ליגה א׳ צפון: סיכום הסיבוב הראשון!

הסיבוב הראשון בליגה א׳ צפון נגמר ואנחנו פה כדי לסכם אותו, ולהביא לכם את נבחרת הסיבוב... אז מי נכנס לנבחרת...? מיהו השחקן המצטיין של הסיבוב הראשון...? מיהו המאמן המצטיין של הסיבוב...? ומי היה תגלית הסיבוב...? של איזו קבוצה הקהל הטוב ביותר בליגה...?שווה לקרוא!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-01-2018
  • 11:49

נבחרת הסיבוב הראשון של ליגה א׳ צפון!

שוער: חיים זיסקינד (״רובי שפירא״ חיפה)

בשנים האחרונות הפך זיסקינד לשוער הטוב ביותר בליגה א׳ צפון, ורק לימודיו מנעו ממנו להגיע לליגה בכירה יותר. ״רובי שפירא״ נמצאת במקום הראשון הרבה מאוד בזכות השוער הזה שחתום על מספר רב של נקודות, והוא ללא ספק ההחתמה הטובה ביותר שעשתה קבוצת האוהדים העונה.

 

ההחתמה הטובה ביותר של 'רובי שפירא', חיים זיסקינד (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

דור הלוי (הפועל איכסל)

הבלם שפתח את העונה בתור קשר אחורי, חזר למקומו הטבעי לאחר מספר מחזורים והוכיח שמקומו הטבעי במרכז ההגנה, והפך לעמוד התווך של קבוצתו. דור הביא הרבה מניסיונו הרב ולא בכדי קבוצתו ממוקמת במקום השני בטבלה במרחק נקודה אחת בלבד מהמקום הראשון.

 

דור הלוי מביא את הניסיון הרב שלו להפועל איכסל (חגאג רחאל)

 

אימרי קובלסקי (״רובי שפירא״ חיפה)

כאשר הוחתם הבלם בתחילת העונה, היו כאלה שהרימו גבה ולא הכירו את השחקן. היום כבר כולם יודעים מי זה אימרי קובלסקי שביחד עם זיסקינד וחבריו הפכו להגנה הטובה בליגה, וגם לו יש חלק גדול בכך שקבוצתו ממוקמת במקום הראשון.

 

ניר דרור (הפועל הרצליה)

המגן שהגיע ממש בסמוך לפתיחת העונה והצטרף לקבוצתו של ארז בנודיס, מוכיח שמקומו בליגה גבוהה יותר. ניר מגן שעושה עבודת הגנה טובה מאוד ומרבה לעלות להתקפות קבוצתו. השחקן הטוב והיציב ביותר בהרצליה מפתיחת העונה.

 

קישור:

מחמוד עבאס (הפועל אום אל פאחם)

כאשר אומרים שחקן ששייך לרמות הגבוהות ביותר, אומרים מחמוד עבאס! פשוט חוויה לעיניים לראות אותו על המגרש, כל נגיעה שלו בכדור יוצרת משהו על המגרש. אם באום אל פאחם רוצים עדיין להשיג משהו העונה הם צריכים אותו, לנו נותר רק ליהנות ממנו כל עוד הוא נמצא כאן בליגה א׳...

 

שחקן ששייך לרמות הגבוהות - מחמוד עבאס (חגאג רחאל)

 

בן מלכה (הפועל איכסל)

מאז הגעתו לקבוצה במחזור החמישי, משחק הקישור של איכסל עבר שינוי רציני. בן הוא בעל הבית על המגרש, הוא כובש, מבשל, מכוון ופשוט עושה הכל. עוד שחקן שאומנם נמצא כאן בליגה א׳ צפון, אך ללא ספק מקומו הוא בליגה גבוהה יותר.

 

כפיר בן דוד (עירוני טבריה) 

כאשר אומרים לב ונשמה אומרים כפיר בן דוד. משחקני הבית הבודדים שמשחקים בהרכב של אילן סוויסה. כפיר מחזיר בענק על האמון שנותן בו המאמן כשהוא כובש 4 שערים מעמדת הקשר האחורי, ועם קצת יותר ריכוז יכול היה להכפיל את מאזן השערים שלו, נכס לכל קבוצה שבה הוא משחק.

 

הלב והנשמה של טבריה - כפיר בן דוד (רועי סימוני)

 

עבאד מורג׳אן (הפועל שפרעם)

אומנם הקבוצה שלו היא ההפתעה של הליגה בסיבוב הראשון, אך ללא יכולת מצויינת של הקשר הזה הכל יכול היה להיראות אחרת. גם בזמנים הקשים הוא לא נטש את הספינה הטובעת ואף הביא אותה לחוף מבטחים. ללא ספק נכס גדול למאמנו ולקבוצתו.

 

התקפה: 

לירון אלימלך (עירוני טבריה)

החלוץ הטוב ביותר בליגה כבש 8 שערים ב-10 משחקים בהם שיחק. ללא ספק מניה בטוחה בכל קבוצה שבה הוא משחק ולא פלא שכל קבוצות הצמרת מביעות בו עניין בכדי שישחק אצלן בסיבוב השני ויעזור להן לעלות לליגה הלאומית.

