ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-13

מחזור נוסף הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 21 שערים, 6 ניצחונות בית, ניצחון חוץ אחד ותיקו בודד. הסטטוס קוו בצמרת נשמר כאשר ארבע המוליכות מנצחות... אדומים אשדוד מנצחת בביתה, עירוני אשדוד היחידה שמנצחת בחוץ... מ.ס באר שבע, קרית מלאכי, מעלה אדומים, בני יצ'אלאל ועירוני שדרות מנצחות בבית... ורק המשחק באילת מסתיים ללא הכרעה... הכל בסיכום של המחזור ה-13 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה – הרבה מתח

  • על ידי: גיא צמח
  • 18-12-2017
  • 20:52

אדומים אשדוד – בית שמש : 0-3

מוליכת הטבלה הגיעה למשחק קל על הנייר ותקפה בחמת זעם משריקת הפתיחה , כבר בדקה ה-32 הוליכה 3-0 משערים של רחמים צ'קול, לישי ביטון ואריאל טרבלסי . במחצית השנייה הורידה אשדוד רגל מהגז והתוצאה נשארה בעינה, שבועיים למשחק העונה הראשון נגד היריבה העירונית עירוני אשדוד, והפער בצמרת 2 נקודות בלבד. לעומתה בית שמש האחרונה בטבלה חייבת להשיג נקודות במשחקים הקרובים על מנת להשאיר לעצמה סיכוי לשרוד בליגה.

 

ניצחון חלק לאדומים אשדוד נגד בית שמש (מדיה אדומים אשדוד)

 

עירוני מודיעין – עירוני אשדוד: 1-0

משחק קצבי עם אין ספור מצבים התפתח במגרש היפיפה במודיעין, עירוני המקומית רצתה להשיג את ניצחונה ה-7 ברציפות מאז הגיעה מאמנה דני רודיטי, אבל מול הגנה ושער שספגו, רק 2 שערים ב-12 משחקים המשימה הייתה קשה במיוחד. גל אנגלשטיין עם עוד תצוגת שוערות נפלאה שמר על רשת נקייה זה המשחק ה-12 ברציפות – נתון מדהים! שער של ערן מלכין המצוין בדקה ה-20 קבע את תוצאת המשחק.

 

ערן מלכין כובש את שער הניצחון לזכות עירוני אשדוד (מוטי קדוש)

 

מ.ס באר שבע – מכבי באר שבע: 0-1

בדרבי של באר שבע גברה מ.ס החזקה משער בדקה ה-40 של דודו פלס המצוין, ניצחון זה מקבע באופן ברור את מקומה של מ.ס באר שבע במקום השלישי המוביל בסיום העונה לפלייאוף העונה, בבאר שבע ימתינו למעידות של המוליכות בהמשך העונה בשאיפה אולי אפילו להתברג במקום הראשון אבל כרגע זה נראה מאד רחוק.

 

קרית מלאכי – צעירי רהט : 0-6

קרית מלאכי המדורגת רביעית ידעה שהמשחק הזה מוקש ועדיף שתנטרל אותו מהפתיחה ואכן כך היה , כבר במחצית הראשונה הובילה 3-0 והכל כבר הפך להיות יותר קל, החגיגה של הכתומים הסתיימה בשישייה מצמדים שלש 3 שחקנים : דייב פינטו, אלעד אברמסון ודור נגר, קרית מלאכי כמו מ.ס באר שבע תמשיך להשיג נקודות ולצפות  למעידות של המוליכות.

 

מעלה אדומים – ירוחם: 0-3

מעלה אדומים החמישית אירחה במגרשה את ירוחם השביעית למשחק של 2 קבוצות שרוצות בסוף העונה להיות ממקומות בחמישייה הראשונה, הקבוצה המקומית הגיעה חדה ועם רצון עז לנצח וכבר בדקה השלישית כבשה את הראשון מרגליו של מלך שערי הליגה דניאל דרעי שהעלה את מאזנו ל-14 שערים, עד לסיום מעלה אדומים כבשה עוד שני שערים מרגליהם של קבדה ווטטו ונאור אסרף.

