"אם נצליח לייצר רצף של שלושה ארבעה ניצחונות, אנחנו יכולים לדבר חזק למעלה"

אופק יפרח (25), מי ששיחק בבני לוד בליגה הלאומית וכבר רושם לזכותו שתי עליות לליגה הלאומית, במדי הפועל כפ"ס והפועל מרמורק, הצטרף העונה לעירוני באקה מליגה א' צפון וכבר בעונתו הראשונה בקבוצה מונה לקפטן הקבוצה. יפרח מסכם את הסיבוב הראשון במחוז הצפוני, מדבר על המינוי שלו כקפטן עירוני באקה ועל האמונה כי באקה עדיין יכולה להשתלב בפלייאוף העליון. וגם על עונת העלייה אשתקד עם הפועל מרמורק, ועל תחושותיו לאחר שלא המשיך עם הקבוצה בליגה הלאומית.

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-01-2018
  • 13:24

הגעת לבאקה ולמרות שאתה שם עונה ראשונה, קיבלת את סרט הקפטן. 
"אני שמח שניתנה לי הזכות להיות קפטן הקבוצה ולשחק בתפקיד הטבעי שלי כקשר קידמי, ששם אני מצליח להביא את היכולות שלי לידי ביטוי גם מבחינה מספרית - עם ארבעה כיבושים ושישה בישולים עד כה. כקפטן של הקבוצה יש לך הרבה אחריות גם במגרש וגם מחוצה לו, ואני שמח על הזכות והאמון שניתן לי. חשוב לי לציין גם את העבודה הנהדרת שעושה ההנהלה בבאקה, בראשותם של ראאד, חוסני ומוחמד שנותנים לנו את כל התנאים להצליח ואת השקט הדרוש לקבוצת כדורגל"

 

אופק יפרח, שמח על הזכות והאמון שניתן לו להיות קפטן הקבוצה כבר בעונתו הראשונה במועדון (אביב עובדיה)

 

איך אתה מסכם את הסיבוב הראשון של ליגה א' צפון?
"לאחר הסיבוב אנחנו רואים שהליגה מאוד צמודה, גם בצמרת וגם בתחתית, להבדיל מהמחוז הדרומי ששם שהתמונה יותר ברורה. הסיבוב הזה גרם לכולם להבין שכל הקבוצות חזקות ואפשר לאבד ולקחת נקודות בכל מקום. אני חושב שהליגה תהיה מעניינת עד הסוף והתחרות גם על העלייה וגם על ההישארות תוכרע במחזורים האחרונים, מה שיגרום לליגה להיות מעניינת בכל משחק".


באיזה מקום לדעתך באקה תסיים העונה? אתם שתי נקודות מהמקום המוביל למבחנים. האם אתה חושב שאתם עלולים להידרדר לתחתית? 
"אני חושב שהצגנו יכולת טובה לאורך כל הסיבוב ועם קצת מזל, היינו יכולים לסיים את הסיבוב במקום גבוה מהמקום שבו אנו נמצאים היום. השאיפות של הקבוצה עד לסיום העונה הן לצאת ממאבקי התחתית כבר בתקופה הקרובה. ברור שאנחנו רוצים כמה שיותר גבוה ואף להתברג בפלייאוף העליון, מה שמצריך מאיתנו להיות יציבים לאורך כל הסיבוב השני. הליגה מאוד צמודה, אם נצליח לייצר רצף של שלושה או ארבעה ניצחונות, אנחנו יכולים לדבר חזק למעלה. השבוע הקבוצה עברה מספר שינויים, גם בעמדת המאמן שהוחלף וגם במספר שחקנים ששוחררו. כבר בימים הקרובים יגיעו עוד מספר שחקנים שאמורים לחזק אותנו משמעותית ולתרום לתכניות של המאמן צחי טיאר. אני כחלק מהמועדון מקווה מאוד שהשינויים יאירו לנו דרך חדשה כבר במחזורים הקרובים, כדי שנתברג במקום הראוי לנו ונשחק כדורגל שכייף לראות". 

 


אופק יפרח, רושם כבר שתי עליות ליגה במדי הפועל כפ"ס והפועל מרמורק (יוסי סוריק)

 

איך היית מסכם את העונה אשתקד שבה עלית ליגה עם הפועל מרמורק?

"התחלנו את העונה בצורה טובה מאוד, מה שגרם לכל הקבוצה וגם לי להיראות טוב. הצלחתי לשמור על יציבות לאורך כל העונה, והודות למאמן ארז בנודיס, קיבלתי את מלוא הקרדיט והביטחון והחזרתי לו על המגרש עם שני גולים ושישה בישולים, שעזרו לנו להשיג את המטרה הקבוצתית. בפאן האישי, כקשר אחורי היה לי יותר קל לבוא לידיי ביטוי לצד שחקנים כמו דוד רביבו, עידן שריקי, יוסי אסייג וכ׳ו".

 

ובכל זאת למרות עונה נהדרת במרמורק, ולאחר שהתחלת להתאמן איתם בלאומית, בסופו של דבר לא נשארת שם. האם אתה מרגיש פספוס

"בכדורגל כמו בכדורגל לא תמיד הדברים מסתדרים כמו שאתה רוצה. מרמורק תמיד תישאר בליבי ותמיד ארצה בהצלחתם. אין ספק שבגלל שהייתי בורג מרכזי וחלק ניכר בעליית הקבוצה לליגה הלאומית הרגשתי אכזבה. דברים לא הסתדרו כמו שרציתי, אני בטוח שעונה נוספת בליגה א׳ תחשל ותלמד אותי.

היום אני עם הפנים קדימה ומאמין שבעונה הבאה אהיה יותר מוכן לשחק ברמות הכי גבוהות. אני סמוך ובטוח שאם אמשיך לעבוד קשה ולהציג יכולת טובה, כשתגיע הזדמנות אקח אותה בשתי ידיים". 

עונה נוספת בליגה א' תחשל אותי לרמות הכי גבוהות (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן קלאס (א.ב. יהושוע 14-01-2018, 13:44)
  2. אכלתם אותה (דוד 14-01-2018, 13:47)
    אם מאמן כמו צחי אתם יכולים לעלות רק למיזבח תתכונן יש לו שיטה לקחת שחקןחשחקן חלש שיתן לו לשחק ובתמורה שיספר לו מה קורה בחדר ההלבשה ומי שידבר משהוא נגד צחי הלכה עליו תחחן מגעיל
  3. יפרח אוהבים אותך. אתה שחקן נשמה וכוכב כדורגל (מרמורקי אדיב 14-01-2018, 14:11)
  4. חכמי מרמורק (הוגה דעות 15-01-2018, 14:16)
    לא ידעו לשמור על שום שחקן שהיה שותף לאליפות ליגה א דרום. התוצאות -ניכרות בטבלה שאינה משקרת .חבל