הפתעה בכנרת: קרית אתא מנצחת את טבריה 2-1

במשחק קצוות אירחה עירוני טבריה את עירוני קרית אתא יחד עם חיים לוי על הקווים. לאחר מחצית מאופסת ועם מספר החמצות של שחקני המארחת, לירון אלימלך כבש בדקה ה-57 והעלה את קבוצתו ליתרון, אך בדקה ה-85 אחמד סבע קבע שוויון. 3 דקות לאחר מכן מתן נחמני כבש מקרוב והעניק לקבוצתו ולמאמנו החדש ניצחון חשוב. בטבריה יכולים להיות מאוכזבים מאיבוד הנקודות וככל הנראה הקבוצה יצאה ממאבק על כרטיס העליה לליגה הלאומית

  • על ידי: רועי סימוני
  • 30-12-2017
  • 10:55

עירוני טבריה אירחה את עירוני קרית אתא במסגרת המחזור ה-15 והאחרון של הסיבוב הראשון, כאשר ניצחון ישאיר אותם חזק במאבקי הצמרת. אילן סוויסה בחר לבצע שלושה שינויים בהרכב מהשבוע שעבר, בקרית אתא הציגו מאמן חדש על הקווים - חיים לוי, שינסה להוציא אותם מהתחתית הבוערת.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת משחק (רועי סימוני)

 

השופט עידן סגל הוציא את המשחק לעיני כ-500 צופים. ההזדמנות הראשונה במשחק שייכת לקבוצה המארחת בחלוף 60 שניות מהפתיחה, נירן רוטשטיין פורץ מצוין באגף השמאלי, עובר שלושה שחקנים ומשאיר כדור לשלום עקיבא שבועט חזק ושטוח, הכדור פוגש את הקורה וטבריה כמעט ועולה אל לוח התוצאות. חולפת דקה ושוב פריצה נהדרת מהאגף הימני של אורי צעדון, שמוציא כדור רוחב נהדר, כפיר בן דוד בועט הישר לידיו של שוער קרית אתא.

 

שחקני טבריה ממשיכים בלחץ ומוצאים את לירון אלימלך מול השוער, אך החלוץ מחמיץ ומפספס הזדמנות לכבוש. המשחק שקצת נרגע התעורר שוב בדקה ה-20, הגבהת כדור נהדרת של ענבר שרון מוצאת את לירון אלימלך שנוגח מתוך תיבת החמש, אך השוער מתן זלמנוביץ מזנק היטב והודף החוצה. על סף השריקה לסיום המחצית עוד כדור של ענבר שרון לתוך הרחבה מוצא את כפיר בן דוד שבועט אך זלמנוביץ קולט. המחצית מסתיימת בתיקו ללא שערים כאשר עם קצת יותר ריכוז שחקניו של אילן סוויסה היו יורדים ביתרון של שני שערים לפחות, מנגד חיים לוי מרוצה מאיך שקבוצתו נראתה במחצית הראשונה.

 

המחצית השנייה נפתחה כאשר 10 דקות מפתיחתה, קרית אתא מגלה סימני התאוששות ומחפשת את השער של האורחים אך ללא הצלחה עד כה.

ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה שייכת לאורחים, בדקה ה-56 מתן נחמני שמקבל כדור על סף הרחבה בועט נהדר, אך עדי תדמור הודף בקצות האצבעות ומציל שער בטוח. חולפת לה דקה אחת בלבד והתקפה מתפרצת מן העבר השני שמתחילה אצל שלומי ברגיק שבכדור נהדר מוצא את אורי צעדון שפורץ באגף ובכדור גאוני מוצא את לירון אלימלך שנותר לבד כובש מקרוב וקובע 0-1 לטבריה!

