אבי לודריק תובע את יו"ר ומנהל קבוצת מכבי שעריים

אבי לודריק, יו"ר מכבי שעריים לשעבר, הגיש בימים אלה כתב תביעה בגין לשון הרע כנגד יו"ר מכבי שעריים, אלי מוזס, מנהל הקבוצה כפיר קירט ועוד ארבעה אנשים הקשורים למכבי שעריים, אחד מהם כיהן כחבר הנהלה באותו תקופה. בנוסף כנגד עיתונאי מקומי ואתר חדשות מקומי.

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-01-2018
  • 12:43

לאתר גולר נודע, שלבית משפט השלום ברחובות הוגש כתב תביעה בגין לשון הרע כנגד ראשי קבוצת מכבי שעריים רחובות, כנגד עיתונאי מקומי ואתר חדשות הרחובותי. התובע, אבי לודריק, באמצעות עורך הדין אוהד אהרוני, טוען בתביעתו כי ראשי הקבוצה ונושאי משרה רשמיים פרסמו לכאורה, בעמוד הפייסבוק של אוהדי הקבוצה ובאמצעי התקשורת השונים הכפשות ותמונות "מפוברקות" ומזוייפות בדמותו, פגעו בשמו הטוב והוציאו לשון הרע.

בין הנתבעים נמצאים מנהלי עמוד הפייסבוק של שעריים. ביניהם גם כפיר קירט שהינו מנהל הקבוצה ובעל זכויות החתימה של הקבוצה בהתאחדות לכדורגל ואף אלי מוזס שהינו אחד ממנהלי עמוד הפייסבוק ויו"ר הקבוצה כיום.

 

עוד נודע לגולר, שלודריק, שבעצמו כיהן בעבר כיו"ר של אגודת מכבי שעריים בכדורגל בין השנים 2013-2015 מייחס לנתבעים שיקולים לא עינייניים עת בחרו לכאורה, להכתים את שמו, לפרסם פירסומים מסיתים ופוגעניים, כגון "בוגד" ו-"תתכונן שמן" ולהציגו ללעג ולקלס תוך כוונה ברורה לכאורה, להסית את קהל קבוצת מכבי שעריים רחובות בפרט ואת אוהדי הכדורגל בכלל.

 

לטענת לודריק, הפירסומים שהועלו כנגד לודריק בעמוד הפייסבוק יצרו מהומה ברשתות החברתיות שהתווספה לכתבה שפירסם עיתונאי מקומי בעמוד הפייסבוק שלו ובאתר חדשות מקומי ברחובות. הכתבה תיארה את הפוסטים שהעלו ראשי הקבוצה. וכמו כן נאמר שם כי הפרסום לכאורה, "הצית את האוהדים כמו אש בשדה קוצים" והוצגה בה תמונה פיקטיבית של שלט אוהדים ידוע של קבוצת הפועל מרמורק (הידועה כיריבה העירונית המושבעת) אשר שונה באופן גרפי והושתל במרכזו תמונתו של לודריק.

 

עוד נודע, שלודריק גם מייחס לחלק מן הנתבעים מעורבות בשליחת הודעות טקסט מאיימות למכשיר הנייד שלו באמצעות מספר טלפון "מזוייף" של שדר כדורגל ידוע. לודריק מציין בכתב התביעה כי נפתחה חקירת משטרה בעניין זה וכי העניין מצוי כעת בפרקליטות. במסגרת הסעדים להם עותר לודריק בכתב התביעה הוא דורש כי יפורסם תיקון לפירסומים המכפישים את שמו הטוב וכן לחייב את ראשי הקבוצה והמפרסמים בתשלום פיצויים סטטוריים הקבועים בחוק.

 

את תגובותים של אלי מוזס וכפיר קירט נביא לכשתגיע

אבי לודריק תובע את יו"ר ומנהל קבוצת מכבי שעריים (איתמר מורז)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בגלל כול המלחמות שיש בשעריים (הבורר 11-01-2018, 13:30)
    הקבצה לא תגיע רחוק תמיד זה מה שארס את מכבי שעריים
  2. לודריק (אוהד כדורגל 11-01-2018, 17:07)
    בושה וחרפה להתנהג כך לבחור שהשקיע מזמנו וכספו בהתנדבות מלאה ובא בחור עם הרבה כסף אבל בלי נשמה כמו של לודריק ותראו איפה אתם נמצאים היום תבקשו ממנו סליחה ותאחלו לכם אנשים כמוהו ולא אנטרסנטים כמו הקודם
  3. מיזה? (טוני 12-01-2018, 00:17)
    מיזה לודריק?
  4. לודריק צודק - מספיק עם הליכלוכים בפייסבוק (אלון 12-01-2018, 14:32)
    כל הכבוד לך לודריק, עשית מעשה נגד קבוצת בריוני מקלדת, כמו שנאמר מאורת נחשים, תרמת מזמנך ומכספך לשעריים קידמת ועשית ובסוף "ירקו" לך בפנים "אנשי ביתך" בושה!!!
  5. איפה הימים ההם (איציק 12-01-2018, 21:12)
    לודריק המלך מתגעגים אלייך
  6. בית המשפט פסק (אבי 10-08-2022, 20:27)
    שופטת בית משפט השלום פסקה לודריק הפסיד בתביעה ואף חייב לפצות את הנאשמים בסכום כספי. הנאשמים לא תבעו בחזרה עקב הכפשת שמם בתקשורת. ואף לא שמרו טינה לתובע. היה ונגמר. על טעויות משלמים. שמים את האגו בצד. ומכבדים את כל הצדדים.