצחה בשבוע שעבר בחוץ על ידי בני אילת, אירחה ביום שישי את גבעת זאב שהיתה מרוחקת ממנה רק בנקודה ערב המחזור, למשחק שבו כל אחת מהקבוצות תרצה לנצח כדי לברוח קצת מהתחתית הבוערת.

 

בני יצ'אלאל במשחק עם הרבה הקרבה ונחישות, שלטה במחצית הראשונה ואף הגיעה לשתי הזדמנויות טובות לכיבוש שלא נוצלו. 

 

חיזקי טייה, הקפטן והמנהיג של יצ'אלאל, מקווה להמשיך באותה דריכות ומחויבות.

 

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה וכבר בחלוף חמש דקות, פריצה מצוינת של אמיר קרברט שהוציא רוחב לאבי צקלה שמצא את הרשת של גבעת זאב. 

 

כרבע שעה מפתיחת המחצית השנייה, חילוף כפול של אפרים אינברום, מאמנה של יצ'אלאל שקרא נכון את המתרחש במגרש, הכריע את המשחק. לאחר עשר דקות בלבד שהם על המגרש, גבי אלבז ולירן וזה, במבצע משותף החזירו למאמנם והכריעו את המשחק. וזה הגביה מצד שמאל כדור מדויק לרואי טרומן, טרומן הוריד לגבי אלבז שמ16 מטרים בעט מדויק לעבר השער וקבע 0:2 גדול ליצ'אלאל.

 

עד תום המשחק יצ'אלאל עוד יכלה להגדיל את התוצאה אך המשחק הסתיים באותה תוצאה. יצ'אלאל רשמה ניצחון ביתי חשוב ואספה שלוש נקודות נוספות ופתחה קצת פער מהתחתית.  
 

חיזקי טייה, הקפטן ובלמה של יצ'אלאל אמר בתום המשחק: "היה משחק טוב שלנו, הגענו להמון מצבים, אם התוצאה הייתה מסתיימת ב 5:0 לטובתנו, לא הייתי מופתע. מקווה שנמשיך בדרך הזאת ונגיע באותה דריכות ומחויבות נגד בית שמש בשבוע הבא, וניקח 3 נק' בעז"ה"

 

אפרים אינברום, ניהול משחק מצוין שהוביל לניצחון חשוב במאבקי התחתית, עם חילוף כפול שהכריע את המשחק.

 

אפרים אינברום המאמן המנצח הוסיף: "ניצחון חשוב מאוד במאבק התחתית, אני מקווה שזה יוביל אותנו להמשך טוב, אנחנו בתקופה טובה למרות המעידה בשבוע שעבר. התחלנו טוב את המשחק, שלטנו לאורך כל המשחק והשער היה עניין של זמן. היה חסר לנו את הריכוז מול השער בחצי הראשון, בחצי השני ביצעתי כמה חילופים והיינו כבר יותר מרוכזים. כבשנו שני שערים וזה היה צריך להיגמר הרבה יותר".

בני יצ'אלאל רושמת ניצחון בייתי שני

הוסף תגובה
תגובות
  1. לירן וזה כישרון (אחד שמבין 17-12-2017, 09:01)
    שחקן מעל הליגה
  2. מהמקום של רוברט (שערוקי 17-12-2017, 11:56)
    האם לירן וזה יעבור למרמורק בעונה הבאה ?
  3. שיהיה בהצלחה (הבורר 17-12-2017, 15:05)