הוד השרון עוד מאמינה ומתחזקת - לוגסי וזגר הצטרפו לקבוצה

המגן שמעון לוגסי והחלוץ ערן זגר חתמו בהפועל הוד השרון שעוד מאמינה ביכולתה לשרוד העונה בליגה. לוגסי: "זה אתגר גדול, אני מאמין שאם ידבק לנו נוכל לעשות את מה שנראה כעת כבלתי אפשרי". זגר: "בכדורגל הכל אפשרי, זה לא נגמר עד שזה לא נגמר"

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-01-2018
  • 19:10

שמעון לוגסי, המגן השמאלי ששיחק מספר שנים בליגה א' במדי הפועל מרמורק, בית"ר כפ"ס והשנה ירד לליגה ב' לפרויקט של עירוני שדרות שלא צלח, חוזר להוד השרון לקדנציה שנייה. אליו מצטרף גם ערן זגר חלוצה המצטיין של עירוני שדרות.

 

שמעון לוגסי אמר ל'גולר' לאחר החתימה: "אני מאד שמח להצטרף להוד השרון לקדנציה שנייה במועדון. המצב בטבלה לא טוב, אבל אם לא הייתי בנאדם מאמין לא הייתי מגיע לעזור לקבוצה להישאר בליגה. נכון שהסיכויים לא גבוהים, זה אתגר גדול, אני מאמין שאם ידבק לנו נוכל לעשות את מה שנראה כעת כבלתי אפשרי ונישאר בליגה. אני מודה מאד לשדרות שלאחר שקיבלתי הצעה טובה והרבה אתגר בהוד השרון הם הסכימו לשחרר אותי".

 

ערן זגר מלך השערים של שדרות שנמצא לאחרונה בכושר נהדר, הגיב לאחר החתימה: "בראש ובראשונה אני רוצה להודות לעירוני שדרות ששחררו אותי ואפשרו לי לעבור לאתגר הבא. שדרות זה מקום טוב עם הנהלה נהדרת ואנשים טובים ואני משוכנע שבשנים הקרובות שדרות עוד תדבר חזק. לגבי הוד השרון, אני מאמין שאם נתחבר מהר, בכדורגל הכל אפשרי, זה לא נגמר עד שזה לא נגמר"

שמעון לוגסי וערן זגר מצטרפים להוד השרון

הוסף תגובה
תגובות
  1. במקרה הזה נשאר רק גארבג' טיים (דני 18-01-2018, 09:20)
    אבל לפחות שישיגו נקודה או נקודות וירדו עים טעם מסויים.
  2. לא יורדים (אמנון.שאבי 18-01-2018, 17:09)
    אני מאמין בקבוצה גם שהחרב נמצאת על גרונו של אדם ינצל וכך הוד השרון ונצלו
  3. לא יורדים (אמנון.שאבי 18-01-2018, 17:09)
    אני מאמין בקבוצה גם שהחרב נמצאת על גרונו של אדם ינצל וכך הוד השרון ינצלו