 

לירון אלימלך כובש ומעלה את קבוצתו ליתרון (מאור אלקסלסי)

 

המשחק נרגע לאחר שער היתרון של המקומיים שמנסים לכבוש את השער השני ללא הצלחה, מנגד האורחים נראים חסרי אונים מול ההגנה של טבריה. בדקה ה-75 אושרי טוויל המחליף, בספק בעיטה ספק מסירה מוצא את כפיר בן דוד בתוך הרחבה אך הוא מפספס את הכדור. חמש דקות לסיום אחמד סבע בעט כדור שעבר את כל הגנת טבריה, עידן ויצמן ועדי תדמור עזבו האחד לשני והכדור נכנס פנימה וקובע שוויון, 1-1!

 

עם כיבוש שער השוויון, קרית אתא חיפשה את הניצחון ובדקה ה-88 התקפה מתפרצת של אוסמה שעבאן שמגביה היטב לראש של מתן נחמני שנוגח מקרוב, תדמור הודף אך נחמני משתלט על הריבאונד וקובע 2-1 לקרית אתא!!!

 

עד לסיום שחקני קרית אתא חיפשו את השער השלישי אך ללא הצלחה והם משיגים ניצחון ענק שנותן להם הרבה ביטחון להמשך הדרך. בטבריה מבינים שההפסד יפגע במאבק על כרטיס העליה לליגה הלאומית. בסיום נשמעו קריאות בוז לעברם של השחקנים מצד אוהדי הקבוצה.

 

אילן סוויסה, הפסד שכנראה הוציא את קבוצתו מהמירוץ לליגה הלאומית (רועי סימוני)

 

מאמן קרית אתא חיים לוי אמר: ״ניצחון ענק שלנו במגרש קשה מאוד מול קבוצה מצוינת, אני גאה בשחקנים שלי ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא״.

יוחאי כהן אמר לאחר המשחק: ״ניצחון חשוב שלנו לאחר מספר משחקים שלא ניצחנו. הגענו למגרש קשה מול קבוצה טובה, ולמרות שהיינו בפיגור האמנו שאנחנו יכולים לנצח וגם עשינו את זה. אני מקווה שמכאן נמשיך לנצח״.

 

יוחאי כהן יודע שקבוצתו השיגה ניצחון דרמטי (מאור אלקסלסי)

 

בן בנימין המצטיין במגרש אמר: ״אני שמח על הניצחון. לקח לנו זמן להיכנס למשחק, עברנו זעזוע עם עזיבתו של אורן וההפסדים האחרונים. חיים ידע להכין אותנו מצוין בזמן הקצר שהוא נמצא איתנו, ואני מקווה שהוא יתן לנו ביטחון להמשך״.

