מוחמד פודי,איתי שאול ואימרי זייד יעמדו לועדת משמעת פנימית

בעקבות אירועי הדרבי בשישי האחרון בתקרית עם אוהדי בית שאן בה היו מעורבים שחקני הקבוצה מוחמד פודי, איתי שאול ואימרי זייד הוחלט בהנהלת הגלבוע להעמיד את השחקנים לועדת משמעת פנימית והם צפויים להיקנס, זייד עקב ויכוח עקב שחקן בקבוצה. לירן דניאל אמר:״לא איכפת לי מי התחיל שחקנים שלנו לא יכולים להתנהג בצורה כזאת״.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 01-01-2018
  • 13:41

האירועים סביב הדרבי הצפוני שנערך בשישי בחבל התענך בגלבוע מסרבים להרגע לאתר ״גולר״ נודע כי בהנהלת אסי גלבוע לא מתכוונים  לעבור לסדר היום בעקבות התנהגותם של השחקנים: מוחמד פודי, אימרי זייד ואיתי שאול שהתעמתו עם הקהל של הפועל בית שאן והם אמורים לעמוד בפני ועדת משמעת פנימית וצפויים לקבל קנס.

 

בצד המקצועי הקבוצה יוצאת מעודדת לפגרה לאחר שהצליחו להשיג 2 נצחונות ותיקו וברחו במעט ממאבקי התחתית הבוערת, במהלך הפגרה יעשו מאמצים להחתים קשר בכיר בכדי שיחזק את הקישור של מוריס אוזן.

 

לירן דניאל התייחס לדברים ואמר:״לי זה לא משנה מי התחיל שחקנים שלי לא התנהגו בצורה כזאת בשום מצב.. הקהל יכול לקלל ולהגיד מה שהוא רוצה בשביל זה הוא משלם כרטיס ובא לראות משחק מי שבחר במקצוע הזה צריך שיהיה לו ארוך רוח  ושידע להתעלם מקללות וקריאות כאלה ואחרות״

בהנהלת הגלבוע לא מוכנים לעבור לסדר היום צילום: אביב עובדיה

הוסף תגובה
תגובות