ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-15

מחזור נוסף הסתיים בליגה ב' דרום ב' שנעל את הסיבוב הראשון... ואיזה מחזור היה לנו... 20 שערים, 4 ניצחונות בית, 2 תוצאות תיקו וניצחון חוץ בודד. הסטטוס קוו בצמרת נשמר, כאשר 2 המוליכות מאשדוד מסיימות בתיקו, השלישית קרית מלאכי מפסידה בפעם הראשונה העונה, בני יצ'אלאל, נתיבות ואילת מנצחות בבית, שיכון המזרח היחידה שמנצחת בחוץ וכל שאר המשחקים אינם מוכרעים. הכל בסיכום של המחזור ה-15 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה – הרבה מתח!

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-01-2018
  • 20:16

 

משחק קצבי ועידוד בלתי פוסק של הקהל (מדיה אדומים אשדוד)

 

הפועל אדומים אשדוד – עירוני אשדוד: 0-0

אין ספור סופרלטיבים קיבל המשחק הזה לפני שריקת הפתיחה ולאחר שריקת הסיום , משחק העונה, מקום ראשון נגד מקום שני, הדרבי של אשדוד, אדום נגד צהוב כל זה נכון . כל מי שהגיע לאצטדיון הי"א באשדוד במוצ"ש האחרון זכה לחוויה שלא יזכה בה עוד הרבה, למעלה מ-5000 צופים נתנו תצוגת עידוד שלא נראתה הרבה שנים בליגות הנמוכות . המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה אבל היה בקצב מצוין , עירוני אשדוד שלטה במחצית הראשונה , אדומים אשדוד בשנייה, בסיום המשחק חלוקת נקודות צודקת וחוויה לכל החיים.

 

שחקני עירוני אשדוד מודים לקהל שהגיע ותמך (מוטי קדוש)

 

מעלה אדומים – קרית מלאכי: 1-3

הפסד בכורה לקבוצתו של פרדי צרפתי הממוקמת במקום השלישי שפספסה הזדמנות לצמק את ההפרש מהמוליכה אדומים אשדוד, מעלה אדומים הרביעית השתלטה על המשחק מפתיחתו ובמחצית הובילה 2-0 משערים של נאור אסרף ודניאל דרעי, במחצית השנייה מלאכי חזר לעניינים בדקה עם שער עצמי של שחקן מעלה אדומים וכשהיה נראה שמלאכי יצאו עם לפחות נקודה הגיע מי לא דניאל דרעי מלך השערים של הליגה שמשלים צמד ומעלה את מאזנו ל-16 כיבושים.

 

עירוני שדרות – צעירי רהט: 2-2

בשדרות קיוו שחילופי המאמנים יניבו פירות אבל זה ממש לא הולך לפי התוכניות, אם במשחק בית מול רהט הממוקמת בתחתית הטבלה לא הצליחו חניכיו של אייל שדה לנצח אז מתי ינצחו , מזלם שיש להם את ערן זגר שכבש צמד שהביא להם נקודה , מנגד רהט הגיעו נלחמו וכבשו 2 שערים מרגליהם של אוסאמא אבו זעילה ומוחמד אבו עיליון .

צמד של ערן זגר המצוין לא הספיק ליותר מנקודה 

 

בני יצ'אלאל – מכבי באר שבע: 0-2

חניכיו של אפרים אינברום משיגים ניצחון חשוב מאד בביתם נגד מכבי באר שבע במשחק של 6 נקודות וקופצים עד למקום ה-9 בטבלה, מנגד באר שבע ממוקמת במקום ה-13 המוביל בסיום העונה למשחקי ההצלבה נגד הירידה והתחתית בוערת מתמיד. רואי טרומן ויוסי קסטה כבשו לטובת יצ'אלאל בשלהי המחצית השנייה לאחר מחצית מאופסת.

 

עירוני מודיעין – שיכון המזרח: 2-0

מודיעין שרצף הניצחונות שלה נקטע לפני 2 מחזורים לא מצליחה להתרומם והשבוע הפסידה בביתה לשיכון המזרח שהגיעה להילחם על חייה וניצחה משחק קשה במגרש קשה מאד משערים של עמית חבצלת ודניאל סהלו, מודיעין מסיימת את המשחק ב-10 שחקנים לאחר שרז מזרחי מורחק בצהוב שני ואדום בדקה ה-90. שיכון המזרח מנצחת לאחר רצף של 3 הפסדים ויכולה לנשום קצת כשעולה למקום ה-10 אבל העונה עוד ארוכה.

 

עירןני נתיבות – בית שמש: 0-7

בבית שמש הגיעו מעודדים מהתיקו בשבוע שעבר וקיוו לצאת לדרך חדשה אבל נתיבות לא התחשבה בבית שמש והלמה בה ללא רחם 7 פעמים, אביאל אפנג'ר השלים שלושער, מייאס אלחמדי צמד, ירין אבוקסיס ונתנאל אהרון השלימו את החגיגה, נתיבות עם ניצחון שמקפיץ אותה עד למקום השישי, מנגד בית שמשמ נראית קרובה מתמיד לליגה ג' למרות שהפער להצלבה הוא רק 2 נקודות אבל קבוצה שנלחמת על חייה לא יכולה להיות מובסת כמעט כל שבוע.

 

שחקני נתיבות מביסים ללא תנאי את עירוני בית שמש 7-0 

 

מ.ס באר שבע – הפועל ירוחם: 0-0

במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה בבאר שבע סיימו מ.ס באר שבע וירוחם בתיקו ללא שערים, באר שבע ממוקמת במקום החמישי עם 7 נקודות הפרש מהמקום השישי ונראה כי הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, באר שבע סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של שי לוק בדקה ה-80.

 

בני אילת – גבעת זאב: 0-1

הקבוצה המתאוששת של הליגה , בני אילת משיגה עוד ניצחון חשוב מאד בניסיון ההיחלצות שלה מהתחתית הבוערת ומצליחה להשיג פער של 4 נקודות מהמקום שמוביל למשחקי ההצלבה לירידה לליגה ג' , הישג מצוין לחניכיו של רונן שעד לא מזמן נעלו את הטבלה. אליאב דימיטר הבקיע את השער היקר לבני אילת כבר בדקה השנייה ומעניק לה ניצחון של 6 נקודות.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: אביאל אפנג'ר שחקנה של עירוני נתיבות משלים שלושער בניצחון קבוצתו, והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

המבקיעים לנתיבות בראשות אביאל אפנג'ר (ראשון משמאל) שהבקיע שלושער 

 

מאמן המחזור: משה סלמי מאמן מעלה אדומים מנצח את השלישית בטבלה קרית מלאכי ומנחיל לה הפסד בכורה העונה והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון. עוד ראויים לציון: יצחק אבו, אפרים אינברום ורונן שיחרור, שהשיגו ניצחונות חשובים מאוד לקבוצותיהן.

 

משה סלמי מאמן מעלה אדומים עושה עבודה נהדרת 

 

קבוצה מצטיינת: מעלה אדומים מנצחת את השלישית קרית מלאכי וממוקמת חזק בפלייאוף העליון הקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

ליגה ב' דרום ב' : סיכום המחזור ה-15

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנסו דחוף (זמרי 04-01-2018, 05:41)
    שרון חיטמן שפעם עמד על הקו.... במודיעין , עבר לפיתוח קול... מקול ושכל של גוזל לקול של ציפור חחחחח