 

בני יצ'אלאל – גבעת זאב : 0-2

2 הקבוצות הגיעו למשחק עם מטרה ברורה : לנצח , אבל רק יצ'אלאל באמת הגיעה למשחק , שערים של אבראו צקלה וגבי אלבז במחצית השנייה בשילוב הקרבה ונחישות, שאפיינו את תצוגת המשחק של חניכיו של אפריים אינברום ששלטו במגרש מפתיחת המשחק ועד סופו והתוצאה "משקרת" כי בקלות יצ'אלאל הייתה יכולה להבקיע עוד 2 שערים בקלות. הניצחון מרחיק מעט את יצ'אלאל מהתחתית הבוערת ולעומתה גבעת זאב תנסה להשיג נקודות במחזורים הבאים.

 

אפריים אינברום מאמנה של בני יצ'אלאל משיג ניצחון חשוב 

 

עירוני שדרות – שיכון המזרח: 1-3

עירוני שדרות המתאוששת פתחה את המשחק בסערה והשתלטה על המשחק למן הפתיחה ובהפסקה הוליכה 2-0 משערים של ערן זגר המצוין ואליעזר איילין, במחצית השנייה שיכון המזרח חזרה למשחק עם שער מצמק מרגליו של יוני מנגיסטו והשוויון נראה קרוב אבל 10 דקות מאוחר יותר זוהר קסאפו כבש את השלישי לשדרות וניצחון חשוב שמקפיץ את שדרות למקום ה-8.

 

משחק מצויין של ערן זגר הכולל שער ובישול הקנו לקבוצתו ניצחון על שיכון המזרח (אורי גבאי)

 

בני אילת – עירוני נתיבות: 1-1

מעודדת מהניצחון בשבוע שעבר הגיעה אילת בטוחה בעצמה למשחק נגד נתיבות בידיעה,  שניצחון ירחיק אותה מהמקום ממנו יורדים ליגה וכבר בדקה ה-10 שער של אלון לוין הקנה לה את היתרון , אילת שמרה על השער היקר אבל ככל שנקפו הדקות ירדה לאחור ולבסוף התקפותיה של נתיבות נשאו פרי 8 דקות מהסיום השיגה את השוויון מרגליו של בנימין אוחנה.

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: גל אנגלשטיין שוערה של עירוני אשדוד עם תצוגת ענק נגד מודיעין, שומר על רשת נקייה בפעם ה-12 מתוך 13 משחקים. גל זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

שחקני עירוני אשדוד מודים לקהל בסיום - תצוגת ענק של אנגלשטיין (מוטי קדוש)

 

מאמן המחזור: שרון מרציאנו מאמנה של עירוני אשדוד  משיג את ניצחון חשוב מאד במגרש קשה מאד מול מודיעין שהגיעה למשחק בתקופה מצוינת עם 6 ניצחונות רצופים, והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון. עוד ראויים לציון: פיני עייש ופרדי צרפתי, שהשיגו ניצחונות חשובים מאד לקבוצותיהן.

 

קבוצה מצטיינת: בני יצ'אלאל מנצחת משחק חשוב מאד בעבורה ועם יכולת משכנעת והתוצאה בקלות יכלה להיות גבוהה יותר הקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

בני יצ'אלאל - קבוצת המחזור 

ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-13

הוסף תגובה
תגובות
  1. יום הדין מתקרב (סרדינים 19-12-2017, 06:57)
  2. איך רואים שתגובה 1 זה טובי חסר המוח (מכביסט 19-12-2017, 09:55)
    תמצא חיים אידיוט
  3. הציפור שרון חיטמן (אלימלך 19-12-2017, 14:55)
    עמד פעם על הקו של מודיעין ... אתה לומד? אפשר להפסיד אחרי 6 נצחונות, אבל לא כל משחק להפסיד....גוזל
  4. ל2 הסרדין (טובי 19-12-2017, 17:20)
    חסר מי עשה אותך יילד מנייק יום הדין מתקרב אתם הולכים להעלם