אבו רקיק: ״עשינו משהו בלתי יאומן״

לקראת סוף הסיבוב פגשנו את מאמנה של הפועל שפרעם, הקבוצה המפתיעה ביותר בסיבוב הזה, איברהים אבו רקיק, לראיון איך מתמודדים עם המצב בתחילת העונה...? מיהו תגלית הסיבוב שלו..? ומהם המטרות של הקבוצה לקראת הסיבוב השני...? שווה לקרוא!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 04-01-2018
  • 17:59

איברהים איך אתה מסכם את הסיבוב הראשון?

״מבחינת הפועל שפרעם הסיבוב הראשון היה משהו כמו רכבת הרים. היה קושי בלתי רגיל בתחילת העונה לחשוב בכלל על כדורגל. בטרום העונה נבנתה קבוצה מצוינת שהייתה אמורה בקלות לסיים בפלייאוף, אבל לצערי קרה מה שקרה וכל שחקני החיזוק סיימו את דרכם עוד לפני המשחק הראשון. לאחר מכן זה היה סרט רע בכל מה שקשור לצד הניהולי ועברנו סבל אדיר. קבוצה אחרת אולי הייתה מזמן מתפרקת. לשמחתנו בסוף הכל בא על פתרונו. החשק והחדווה ורעב שבו לחדר ההלבשה ומשם הדרך לתוצאות הטובות הייתה קצרה. השגנו 21 נקודות בסיבוב הראשון שזה משהו מדהים בהתחשב במה שעברנו וגם עברו שלבים משמעותיים בגביע. אם לפני חודשיים היית אומר לי שנסיים עם 21 נקודות את הסיבוב הראשון הייתי שולח אותך לבדיקה באברבנאל״. 

 

אתם הפתעה נעימה העונה, מה הסוד שלכם?

״אין סודות ואין קסמים. הדבר הכי משמעותי זה שיש לנו חדר הלבשה מדהים. כולם ילדים טובים שאוהבים אחד את השני. אין גרם אחד של אגו. גם השילוב של ותיקים עם צעירים הוא משהו מאוד תורם. השחקנים הוותיקים כמו סאמח סרחאן, עבד מורג׳אן, מג׳די חלאילה וקאסם נג׳אר, נותנים לי כתף אדירה בכל הנוגע לשמירה על מרקם חברתי חיובי וגם בבניית השחקן הפחות מנוסה.  בסוף יש את הדרך והקו של המאמן. ברגע שהשחקנים סומכים עליך באלף אחוז ומקבלים ממך את כל הכלים אז נהיה קל יותר״.

 

מי היה מצטיין הקבוצה שלך לדעתך בסיבוב הראשון?

״אני לא יכול לבחור מצטיין אחד כי כל היופי בהפועל שפרעם זה התלכיד. אנחנו קבוצה אחת ובעיני כל אחד נתן מאתיים אחוז להצלחה. אם אזכיר שם אחד או שניים פשוט אעשה עוול להרבה אחרים״.

 

איפה אתה חושב שתסיימו את העונה?

״אנחנו נמשיך להתקדם ממשחק למשחק במטרה העיקרית והיא להבטיח את ההישארות שלנו בליגה כמה שיותר מהר , אם נצליח להפתיע ונכנס לפלייאוף זה יהיה הישג ענק עבורנו כקבוצה ובטח שלי בתור מאמן אבל כדי להיות מציאותי אהיה שמח אם אצליח לשחזר את הסיבוב הראשון כולנו נהיה שמחים״.

איברהים אבו רקייק, מסיים סיבוב מצויין עם שפרעם.

הוסף תגובה
תגובות
  1. צריך כמה חיזוקים אבו רקיק (אוהד שפרעם 04-01-2018, 20:51)
    עוד חלוץ, קשר קיצוני וקשר 50-50 ואתה יכול לרוץ חזק בליגה חזק מאוד אפילו.
  2. יש לכם קבוצה פח בונקר אמן תרדו ליגה. יא מגעילים אין לכם מושג בכדורגל יחמיר יבקר יבהאיים יא נוואר (מישהו מקיר 05-01-2018, 19:04)