עידו קרן מארח את רונן וינשטיין: תחזית ליגה א' צפון מחזור 16

ליגה א' צפון חוזרת היישר לסיבוב השני לאחר פגרה של מספר שבועות. באמצע השבוע נסגר חלון ההעברות והקבוצות עשו מקצה שיפורים על מנת להגיע לסיבוב השני במלוא הכוח. לקראת המחזור ה-16, החליט עידו לארח את מאמנה לשעבר של באקה, רונן ויינשטיין. האם רונן יצליח לגבור על עידו...? איך ייגמר המשחק בין טבריה להרצליה...? מי תצא שמחה מהמפגש בין חיפה לאום אל פאחם...? וגם מי תצא מחייכת, אסי או באקה לאחר החלפת המאמנים...?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-01-2018
  • 15:17

שלום לכולם
איזה כיף לחזור! הפגרה מאחורינו, כמו גם מחזור 15, גם שם ניצחתי בקלות את רז משולם, לפחות יצא לו משרת אימון באסי גלבוע...היה שווה לו.
ועכשיו אחרי סיבוב ראשון מרתק ולקראת הסיבוב השני, ניתן להגיד במפורש שליגה א' צפון זה הדבר החם בכדורגל, וזאת הליגה הצמודה ביותר והמרתקת ביותר. לכולם ברור שהחצי השני קשה יותר מהראשון, חלק מהקבוצות התחזקו, חלק נחלשו וחלק שיחקו בנדמה לי...
אז מי תעלה? מי תגיע לפלייאוף? מי תרד? מי תלך להישרדות? עוד כמה מאמנים יפוטרו? כמה יתפטרו? מי תשלם שכר ומי תמשיך להלין אותו?
כל השאלות האלו ועוד יקבלו תשובות בקרוב... מה שבטוח, זה יהיה צמוד עד הסוף! לא מעט שינויים עברו בקבוצות, אבל ללא ספק אחד התמוהים שבהם היה פיטוריו של רונן וינשטיין. להזכירכם, רונן הגיע לבאקה בערך 3 שבועות לפני תחילת הליגה שבסגל שלו בערך 3-4 שחקנים בפוטנציאל... אבל רונן האמין, עבד קשה ובנה קבוצה ששיחקה כדורגל שוטף וטוב. מכלום, העמיד קבוצה שפשוט כיף לראות, כל זה לא עמד לזכותו ובאקה החליטו להחתים מחדש את צחי טאיר שכנראה ״בכלל לא חפר שם״. בכל מקרה, החלטתי לארח את רונן וינשטיין לקראת המחזור ה-16 ובואו נראה אם רונן שמכיר טוב את הליגה, יצליח לנצח אותי, דבר שלא קרה כבר הרבה זמן.

 

יאללה מתחילים:

הפועל שפרעם – מכבי דלית אל כרמל

רונן: שפרעם סיימו את הסיבוב הראשון בהצלחה מרובה וגם התחזקו. דליה עושה רושם שלא הבינו היכן הם נמצאים. הימור שלי: 2-0 שפרעם.

עידו: שפרעם היא ללא ספק הפתעת הסיבוב ואיברהים בוודאות מאמן הסיבוב. קבוצה שלא הופיעה למשחק מול רובי שפירא ושכבר הייתה בקבר, פתאום קמה ועשתה סדרת ניצחונות מרשימה הכוללת ניצחונות בגביע המדינה שם תפגוש השבוע את קרית שמונה בשמינית גמר. קודם כל שאפו!!! בדליה הצליחו להחזיק בשיניים את הקבוצה בחיים וחלון העברות נותן תקווה לקבוצה הסימפטית מרכס הכרמל. כבר היום הם מתחילים את הסיבוב במשחק חוץ בנשר ולא בשפרעם. הימור שלי: אני רואה פה תיקו 1-1.

 

הפועל ירושלים – עירוני קרית אתא

רונן: ירושלים שחררה את השחקן המשמעותי שלה הייתם חלבי. קרית אתא עשו חיזוק של שחקנים ויחד עם צירוף המאמן המנוסה חיים לוי היא תצא מירושלים עם נקודה. הימור שלי: 0-0.

