ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-14

מחזור נוסף הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 28 שערים, 4 ניצחונות חוץ, 2 ניצחונות בית ו-2 תוצאות תיקו. הסטטוס קוו בצמרת נשמר כאשר 2 המוליכות מאשדוד מנצחות שבוע לפני הדרבי הגדול. קרית מלאכי מנצחת בבית , מעלה אדומים , נתיבות ובני אילת מנצחות בחוץ והמשחקים של בית שמש וירוחם מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום של המחזור ה 14 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה – הרבה מתח.

  • על ידי: גיא צמח
  • 26-12-2017
  • 12:33

מכבי באר שבע – אדומים אשדוד : 5-0

חגיגה אדומה בבאר שבע , חניכיו של פיני עייש הסתערו על המשחק מפתיחתו וכבר במחצית הובילו 3-0 מצמד של גדיף ווראקט ושער של נועם תרועה . במחצית השניה האדומים כבשו עוד 2 שערים ולחגיגה התווספו אריאל טרבלסי שכבר סופר שער עשירי העונה ודניאל אטיאס . אדומים אשדוד עם הצהרת כוונות לשבוע הבא ונראה שצפויה לנו הצגה של כדורגל בשבוע הבא .

 

אדומים אשדוד מוכנים לדרבי בשבוע הבא (מדיה אדומים אשדוד)

 

עירוני אשדוד – מ.ס באר שבע : 0-3

משחק מצויין קיבלנו בסינטטיקו באשדוד שבוע לפני הדרבי הגדול עירוני אשדוד ידעה שהיא חייבת לקחת את הנקודות על מנת שהפער מהמוליכה לא יגדל טרם המפגש בין השתיים וכמה שזה הלך קשה , עד לדקה ה-60 המשחק עדיין היה 0-0 עד שהמחליף יובל אלמקייס הבקיע את הראשון , לאחר מכן זה כבר היה יותר פשוט. אלמקייס המחליף משלים שלושער חלומי עד לסיום. את המשחק סיימה באר שבע עם 10 שחקנים לאחר הרחקתו של אלעד אלקרט שפוגע ללא כדור בערן מלכין .

 

הופעה משכנעת של עירוני אשדוד (מוטי קדוש )

 

עירוני קרית מלאכי – עירוני שדרות : 0-1

קבוצתו של פרדי צרפתי רצתה לספור 3 ניצחונות רצופים ולהמשיך "לרדוף " אחרי האשדודיות במאבק על הכרטיס לליגה א' ומול שדרות זה אף פעם לא קל , שער של החלוץ אלעד אברמסון קבע את התוצאה כבר בדקה השישית ועד לסיום קרית מלאכי הגנה על היתרון בחרוף נפש ומלקטת עוד 3 נקודות חשובות .

אוהדי מלאכי ממתינים בסבלנות למעידות של האשדודיות 

 

ניצחון חשוב מאד לפרדי צרפתי וקרית מלאכי 

 

הפועל ירוחם – עירוני מודיעין : 1-1

משחק בין 2 קבוצות שרוצות להיכנס לפלייאוף העליון בסיום העונה , קיבלנו משחק חזק ללא פשרות כשירוחם המקומית כובשת כבר בדקה ה-30 מרגליו של מני הגי אבל בדקה ה-60 ירוחם נשארת ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מתן אפריאט , מודיעין ניצלה את היתרון המספרי שלה על מנת להשוות רבע שעה מהסיום מרגליו של יוסי ביטון .

 

גבעת זאב – עירוני נתיבות : 4-0

המארחת מנתיבות הגיעה לגבעת זאב במטרה ברורה לחזור עם כל שלוש הנקודות והשתלטה על המשחק מפתיחתו וכבר במחצית הראשונה עלתה ליתרון משער של ירין אבוקסיס, במחצית השניה המגמה לא השתנתה ונתיבות הבקיעה עוד 3 שערים מרגליהם של האשם אלעתמין אלחאמדי מייאס וירין אבוקסיס שהשלים צמד, ההפסד של גבעת זאב משאיר אותה עמוק בתחתית ובסכנה ממשית לרדת ליגה

 

שיכון המזרח – מעלה אדומים : 4-3

איזה משחק מדהים התפתח בשיכון המזרח, הפתיחה היתה כל כולה של המקומיים שתוך 4 דקות מהפתיחה הובילו 2-0 משערים של אושרי אזנה ודניאל סהלו אבל עד המחצית מעלה אדומים עשתה מהפך מצמד שערים של נאור אסרף ובן קסוס. בתחילת המחצית השניה שיכון המזרח לא הרימה ידיים והשוות ל- 3-3 מרגליו של דניאל סהלו שמשלים צמד אבל בדקה ה-55 נאור אסף קובע את תוצאת המשחק 4-3 למעלה אדומים ומשלים שלושער ענק.

 

צעירי רהט – בני אילת : 2-0

חניכיו של רונן שיחרור לא עוצרים לאחר שסיימה שליש עונה עמוק בתחתית הליגה והיה נראה שאילת בדרך הבטוחה לליגה ג' , קברניטי הקבוצה חיזקו את הקבוצה במספר שחקנים ואילת סופרת 7 נקודות מתוך 9 אפשריות מאזן מדהים בהתחשב שצברו רק 6 נקודות ב-11 המשחקים הראשונים . צמד של ארז מימון בדקות הסיום העניק לאילת 3 נקודות יקרות בבריחה מהתחתית והקבוצה כבר במקום ה-12 .

 

אפריים אינברום משיג נקודה בלבד מהאחרונה בטבלה

 

עירןני בית שמש – בני יצ'אלאל : 2-2

האחרונה בטבלה הבינה שהיא חייבת לעצור את רצף ההפסדים אם היא רוצה לחלום להישאר בליגה ועלתה נחושה למשחק נגד יצ'אלאל שניצחה בשבוע שעבר. משחק קצבי ואטרקטיבי שבו הובקעו 4 שערים וחלוקת נקודות צודקת. רואי טרומן העלה את יצ'אלאל ליתרון בדקה ה-8, נמרוד שמש ונתנאל דוד עשו מהפך לטובת בית שמש וכבר שנראה כי בית שמש יחגגו ניצחון הגיע יוסי קסטה ובדקה ה-90 קבע שיוויון וחלוקת נקודות. בית שמש ויצ'אלאל ינסו להשיג נקודות נוספות בהמשך במסע ההישרדות של שתיהן ולהישאר עוד עונה בליגה ב'.

 

 

שלושער ב-34 דקות - יובל אלמקייס מצטיין המחזור (מוטי קדוש)

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : יובל אלמקייס חלוצה של עירוני אשדוד שעולה מהספסל וכובש שלושמר אדיר, והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

מאמן המחזור : פיני עייש מאמן אדומים אשדוד מנצח משחק חשוב מאד לפני הדרבי הגדול והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון . עוד ראויים לציון  : שרון מרציאנו, רונן שיחרור ופרדי צרפתי, שהשיגו ניצחונות חשובים מאד לקבוצותיהן .

 

קבוצה מצטיינת : עירוני נתיבות מנצחת ומציגה הצגת כדורגל בדרך לניצחון משכנע על גבעת זאב והתוצאה בקלות יכלה להיות גבוהה יותר הקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-14

הוסף תגובה
תגובות
  1. עירוני שברו את השיא של כל הזמנים (מני 26-12-2017, 14:31)
    לא היה דבר כזה בתולדות ליגה ב 13 משחק רצוף בלי לספוג שכר שאפו
  2. פליאוף עליון (אילתי 27-12-2017, 02:24)
    למרות הכל אילת עוד תפתיע