מוסא בן חיים מסכם חצי עונה של חולון בליגה א' דרום

ללא ספק אחת מהפתעות העונה בליגה א' דרום היא לא אחרת מאשר מ.כ ירמיהו חולון. חולון שניצבת במקום הרביעי בטבלה הוקמה בסך הכול לפני 4 שנים עם המון נחישות והרבה עבודה קשה היא מוצאת את עצמה כבר בליגה א' ונחשבת לאחת הקבוצות שמעומדות לתפוס מקום בפלייאוף העליון של הטבלה

  • על ידי: בר איטח
  • 09-01-2018
  • 18:33

אחד האנשים שבזכותם מ.כ ירמיהו חולון הפכה לקבוצה הרבה יותר מעניינת הוא מוסא בן חיים שבעונה שעברה שהקבוצה הייתה בליגה ב' פרש ממשחק פעיל בגיל 41 והצטרף לפרויקט המיוחד של הקבוצות בחולון. רגע לפני שהקבוצה של מוסא בן חיים פוגשת את מכבי יבנה ומתחילה את הסיבוב השני בליגה, דיברנו עם מוסא בן חיים על השאיפות לעתיד על הסיבוב המוצלח שעשתה הקבוצה והשינויים שחולון עשתה בחודשים האחרונים.

 

מוסא, מה אתה חושב על העונה בליגה א' לעומת ליגה א' בשנים עברו?

"ההבדל אני חושב שיש קבוצה אחת כמו נס ציונה שעושה עונה מדהימה ועשתה סיבוב ראשון שלא היה בליגה א', מגיע להם את כל המחמאות על זה. אפשר לראות שהם יעלו ליגה, למרות שיבנה גם עושה עונה מצוינת אבל אני לא חושב שזה יספיק להם. "

 

איך אתה מסכם את הסיבוב הראשון שלכם?

"בסך הכול עשינו סיבוב טוב מאוד. הציפיות היו לא להסתבך בתחתית הליגה, אני חושב שאנחנו מעל הציפיות ואנחנו מאוד שמחים מהסיבוב הראשון ומקווים שבסיבוב השני נמשיך בהתקדמות ונהייה בפלייאוף העליון."

 

אתם הפתעה נעימה העונה מה הסוד שלכם?

"הקבוצה הזאת נפתחה לפני 4 שנים בליגה ג' ועושה השיגים יפים. הסוד שלנו הוא שהמקום מאוד טוב , בית חם , אנשים רוצים לבוא לפה ומוסר התשלומים גבוה. השנה קבענו להסתגל בליגה א' ואנחנו עושים את זה בצורה טובה. אני מאמין שעם השנים המטרות יהיו גבוהות יותר. בנוסף הרבה בזכות הצוות שעובד איתי, שי סמורי, לירן דיין, להנהלה המצוינת בראשות עופר, איציק ליאור שולמן ושלומי ארזי שעושים ימים כלילות בשביל הצלחת הקבוצה ולמנהל הקבוצה מושיקו שם טוב. "

 

מוביל את ההגנה שלו למשחק הגנה נהדר (מני בן ארי)

 

מי היה המצטיין של הסיבוב לדעתך? ומי תגלית העונה של הקבוצה?

"אני חושב שכל משחק ההגנה היה מצטיין ספגנו רק 9 שערים ב-15 משחקים יחד עם השוער ניל אברבנל, בהתקפה היינו פחות טובים ועשינו שינוים, שחררנו 5 שחקנים וצירפנו 6 . עשינו שינויים שישדרגו את הקבוצה. תגלית העונה לדעתי הוא שגיא ראדה  שנכנס לפני חודש וחצי ותפס את המקום בהרכב שלנו. הוא אתנו משנה שעברה בליגה ב' והוא עשה התקדמות גדולה. יש לנו 5 שחקנים צעירים מצוינים בסגל שאנחנו בונים אותם קדימה."

 

אתם במקום הרביעי והמפתיע לקבוצה שעלתה ליגה רק העונה. מה המטרות לסיבוב השני?

"המטרות להמשיך בקצב הזה, להשתפר והעיקר להיות ב4 הקבוצות בפלייאוף העליון. בנוסף ליהנות, לגרום הנאה לקהל הקטן שיש לנו ושעוד אנשים  יגיעו לתמוך בקבוצה."

 

איזה שינוים הקבוצה עשתה בחודשים האחרונים?

"הקבוצה בחודשיים האחרונים שחררה 5 שחקנים וצירפה 6 חדשים את: רועי דיין, מאור עשור, גל גניש, גמליאל פרץ, אלעד חלימי ואורן אסיף. כל זה במחשבה לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה."

מוסא בן חיים - מאמנה של הפתעת העונה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. די לנסות ולהמעיט מהערך (אלי 09-01-2018, 18:58)
    חולון עם תקציב כמו המיקום שלה בערך פחות מיזה זה כישלון
  2. יפת (הה 09-01-2018, 23:46)
    מוסא מה קרה עם יפת מנחלת יהודה בתחילת העונה למה הוא לא חתם בסוף
  3. שכחת את הגבר (סגול בנשמה 10-01-2018, 08:40)
    מוסא שיבחת את כולם ושכחת את האיש והאגדה .האיש שמאחוריי כל ההצלחה של הקבוצה האחד והיחיד צביקה לוי .
  4. ירמיהו חולון (עובד בכפר 10-01-2018, 11:59)
    התבונה הטקטית של המאמן מוסא בן חיים על המגרש והיכולת שלו לזהות למרחק ולדעת לתמרן מהלכים טקטיים הם שהעלות את הקבוצה לליגה א והם שהביאו את הקבוצה להיכן שהיא היום בליגה א' , שאפו לבעלי הקבוצה ולנציגם , שאפו לאנשי המשק של הקבוצה בראשות צביקה לוי , שאפו לעוזרין של מוסא שי ולירן .
  5. צביקה לוי סיפורה של דמות שפועלת מאחורי הקלעים (צביקה לוי הוא האיש הצינעה היא דרכו 10-01-2018, 15:49)
    רמי את צביקה או צביקה את רמי אחד משלים את השני שיתוף פעולה מושלם בין 2 אנשים מקסימים שאפו גדול