עידו: שתי קבוצות שאכזבו בגדול בסיבוב הראשון. בירושלים הרימו ידיים בנוגע לעלייה ובקרית אתא רק מקווים לשרוד. בר שם טוב חתם ברגע האחרון. זה בטח יעזור להם, גם בירושלים שנחלשו הם ינצחו. הימור שלי: 2-1 קרית אתא.

 

הפועל ירושלים איבדה את הייתם חלבי (חגאג רחאל)

 

עירוני טבריה – הפועל הרצליה

רונן: טבריה סיימו את הסיבוב באכזבה לעומת זאת הרצליה סיימו בהצלחה. לדעתי הרצליה משחקת את הכדורגל האיכותי בליגה בהדרכת המאמן האיכותי ארז בנודיס. הימור שלי: 0-1 להרצליה.

עידו: שתי קבוצות שמשחקות כדורגל טוב ועדיין חולמות גבוה. להפתעתי טבריה לא התחזקו בחלון העברות וגם הרצליה עשתה שינוי קוסמטי קטן. האם זה עניין של תקציב? ברור... בבית טבריה צריכים לנצח אבל לדעתי לטבריה אין סגל שיכול לעלות ליגה. הימור שלי: 2-1 טבריה.

 

ארז בנודיס, קבוצתו משחקת את הכדורגל האיכותי ביותר בליגה

 

הפועל מגדל העמק – הפועל בית שאן

רונן: מגדל העמק צירפה מספר שחקנים שיחד עם החיבור של המאמן המקומי, רפי בוסקילה, שמכיר היטב את המקום הם יטפסו לאמצע הטבלה. בית שאן שעדיין שקועה בבעיות שלה התקשתה בלהביא חיזוק. הימור שלי: 2-1 למגדל העמק.

עידו: שתי קבוצות שמאוד אכזבו עד עכשיו. במגדל העמק בונים על המקומיים ובבית שאן בונים בעיקר על הקהל. חוץ מזה וחוץ ממאיר כהן ובבר אלקסלסי, אין שום דבר שמתקרב לנורמלי בבית שאן. האם הם יישארו בליגה? ״בית שאן סרט מלחמה 2״ יוצא לדרך. הימור שלי: 0-0 ארוך.

 

מאיר כהן, יציל את בית שאן מירידה (מאור אלקסלסי)

 

מכבי צור שלום – הפועל איכסל

רונן: הפרשי הכוחות הם ברורים לחלוטין, למרות המגרש הקשה בצור שלום, איכסל ינצחו. הימור שלי: 3-0 לאיכסל.

עידו: איכסל טובים והשינוי בעמדת המאמן והגעתו של מוריס אוזן תעשה רק טוב לקבוצה. מצד שני בצור שלום נחו על זרי דפנה בפגרה. רק שזה לא יעלה להם ביוקר בהמשך. הימור שלי: 2-1 איכסל.

 

מוריס אוזן, יוביל את איכסל ללאומית? (מאור אלקלסלסי)

 

הפועל אסי גלבוע – באקה אל גרבייה

רונן: משחק על 6 נקודות, שתי הקבוצות עשו חריש רציני עם צוות השחקנים ובעמדת המאמנים, משחק טעון מאוד. הימור שלי: תיקו 1-1.

עידו: באסי הביאו את רז משולם המוכשר שמקבל את המושכות לידיים. אחרי סיבוב רע מאוד מבחינתם שאומנם הסתיים טוב אך סך הכל אכזבה. בבאקה שינו כמעט הכל, 5-6 שחקני רכש וכל מה שביקש המאמן החדש הוא קיבל. מילים טובות יאמרו לחוסני ורעאד שעושים עבודה מצוינת ופתחו את הכיס בשביל הפועל באקה. עכשיו חובת ההוכחה על המאמן החדש. האם יצליח לעמוד בציפיות? האם באקה תגיע לפלייאוף. הסגל הזה חייב להיות שם. הימור שלי: 2-2 שקול מאוד.

 

הפועל כפר כנא – מ.ס. טירה

רונן: שתי קבוצות שעדיין לא מימשו את יכולתם, כפר כנא מנסה למצוא את הפרצה למעלה וטירה מנסה לממש את הפוטנציאל באיכות הקבוצה שלה. הימור שלי: טירה תנצח 2-1.

עידו: כפר קנא התחזקו בפגרה, וואיל חירבאוי הגיע לייצב את השורות במרכז השדה. בטירה אין שום שינוי ונראה שהמחשבות שלהם על פלייאוף רחוקות מהמציאות. הימור שלי: כפר קנא ינצחו 2-1.