 

החלוץ הטוב בליגה - לירון אלימלך (דן יידוב)

 

מועמר קראקה (הפועל איכסל)

ממשיך את העונה הנפלאה שלו בשנה שעברה בטבריה, וכבש העונה 8 שערים והוא ממוקם בראש טבלת הכובשים בליגה (יחד עם לירון אלימלך). באיכסל ידעו למה הפעילו מכבש לחצים בכדי להביא אותו אליהם לקבוצה והוא מחזיר בענק.

 

שחקן הסיבוב הראשון - מועמר קראקה (חגאג רחאל)

 

אלון בוזורגי (״רובי שפירא״ חיפה)

אחד משלושת החלוצים הטובים בליגה, כבש העונה 7 שערי ליגה ונמצא במקום השני בטבלת הכובשים. בוזרגי מוכיח שהוא חלוץ רחבה אמיתי וכבש עבור קבוצתו מספר שערים חשובים שהביאו לקבוצתו נקודות חשובות.

 

חלוץ רחבה אמיתי - אלון בוזורגי (מאור אלקסלסי)

 

מאמן הסיבוב: עודד קוטר (״רובי שפירא״ חיפה)

עודד קוטר ללא ספק חתום על כך שקבוצתו נמצאת במקום הראשון בטבלה. הוא בנה קבוצה שמתאימה בדיוק אליו. כל שחקן נבחר בקפידה וזה כנראה סוד ההצלחה שלו ושל קבוצתו.

 

מאמן הסיבוב הראשון של אתר גולר - עודד קוטר (מאור אלקסלסי)

 

שחקן הסיבוב - מועמר קראקה (הפועל איכסל): לאחר הפריצה שהחלה בעונה שעברה הוא ממשיך אותה בגדול העונה הזאת ללא ספק השחקן הטוב ביותר והמשמעותי ביותר בהפועל איכסל ובליגה בכלל. ביכולת הזאת הצעה מליגה גבוהה יותר לא תיחשב להפתעה.

 

תגליות הסיבוב:

איימן עלי (״רובי שפירא״): בינגו ענק של עודד קוטר! השחקן שהגיע מליגה ב׳ הפך במהרה לשחקן הרכב משמועתי בקבוצה. התגלה כמגן, קשר וחלוץ שיכול לשחק בכל אחד מהתפקידים האלו, ועשה זאת בצורה הטובה ביותר. ב״רובי״ הרוויחו שחקן צעיר לעוד מספר שנים.

 

איימן עלי - אחד מתגליות העונה (חגאג רחאל)

 

אורי צעדון (עירוני טבריה): השחקן המוכשר הזה שחזר רק העונה מפציעה קשה שהשביתה אותו למשך שנה, קיבל את ההזדמנות ממאמנו אילן סוויסה והחזיר לו בענק. אם יהיו עוד מאמנים שיאמינו בילד הזה הוא יגיע רחוק.

 

מוחמד עקל (הפועל אום אל פאחם): בזמן שאום אל פאחם מחפשת שחקני רכש בכירים, גדל אצלם מתחת לאף שחקן מוכשר מאוד. ברוך סער שזיהה את הכישרון הצעיר הכניס אותו להרכב הפותח ומאז הכל היסטוריה.

 

דודו אדרי (הפועל בית שאן): למרות שבבית שאן נלחמים על חייהם בליגה, נקודת האור בקבוצה במהלך הסיבוב הייתה השחקן הצעיר והמוכשר שהגיע מהפועל רעננה מליגת העל. אומנם הוא משחק כקשר 50/50, אך נאלץ לשחק בעוד כמה תפקידים על המגרש ועשה זאת בהצלחה. בבית שאן יצטרכו ליהנות ממנו עד סוף העונה, כי מה שבטוח בשנה הבאה הוא יהפוך לאחד המלפפונים החמים של הקיץ.

 

הקהל המצטיין של הסיבוב הראשון: הפועל בית שאן!
הקהל הטוב ביותר בליגה ללא ספק למרות כל הבעיות שפקדו את הקבוצה במהלך הסיבוב. שחקנים באו ועזבו מאמנים הוחלפו ומצב הקשה בטבלה כל זה לא מנע מהם להביא לכל משחק בית כ-1000 צופים וכמה מאות במשחקי החוץ של הקבוצה  זה פשוט דבר בלתי ניתן להסברה. להפועל בית שאן חייבת להיות קבוצה ברמות הגבוהות רק בגלל הקהל הנפלא שלהם ועל כך מגיע שאפו ענק.

 

הקהל המצטיין של הסיבוב - הפועל בית שאן! (אביב עובדיה)

 

הנבחרת השניה של ליגה א' צפון:

שוער:

מוחמד שאבל (הפועל אום אל פאחם)

הגנה:

אור הרשקוביץ (״רובי שפירא״)

אלירן חודדה(הפועל איכסל)

אימרי זייד (אסי גלבוע)

קישור:

שלום עקיבא (עירוני טבריה)

איימן עלי (רובי שפירא)

אורי צעדון (עירוני טבריה)

ניסן רביבו (צור שלום) 

התקפה:

מוחמד פודי (אסי גלבוע)

עומר בוארון (הפועל איכסל) 

סתיו בן אהרון (הפועל הרצליה)

ליגה א׳ צפון: נבחרת הסיבוב הראשון!

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית שאני (עוקב 13-01-2018, 14:37)
    חיים זיסקינד אימרי זייד ולירון אלימלך מעל הליגה
  2. קריית אתא (כהן 14-01-2018, 04:07)
    מ2 נבחרות 22 שחקנים אין נציג אחד לק.אתא תודות לרוני דורה