תחזית ליגה ב' דרום ב' מחזור 16

אודי כבודי, מי שמכיר יותר מכל אחד אחר את ליגה ב' הן כמאמן והן כשחקן, בתחזית למחזור הפתיחה של הסיבוב השני. האם האשדודיות תחזורנה למסלול הניצחונות לאחר הדרבי בשבוע שעבר? מה תעשה קרית מלאכי במשחק החוץ הקשה במודיעין? איך יגמר מאבק התחתית על 6 הנק' בין צעירי רהט לגבעת זאב והאם שיכון המזרח תשמור על יציבות מול מ.ס באר שבע החזקה... זה ועוד הכל בתחתית שלפניכם...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 07-01-2018
  • 13:39

בני יצ'אלאל רחובות - מועדון כדורגל מכבי אשדוד
בני יצ'אלאל שמסתמנת כקבוצה ביתית, לאחר שרשמה במחזור האחרון ניצחון בית שלישי ברציפות, תארח את אשדוד שלה יש סגל נוצץ והיא קבוצה איכותית יותר. הצעירים של יצ'אלאל ינסו להקשות על חניכיו של שרון מרציאנו שמגיעים אחרי הדרבי הגדול של אשדוד, שבו חילופים ושינויים לא מובנים במערך של אשדוד, מנעו מחניכיו של מרציאנו לחלוף על הפועל אשדוד ולכבוש את המקום הראשון. לדעתי פערי האיכות יתנו את הטון, עירוני אשדוד לא יכולה להרשות לעצה איבוד נוסף של נקודות, ניצחון של אשדוד.

 

הצעירים של יצ'אלאל, שמסתמנת כקבוצה בייתית, יכנעו לפערי האיכות של אשדוד

 

מועדון צעירי רהט - בית"ר גבעת זאב
משחק תחתית על 6 נקודות. צעירי רהט שחזרה עם תוצאת תיקו בחוץ מול שדרות, תרצה להמשיך במומנטום החיובי ומנגד גבעת זאת יודעת שהפסד והיא יורדת מתחת לקו האדום ושוקעת עמוק במקום המוביל לליגה ג'. לדעתי הביתיות של רהט תביא לה את הניצחון ורק מי ששיחק ברהט יודע כמה קשה להוציא שם נקודות. אני הולך על ניצחון ביתי של צעירי רהט.

 

מועדון ספורט באר שבע - מועדון ספורט שיכון המזרח

מ.ס באר שבע נמצאת בחבורת הפלייאוף ותרצה להישאר שם בתום המשחק. מנגד, שיכון המזרח שייצבה את משחק ההגנה שלה במחזור האחרון, חזרה עם ניצחון ענק בחוץ מול מודיעין ותרצה לשמור על המשכיות. משחק שלבאר שבע יש עדיפות אבל יש לי תחושה ששיכון המזרח לא תיכנע בקלות. אני הולך  על תיקו.

 

עמית חבצלת ודור בן שטרית. אם הגנת השיכון תשמור על יציבות ויכולת מהמחזור הקודם, השיכון תוכל לחזור עם נקודה יקרה

 

בני אילת - עירוני בית שמש
אילת שנמצאת במומנטום נהדר אחרי שני ניצחונות רצופים, עם מאזן של עשר נקודות בארבעת המשחקים האחרונים, תארח את בית שמש שחטפה לא פחות משביעייה מעירוני נתיבות וכנראה השלימה עם ירידתה לליגה ג'. אילת קבוצה עדיפה, במומנטום ובקצב צבירת נקודות נהדר ובנוסף יודעת איך לנצל את הרוח במגרשה הביתי. לכן הולך על ניצחון קל של בני אילת.

 

עירוני מודיעין - מכבי קרית מלאכי עירוני
קבוצתו של פרדי צרפתי לא תרצה לרשום הפסד נוסף, לאחר המעידה במחזור הנעילה של הסיבוב הראשון, עם הפסד בכורה למעלה אדומים החזקה. מנגד מודיעין אחרי שכבר רשמה שישה ניצחונות רצופים, נכנסה לתקופה לא טובה ואולי אף למיני משבר, הקבוצה כבר לא זוכרת טעם של ניצחון ארבעה מחזורים. מה שהרחיק את מודיעין, שמונה נקודות מהמקום המוביל אל הפלייאוף העליון, אזור שהיא רגילה להיות בו בארבע השנים האחרונות. משחק קשה מאוד, אבל לדעתי מלאכי תחזור למסלול הניצחונות. ניצחון של מלאכי.

 

פרדי צרפתי, עושה עונה נהדרת במלאכי שממוקמת במקום השלישי ותצא למשחק חוץ קשה במודיעין.

 

מכבי עירוני נתיבות - מכבי באר שבע

נתיבות שרוצה להיצמד לחבורת הפלייאוף מגיעה אחרי שהביסה את בית שמש במחזור החולף. נתיבות עדיפה בכל פרמטר על באר שבע ובבית היא תרצה לרשום ניצחון שלישי ברציפות וכך גם יהיה, ניצחון של עירוני נתיבות. 

 

מכבי עירוני שדרות - בית"ר עירוני מעלה אדומים
שדרות שטרם רואים תוצאות מאז הגעתו של בילי שדה שדיי מאכזב בינתיים, הפסידה שתי נקודות בית יקרות לצעירי רהט מהתחתית, תפגוש את קבוצת ההתקפה הטובה ביותר בליגה, בית"ר מעלה אדומים, עם צמד הכובשים שמובילים את טבלת מלך השערים של הליגה, דרעי ואסרף. משחק גורלי לשדרות שהפסד עלול לסבך אותה בתחתית. בגלל שהמשחק בשדרות אני הולך על תיקו.

 

ערן זגר, מלך השערים של שדרות ואולי החלוץ הטוב ביותר בליגה, יפגוש את חוליית החוד הטובה ביותר בליגה ממעלה אדומים (אורי גבאי)

 

אגודת ספורט אשדוד -  הפועל ירוחם
קבוצתו של פיני עייש, שעושה עבודה נהדרת, סיימו את הסיבוב הראשון במקום הראשון עם מאזן נפלא. אם עייש יצליח להחזיר את חניכיו אל הקרקע אחרי דריכות השיא בדרבי האשדודי, אשדוד אמורה לרשום ניצחון בית קל. לעייש יש שחקנים מאוד איכותיים ומנוסים כדוגמת - דוד רביבו, יאיר אזולאי, אראל טרבלסי והשוער יוסי שקל שאמורים לדאוג שכך יהיה על כר הדשא. אשדוד בבית תרצה רק ניצחון ולשמור על המקום הראשון שיוביל אותה בתום העונה לליגה א'. אני הולך על ניצחון של אשדוד.

 

בהצלחה לכול הקבוצות!!

אודי כבודי, תחזית ליגה ב' דרום ב': מחזור 16

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרדי אם היית אצלנו בעירוני היום היינו מקום ראשון (למלאכי יש אוהדים ברברים 07-01-2018, 14:38)
  2. יא שקוף אתה אוהד האדומים פחדןןןןןןןןןן (לתגובה 1 07-01-2018, 18:53)
  3. תחושה של איבוד נקודות עקב מערך הגנתי (לב צהוב 07-01-2018, 22:23)
    לי יש תחושה שאנו מאבדים נקודות 0 0 עלוב כל זאת בעקבות מערך הגנתי של מאמן הידוע 5 בלמים