שיכון המזרח רושמת ניצחון שני ברציפות - 4:2 על מ.ס באר שבע

שיכון המזרח במשחק לוחמני ללא פשרות, לא נבהלה ממשחקה הנוקשה והאגרסיבי של באר שבע, ורשמה ניצחון חוץ שני ברציפות. שופט ליגת העל, גל לייבוביץ, הצליח לשלוט במשחק תוך כדי שהוא שולף לבאר שבע מספר כרטיסים צהובים, ואף כרטיס אדום ישיר כבר במהלך המחצית הראשונה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-01-2018
  • 08:20

קבוצתו של איציק אבו הגיעה לבאר שבע לאחר שרשמה ניצחון חוץ יפה על עירוני מודיעין. מ.ס באר שבע שממוקמת במקום הרביעי סיימה במחזור הקודמת בתיקו מול הפועל ירוחם.

 

לאחר כעשרים דקות של משחק, נשרקה בעיטת עונשין כ-35 מטרים אלכסונית לזכותה של שיכון המזרח. דור בן שטרית עם בעיטה נהדרת ברגל שמאל, סובב בחוזקה את הכדור הישר אל שערה של באר שבע. שוערה של באר שבע, עידן הלפרין, הדף את הכדור אל הקורה. על הכדור החוזר עט ישראל דמקה שכבש את השער הראשון במשחק. 1:0 לזכותה של האורחת משיכון המזרח.

 

לא חולפות להן עשר דקות נוספות, שיכון המזרח חילצה כדור בהגנה ויצאה למתפרצת, דניאל (טולי) סהלו קיבל את הכדור על קו האמצע והתחיל בפריצה אדירה כשהוא חולף על פניו של מגנה של באר שבע, דהר לכיוון השער ומקרוב הכניע את הלפרין וקבע 2:0 לשיכון.

 

דניאל (טולי) סהלו, כבש את השני במשחק והחמיץ את הפנדל שיכל להכריע את המשחק כבר בפתיחת המחצית השנייה


שחקני באר שבע שהיו המומים מהתוצאה, ניסו במשחק פיזי לא רגוע לחזור למשחק. פחות מחמש דקות לאחר השער של השיכון, השופט שלף כרטיס אדום לעברו של שחקנה של באר שבע, אדם בוכריס, שדחף ללא כדור את שחקנה של השיכון. באר שבע ירדה למחצית כשהיא בפיגור של שני שערים ובחיסרון מספרי.

 

חמש דקות מתחילת המחצית השנייה, בעיטת עונשין מ-11 מטרים נשרקה לזכותה של השיכון, לאחר שבעיטה של ישראל דמקה נהדפה בידו של בלם באר שבע. שני השחקנים שכבשו את השערים במחצית הראשונה, ישראל דמקה ודניהל סהלו החלו להתווכח ביניהם מי יקח את הבעיטה. גם לאחר שאיציק אבו מאמנה של השיכון הכריע כי סהלו יקח את הבעיטה, הרוחות לא נרגעו. לבסוף, סהלו בעט ברשלנות בעיטה חלשה למרכז השער, בעיטה שנהדפה בקלות על ידי השוער.

 

במקום ששיכון המזרח תכבוש ותכריע את המשחק, החמצת הפנדל דווקא החזירה את המוטיבציה לרגלי שחקני באר שבע. מעודדים מהחמצת הפנדל, יצאו שחקני באר שבע להתקפות משלהם למרות שהם ב 10 שחקנים, עשר דקות לאחר מכן כדור שוער ארוך שלא הורחק כהלכה במרכז המגרש, הוביל לכדור רוחב שהוצא לעברו של אייל דיין שצימק את התוצאה, 2:1 לשיכון.

באר שבע מעודדים מהשער המצמק המשיכו ללחוץ ובחלוף חמש דקות, כדור עומק אלכסוני מצא את דודו פלס חלוצה של באר שבע במרכז הרחבה מוקף בבלמי השיכון, למרות זאת פלס השתלט על הכדור ובעט בעיטה שטוחה וחזקה לפינת השער. באר שבע חזרה למשחק 2:2.

 

דור בן שטרית, מגנה השמאלי של השיכון. היה ראשון לכל כדור גובה ברחבה, בישל את השער הראשון והיה מעורב בעוד שני שערים נוספים.


למרות השוויון המפתיע שיכון המזרח המשיכה במשחק הלחימה והפרות לא אחרו לבוא. בדקה ה-80 כדור קרן מצד ימין, מצא את בלם השיכון דור בן לולו שמקרוב נגח פנימה. שיכון חזרה להוליך 3:2.

שיכון המזרח המשיכה במומנטום, בחלוף 5 דקות, התקפה מתפרצת יפהפייה של שיכון המזרח שהחלה במגן השמאלי, דור בן שטרית, שהעביר את כובד המשחק לאגף הימני אל עבר סולומון, סולומון אחרי דאבלפס עם רז חורי הגביה את הכדור וחורי שנכנס למגרש רק 5 דקות קודם לכן, נגח פנימה וקבע את תוצאת המשחק. 4:2 ענק של שיכון המזרח על מ.ס באר שבע מהצמרת.

שיכון המזרח רושמת ניצחון שני ברציפות - 4:2 על מ.ס באר שבע

הוסף תגובה
תגובות
  1. לרדת מהעץ השבוע תקבלו 3 (אדומים אשדוד 10-01-2018, 12:12)
  2. חחחח אשדוד (שיכוניה 10-01-2018, 16:16)
    אתם באים לשיכון ומפסידים את העליה לליגה א יסמרטוטים אם השיכון היו בונים קבוצה טובה רק הם היו עולים
  3. שופט (שרון 10-01-2018, 17:55)
    שיפוט שחצני ויהיר אני מבין את בני סכנין ואת הטענות שלהם חבל שהוא התנהג בצורה לא יפה כלפי שחקני באר שבע ובחר לשלוף כרטיסים על כל מילה שאפו לשיכון