ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-15

המחזור ה-15 הסתיים וגם הסיבוב עבר לו, רובי מנצחת את דליה ומסיימת במקום הראשון... איכסל משיגה ניצחון עם הבאזר... טבריה ממשיכה לצלול... מגדל העמק חוזרת לחיים... הרצליה משיגה ניצחון חוץ חשוב בצור שלום... ובית שאן ואסי נפרדות בתיקו... אז מי יהיה בנבחרת המחזור...? מיהו כוכב המחזור...? ומי מאמן המחזור...?

  • על ידי: רועי סימוני
  • 02-01-2018
  • 14:13

שוער:

מאג׳די חלייאלה (הפועל שפרעם)

משחק ענק לשוער הוותיק הזה שמוכיח שהגיל הוא רק מספר והוא משתבח עם השנים, בשישי מספר הצלות ענקיות שלו הביאו לקבוצתו ניצחון חשוב.

 

הגנה:

דור הלוי (הפועל איכסל)

מהבלמים הטובים ביותר בליגה בשישי כבר שער לזכות קבוצתו ועצר את שחקני טירה בדרך לניצחון חשוב שקירב את קבוצתו למוליכה ״רובי שפירא״.

 

אחד הבלמים הטובים בליגה, דור הלוי (חגאג רחאל)

 

אור הרשקוביץ (״רובי שפירא״)

בשקט בשקט ומבלי שאף אחד הרגיש הפך השחקן המצוין הזה לעמוד התווך של קבוצתו בשבת הוא כבש את שערו הרביעי העונה וכל זאת מעמדת הבלם.

 

בלם כובש, אור הרשקוביץ כובש את שערו הרביעי העונה (מאור אלקסלסי)

 

רן ברקוביץ (הפועל הרצליה)

אחד משחקני ההגנה היציבים ביותר בליגה ממשחק למשחק הוא מוכיח שיש על מי לסמוך.

 

קישור: 

יוחאי כהן (עירוני קרית אתא) 

הקשר הבלתי נגמר של הקבוצה מהקריות מוכיח כל פעם מחדש למרות חילופי המאמנים בקבוצה הוא נמצא שם תמיד כדי להיות המאמן על המגרש בשישי כיוון ועודד את חבריו לקבוצה בדרך לניצחון חשוב על טבריה.

 

המנהיג הבלתי מעורער של קרית אתא, יוחאי כהן (מאור אלקסלסי)

 

אחמד סבע (עירוני קרית אתא) 

השחקן שאחראי יותר מכל אחד אחר על הניצחון של קבוצתו נכנס הדקה ה-70 כמחליף היה פעיל מאוד באגף וכבש את שער השוויון עבור קבוצתו בדרך לניצחון ענק.

 

נדב עמר (הפועל הרצליה) 

הקשר הצעיר והמוכשר הזה קיבל את ההזדמנות ממאמנו ארז בנודיס ולקח אותה בשתי ידיים בשישי הוא היה המנוע של הקבוצה ועזר לה להשיג ניצחון חשוב במגרש הכי קשה בליגה בצור שלום.

 

אופק מלול ( הפועל מגדל העמק)

משחק נהדר לקפטן של מגדל העמק, היה פעיל מאוד על המגרש וסיפק כדורים לחבריו לקינוח אף התכבד בשער שהעניק לקבוצתו ניצחון לאחר 4 משחקים ללא ניצחון.

 

התקפה:

מועמר קראקה (הפועל איכסל) כוכב המחזור!!!

באיכסל ידעו למה הם התאמצו מאוד להביא את השחקן המצוין הזה, בשישי שער שלו עם הבאזר בדקה ה-92 העניק לקבוצתו ניצחון ענק שאולי יהיה שווה לעליית ליגה כשהוא מסיים את המשחק עם צמד שערים.

 

כוכב המחזור - מועמר קראקה (חגאג רחאל)

 

אלון בוזרגי (״רובי שפירא״)

גם במשחק לא גדול שלו הוא הצליח למצוא את הרשת ולהבקיע את שערו ה-6 העונה. בשקט בשקט הוא ניצב בראש טבלת הכובשים של קבוצתו.

 

אלון בוזורגי עומד בראש טבלת הכובשים בקבוצתו (מאור אלקסלסי)

 

לידור כהן (הפועל מגדל העמק) 

אחרי ההיעדרות של חודש ימים מהמגרשים, חזר החלוץ, כבש צמד ואף בישל שער נוסף שעזר לקבוצתו להשיג ניצחון חשוב מאוד שירחיק אותם במעט ממאבקי התחתית.

 

מאמן המחזור:

חיים לוי (קרית אתא)

כבר במשחקו הראשון השיג ניצחון חשוב מול אחת מהמועמדות לעלות ליגה, עירוני טבריה. בהחלט פתיחה טובה עבור המאמן שינסה לחלץ את הקבוצה ממאבקי התחתית.

 

פתיחה נהדרת של חיים לוי (רועי סימוני)

 

ארז בנודיס (הפועל הרצליה)

ניצחון חשוב לקבוצתו באחד המגרשים הקשים ביותר בליגה, בנודיס הכין את קבוצתו היטב וחזר עם 3 הנקודות.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש שחקן שלא מכיר אישית אבל הוא לפי דעתי המגן השמאלי מס' אחד בליגה תקף חטף חילץ כדורים , שאפו (אוהד הפועל ירושלים 02-01-2018, 19:09)
    והעבודה לעיתונאים לפרגן לשחקנים כאלה , וכפי שרואה לא הוזכר שמו " רבאח אשרף " שאפו כל הכבוד
  2. בחירה נכונה הרצליה (חיים 03-01-2018, 16:04)
    ארז בנודיס קודם כל בן אדם ואישיות מאמן מוכשר וצנוע שיודע לגלות שחקנים צעירים הלוואי והכדורגל הישראלי היה יודע לגלות מאמנים ולא חופרים