 

'רובי שפירא' חיפה – הפועל אום אל פאחם

רונן: המשחק הכי מסקרן בשלוש הליגות הבכירות. משחק בין שתי קבוצות שעשו הכל בפגרה על מנת לזכות בכרטיס העלייה ללאומית, בשתי הקבוצות מאמנים מנוסים עם חומר השחקנים הטוב בליגה. הקבוצה עם האופי החזק והנחוש תצא עם הנקודות. הימור שלי: 0-2 אום אל פאחם.

עידו: איזה משחק!!! שתי קבוצות שרוצות לעלות ושתיים שהתחזקו לקראת הסיבוב השני. הניסיון של רובי או הסוללה של אום אל פאחם? הימור שלי: 2-2 גם כאן.

 

זהו חברים. הסיבוב השני יוצא לו לדרך וממנו אין דרך חזרה. אנחנו נהיה כל שבוע חדים מתמיד לשקף לכם את ליגה א' צפון מהמקום שמביט במיקרוסקופ על כל הליגה.

שיהיה בהצלחה לכולם

עידו קרן

עידו קרן מארח את רונן וינשטיין: תחזית ליגה א' צפון מחזור 16

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל מילה בסלע (תחי טאייר נחש 18-01-2018, 16:06)
    מאמן גרוע יחסי אנוש אפס זרקו אותו בכל מקום שהיה
  2. עידו? (rt 18-01-2018, 16:08)
    אבושדיד בהרצליה זה חיזוק קוסמטי קטן?
  3. אוזן כנס (מאיר 18-01-2018, 17:36)
    לא נשכח לא נסלח ידען ישחק בלי חשק רק אוזן מפסיד לא מחזיקים שחקן בכוח אוזן שרפתה את עצמך בגלבוע בבש
  4. צחי טיאר לא רצה לבוא ראש העיר לחץ!!! (פדעוס 18-01-2018, 19:40)
    עידו אתה ליצן צחי טיאר מס 1 רצינו רק אותו . די ללכלך
  5. לכל אלה שטוענים שידען ישחק ללא חשק... (אמיר 18-01-2018, 20:41)
    כל החכמולוגים שטוענים שידען ישחק בלי חשק אז בואו נבהיר משהו. ישחק בלי חשק.. ימצא את עצמו ביציע
  6. המשך לתגובה הקודמת (אמיר 18-01-2018, 20:42)
    אף שחקן לא יעשה מעצמו צחוק ויתבזה במשחק. חן לא חייב לטבריה כלום. אז צאו מהסרט שלכם
  7. אתה בדיחה (תגובה ל 4 19-01-2018, 09:25)
    טוב שלא אמרת שראש הממשלה ביקש שצחי טיאר יבוא...זה ברור לכולם שמשפחת פדהוס המזוהה עם צחי טיאר חפרה יחד איתו להנהלה החדשה שתיקח אותו.את זה כולם יודעים!!
  8. ביקורת על הנכתב (עיסא סמיר 19-01-2018, 11:02)
    השינוי בעמדת המאמן יעשה רק טוב לאכסאל!!! תמוה בעייני לקרוא ולשמוע דברים תמוהים שכאלה...להזכירכם רק המאזן שלי באכסאל ולאחר שקיבלתי קבוצה מרוסקת עמד על 7 ניצחונות ו3 תיקו...מאז שהובלתי את אכסאל נצמדנו קרוב מאוד לשפירא...מי זה עידו? הסוכן של אוזן? די!! תתבישו
  9. איפה שיש לך אנטרס (עידו אתה מערבב את הקבוצות 20-01-2018, 10:54)
    מספיק עידו אתה מערבב את הקבוצות מעניין אותך רק כסף ולא השחקן הכל אצלך אינטרסים אתה כותב ממקום לא ישר
  10. אוהד יפו (צחי טיאר 20-01-2018, 17:02)
    הוא יהרוס את באקה כמו שהרס אותנו
  11. תחזיות (גלזר א . 23-01-2018, 14:57)
    עדו לא נמאס לך . אתה מנחש תוצאה אחת משמונה משחקים . כפי שאמרתי כבר , תן את תחזית מזג האויר . עכשיו חורף , תגיד שירד גשם ותראה שתצליח יותר .