תחזית ליגה ב' דרום ב' מחזור 17

אודי כבודי, מי שמכיר יותר מכל אחד אחר את ליגה ב' הן כמאמן והן כשחקן ומי שאימן אשתקד והוביל את עמישב פ"ת למשחקי הפלייאוף לעלייה, בתחזית לקראת המחזור שבפתח. במחזור החולף כבודי פגע ב-5 מתוך 8 תוצאות, בואו נראה בכמה הוא יפגע השבוע. האם גם אחרי המחזור הקרוב האדומים מאשדוד יקדימו את הצהובים? איך תראה התחתית לאחר המחזור הקרוב... זה ועוד הכל בתחתית שלפניכם.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 11-01-2018
  • 17:00

מ.ס הפועל ירוחם - בני יצ'אלאל רחובות

שתי הקבוצות מגיעות לאחר שהפסידו במחזור האחרון לשתי האשדודיות. ירוחם עדיפה וגם המשחק נערך במגרשה, אך כיוון שמדובר בשתי קבוצות לא יציבות אני אלך על תוצאת תיקו.


מועדון צעירי רהט - בית"ר עירוני מעלה אדומים

צעירי רהט לאחר הניצחון במשחק התחתית מול גבעת זאב, תרצה להמשיך ולאגור נקודות כדי לברוח מהקו האדום. אך מולה עומדת קבוצת ההתקפה הטובה ביותר בליגה שמעדה בשבוע שעבר מול שדרות. רהט נלחמת על חייה בליגה בעוד מעלה אדומים על מקום בפלייאוף העליון. אני מהמר על ניצחון למעלה אדומים.

 

דניאל דרעי, מלך השערים של הליגה. מעלה אדומים קבוצת ההתקפה הטובה ביותר בליגה, תרצה לחזור עם 3 נק' מרהט

 

עירוני בית שמש - בית"ר גבעת זאב

משחק תחתית בין שתי נועלות הטבלה. המפסידה יכולה להתחיל להתארגן לעונה הבאה בליגה ג', בעוד המנצחת תדביק את הפער ממכבי ב"ש וצעירי רהט ותוכל לחלום על הישארות בליגה. משחק על שש נקודות עם אפשרות טובה שהמנצחת אולי תצליח להציל לעצמה את העונה, תיקו תוצאה גרועה לשתיהן, אך הלחץ והמתח ייתן את אותותיו. אני הולך על תיקו.  

 

מכבי קרית מלאכי - מ.ס באר שבע

אחד המשחקים המסקרנים ביותר של המחזור, משחק צמרת בין שתי קבוצות שנמצאות בחבורת הפלייאוף העליון. קריית מלאכי, קבוצתו של פרדי צרפתי, חזרה עם ניצחון חוץ חשוב מאוד על עירוני מודיעין. מלאכי רוצה להישאר קרוב לאשדודיות ולהמשיך לחלום על עליית ליגה. מולה נמצאת מ.ס באר שבע שנחלה הפסד מפתיע לשיכון המזרח, ויודעת שהפסד נוסף ומקומה בפלייאוף העליון יתערער. משחק שכל תוצאה בו אפשרית אבל אני אלך על ניצחון לקריית מלאכי.

 

פרדי צרפתי, אחרי ניצחון חוץ יקר במודיעין, מלאכי בעוד משחק קשה מול מ.ס ב"ש מהצמרת, תרצה לרשום ניצחון נוסף (אביחי חיים)


מכבי באר שבע - בני אילת

מכבי באר שבע עם תוצאת תיקו מפתיעה בחוץ מול עירוני נתיבות, נמצאת בתחתית ויודעת שהיא חייבת שלוש נקודות, אחרת מצבה בתחתית רק יחמיר. מנגד בני אילת נמצאת במומנטום נהדר, כשהיא רושמת כבר ניצחון שלישי ברציפות, תרצה להמשיך בשרשרת הניצחונות ולהמשיך ולטפס במעלה הטבלה. אני מהמר על תיקו.


מ.כ מכבי אשדוד - מכבי עירוני נתיבות

האשדודים התקשו מאוד במשחקם האחרון מול בני יצ'אלאל ואילולא טעות חמורה של שוערה של יצ'אלאל לא בטוח שהיתה חוזרת הביתה עם שלוש נקודות. לשרון מרציאנו מאמנה של אשדוד, יש סגל נוצץ עם שחקנים מנוסים ואיכותיים, שהמטרה היא אחת ויחידה - להשלים את המשימה שלא צלחה אשתקד ולהעלות לליגה א'. אשדוד תהיה חייבת להיות ביכולת טובה יותר מאשר מול יצ'אלאל כדי לנצח את נתיבות. אשדוד עדיפה וגם משחקת בביתה, אני הולך על ניצחון של אשדוד.

 

שרון מרציאנו, קבוצתו מאשדוד תצטרך להפגין יכולת טובה יותר מאשר מול יצ'אלאל כדי לנצח את המשחק (רמי גרידיש)


מ.ס שיכון המזרח - א.ס אשדוד

חניכיו של איציק אבו משיכון המזרח, נמצאים בתקופה נהדרת אחרי שני ניצחונות חוץ נהדרים, בשבוע שעבר מול מ.ס באר שבע מהצמרת. אולם מול מוליכת הטבלה מאשדוד, שלה יש סגל שחקנים איכותי ונוצץ, המשימה הולכת להיות קשה מאוד. אשדוד אומנם תחסר את דוד רביבו, אך עם מאמן מצויין כמו פיני עייש, אשדוד רואה רק ניצחון ולהמשיך ולהחזיק במקום הראשון. אני הולך על ניצחון אשדודי.

 

מכבי עירוני שדרות - עירוני מודיעין

משחק על שש נקודות בין שתי קבוצות שבתחילת העונה היו להן יומרות להיות בצמרת הגבוהה וכעת הן במרכז הטבלה מרחק 8 נק' מהפלייאוף. שדרות מגיעה לאחר ניצחון ביתי על מעלה אדומים החזקה, בעוד שמודיעין נמצאת במומנטום שלילי אחרי שני הפסדי בית רצופים, האחרון שבהם לקריית מלאכי. משחק שקול שכל אחת מהקבוצות תרצה לנצח כדי אולי להתקרב קצת למקום המוביל אל הפלייאוף. אני הולך על תיקו.

 

בהצלחה לכול הקבוצות!!

אודי כבודי, תחזית ליגה ב' דרום ב': מחזור 17 (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. 5 תקבלו (נתיבות תתכוננו 11-01-2018, 19:15)
    נתיבות חלשה נביס אותם קל
  2. גם 2 זה טוב (למגיב התחזה מהאדומים 12-01-2018, 15:49)
    יעלוב
  3. תגובה ל2 (תגובה ל2 21-01-2018, 07:45)
    למה מתחזה למה עלוב למה לדבר ככה אני שרוף עירוני מה עובר עליחה זה רז