חיים לוי עם ניצחון בכורה בקרית אתא (רועי סימוני)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אשרף 30-12-2017, 12:14)
    בהצלחה לחיים לוי באכסאל עדין זוכרים אותך
  2. אכסאל (אשרף 30-12-2017, 12:14)
    בהצלחה לחיים לוי באכסאל עדין זוכרים אותך
  3. אכסאל (אשרף 30-12-2017, 12:14)
    בהצלחה לחיים לוי באכסאל עדין זוכרים אותך
  4. אכסאל (אשרף 30-12-2017, 12:14)
    בהצלחה לחיים לוי באכסאל עדין זוכרים אותך
  5. אכסאל (אשרף 30-12-2017, 12:14)
    בהצלחה לחיים לוי באכסאל עדין זוכרים אותך
  6. איזה מצחיקול אתה אדון כתב (שמעון נמימי 30-12-2017, 12:23)
    מוצץ בתחת
  7. אילן סויסה (טברייני נורמלי 30-12-2017, 13:55)
    סימוני, אולי הגיע הזמן שתוציא את הלשון שלך מהישבן של חברי ההנהלה, ותתחיל לספר ת׳אמת וכתוב שההפסדים האחרונים הגיעו אך ורק בגלל המאמן. שבוחר לשחק עם שחקנים שלא מתאימים לחוג בלט. סויסה בעצמו לא מבין איך קורה מצב שברגיק משחק ויותר גרוע איך הוא נותן לו את חולצת ההרכב. אתה כתב בשקל וחצי.
  8. קרית אתא כל הכבוד! הגנת ברזל ושוער מצויין. רק צריכים לבעוט יותר לשער (טל 30-12-2017, 14:53)
  9. מאמן (אוהד 30-12-2017, 17:12)
    צודק בנושא ברגיק,צריך לשחרר את השחקן,כאשר הוא משחק יש פחות שחקן לטבריה,אף מאמן לא ספר אותו אולי בכל הקרירה שלו השלים שלושה ארבעה משחקים,עוד קפטן הנהלה בושה וגם אתה זוהר נותן לזה לקרות,קפטן צריך להיות שחקן מוביל עם כריזמה,הוא בכלל לא בכיוון,,את המשחק רק המאמן הפסיד בגלל חילופיים גרועים,להוציא בלם במצב של 0:1 ? לא מובן,להוציא את סעדון שהיה הכי טוב במגרש.ואדון סימוני אתה מהלל שחקנים לא במקום,אתה לא אובקטיבי,משהו מוזר היה במשחק כפיר עמד לפחות חמש פעמים מטר מהשער וכאילו השתתק ,אלימלך לא בא למשחק למרות השער,במחצית הראשונה יכל להכניס שלושה שערים,שחקן שלא רוצה לשחק מקומו ביציע עד סוף העונה,לא יתכן ששחקנים יעשו סיבוב על טבריה,ידעו שבטבריה הפסיקו להיות פריירים,ויצמן חלש מאד השנה.עובדה שלושה הפסדים בבית מה שמועלם לא קרה,אילן לך עם הלב שלך תרכיב שחקנים מתאימים,ולא בן של מנכל,אם ניכשל גם אתה תיכשל,אנני יודע למה המגן הימני משחק כאשר שנה שלמה שהשערים באים מצד ימין כולל בקסם,אין על עקיבא בהגנה התקפה שחקן נשמה ,היה מצוין
  10. טבריה (שלומי 30-12-2017, 17:32)
    בושה לראש העיר שלא מסוגל לתת תקציב של שני מיליון לעלות ליגה,בעוד שנה יהיה מגרש אז מה יהיה יוסי אתה לא רוצה שהעיר תתקדם דרך הספורט,ברגע שיהיה מגרש זה יחייב את ראש העיר לתקציב כדי לעלות למעלה,לא בנו מגרש לליגה א,לכן ראש העיר חייב לזמן את ההנהלה ולשמוע מה קורה בקבוצה,אולי צריך לשנות את ההנהלה,כספי ציבור הולכים לשווא,כנראה שלהההנהלה מתאים ליגה א,אין בקרה מיליון וחצי ללא בקרה ואין שום דין וחשבון לאן הולך הכסף,אחרת לא מובן אם חסר קשר טוב ולא מביאים.אני לא אוותר בסוף שנה בדרך חוקית אבקש לבדוק לאן הלך הכסף,אני שלם מיסים גבוהים וההנהלה במשך חמש שנים צוחקת על כל האוהדים,כל שנה מחליפים שחקנים,מביאים שחקנים של אלפיים שקל ,כך רוצים לעלות ליגה,חייבים אבל חייבים לדעת מה קורה בהנהלה,לא יתכן שרק שנים יקבלו החלטות בקשר לקבוצה זה ברגיק ואחר כך זוהר,די ניכשלתם פנו את המקום לאחרים
  11. שוער (טבריה 30-12-2017, 20:19)
    אתם לא שמים לב השוער חלש תורידו אותו לספסל אז מה שהוא שחקן בית הקבוצה יותר חשובה?
  12. שוער (טבריה 30-12-2017, 20:19)
    אתם לא שמים לב השוער חלש תורידו אותו לספסל אז מה שהוא שחקן בית הקבוצה יותר חשובה?
  13. כסף כסף ושוב כסף... (טברייני 31-12-2017, 12:57)
    אולי בכלל לא רוצים לעלות כי לא יודעים אם העירייה תעביר כספים. כרגע אין תקציב לעירייה ונוח להם להישאר בליגה א'. זה כאילו הם עשו בכוונה לא לנצח!!!