פרסום ראשון: עירוני טבריה פנתה לניקולאס פלצ׳וק

למרות שהיה נדמה כי הקבוצה מעיר הכנרת איבדה את הסיכוי להתמודד על כרטיס העליה לליגה הלאומית ל״גולר״ נודע כי הקבוצה מעוניינת בחלוץ הפועל נצרת עלית ניקולאס פלאצוק ששוחרר מהקבוצה גם שמותיהם של אחמד שעבאן עידן מקדש ובר שם טוב הוזכרו כמועמדים לקבוצה, החלוץ לירון אלימלך לא ישוחרר למרות שלשחקן יש מספר הצעות מקבוצות צמרת.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 01-01-2018
  • 20:55

לאחר סוף שבוע סוער בעיר הכנרת לאחר המשחק האחרון שבה הפסידה הקבוצה לעירוני קרית אתא ונדמה כי איבדה כל סיכוי להתמודד על כרטיס העלייה לליגה הלאומית לאתר ״גולר״ נודע כי בהנהלת הקבוצה יחד עם מאמן הקבוצה אילן סוויסה שוקדים בימים האחרונים על חיזוק הקבוצה בשלושה שחקנים: בלם, קשר מרכזי וחלוץ כאשר השם החם ביותר הוא ניקולאס פלצ׳וק שחקנה של הפועל נצרת עלית ששוחרר מהקבוצה ופניה רשמית נעשה ע״י גורמים בקבוצה, השחקן ששיחק בליגת העל במשי הפועל באר שבע , הפועל עכו ועוד מספר קבוצות יכול להוות תוספת כח משמעותית עבור קבוצתו של סוויסה.

מספר שמות נזרקים לאויר בימים האחרונים כאשר שמם של המגן אחמד שעבאן הבלם עידן מקדש והחלוץ בר שם טוב הם רק חלק מהשמות המועמדים לחיזוק הקבוצה, מה שבטוח שבחלון העברות הקרוב עירוני טבריה תהיה חלק משמעותי.

 

מאמן הקבוצה אילן סוויסה התייחס לדברים:״אני שוחחתי עם פלצ׳וק והצעתי לו להצטרף לקבוצה אני חושב שיש לו הרבה מה לתרום לנו הוא בודק אופציות בליגה הלאומית ולא פוסל את האפשרות לשחק בליגה א׳ הבטיח לחזור אליי עם תשובות בימים הקרובים אשמח לראות אותו אצלנו״.

 

בימים האחרונים מתרוצצות שמועות האומרות כי לחלוץ הקבוצה לירון אלימלך יש מספר הצעות מקבוצות צמרת שרוצות לקלוט אותו, אך גורמים בקבוצה דאגו לצנן את השמחה ואמרו כי החלוץ לא ישוחרר מהקבוצה וכך גם אף שחקן בכיר אחר והמטרות של הקבוצה הם עדיין להתמודד עד הסוף כי יש סיבוב שלם והם לא מוותרים על הפלייאוף ובסיטואציה אחרת גם על כרטיס העליה.

פלצ’וק צילום: עמית מצפה אתר one

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיזוק ועכשיו (רונן מאילת 01-01-2018, 22:29)
    אין להרים דגל לבן. חובה לנצח את הגדולות. גם בבית שלהם.
  2. פלצוק לא זר? (ממ 01-01-2018, 23:38)
  3. דייג (גל 02-01-2018, 05:57)
    לא מבין מאפוה הכסף?עוד מעט הכל יתפוצץ בפנים
  4. טברייני בנשמה (rl 02-01-2018, 15:15)
    לא לוותר על העלייה גם בתחילת העונה לא היה משהו וסגרנו את הפער ,לא לוותר
  5. טברייני בנשמה (rl 02-01-2018, 15:16)
    אפשר גם לעלות מהפלייאוף במחוז דרום רק נס ציונה חזקים
  6. אילן כנס (טבריני 02-01-2018, 15:44)
    אילן אתה מאמן בינוני מינוס ואין לך ניסיון זו העונה השניה שלך בבוגרים וכל הזמן אתה חי בסרט של עלית ליגה אתה לא בנוי וגם הקבוצה הבינונית שלך לא בנויה אז תהיה כבר מציאותי זה לא ילדים ב.