דז'ה וו: שוב 1-1 במשחק העונה בין שמשון כפר קאסם למ.כ. אור יהודה

בשישי האחרון לעיני 1000 צופים אירחה מוליכת ליגה ב' דרום א' שמשון כפר קאסם את מ.כ אור יהודה השנייה למשחק העונה כשפער שש נקודות מפריד בין הקבוצות, על כר הדשא קיבלנו משחק עונה כמו שמשחק עונה צריך להיראות 2 שערים, 3 אדומים , פנדל מוחמץ, שער חוקי שנפסל ולבסוף חלוקת נקודות צודקת, בדיוק כמו במפגש הראשון בין 2 הקבוצות להבדיל מהמשחק הראשון אמש היו המון טענות על השיפוט משני הצדדים וחבל שכך כי משחק בין 2 קבוצות כאלה יכול לספק אין ספור אירועים ללא השפעה של שופט זה או אחר

  • על ידי: גיא צמח
  • 21-01-2018
  • 09:55

כפר קאסם עלתה עם ההרכב החזק ביותר שלה על מנת להכריע את המשחק מההתחלה מנגד אור יהודה עלתה ללא קובי בדש במטרה לעבות את מרכז השדה וההגנה, המחצית הראשונה אופיינה בעיקר במשחק שקול וקשוח ואגרסיבי של 2 הקבוצות שניסו לתקוף אבל בעיקר הבינו את המשמעות של ספיגת שער, בדקה ה-34 נגיעת יד של שחקן הגנת כפר קאסם זוכה להתעלמות מוחלטת של השופט - פנדל 100 אחוז! 2 דקות חולפות ורגע של מחלוקת נוסף כדור קרן של כפר קאסם בסיומה עיוב אבו סבית כובש שער חוקי למהדרין אבל השופט פוסל את השער בטענה לדחיפה של עיוב אפילו השחקן "הנדחף" נראה המום לנוכח ההחלטה, בשלהי המחצית הראשונה היתה עוד נגיעת יד של ההגנת כפר קאסם, שגם היא זכתה להיתעלמות מצד השופט.

5 דקות לסיום המחצית יוסף אבו לאבן יכל להעלות את כפר קאסם ליתרון אבל החמיץ ממספר מטרים. המחצית הראשונה מסתיימת בתוצאה 0-0 עם לא מעט טענות לשופט אבל בדיעבד התברר כי זה היה רק הפרומו למה שיתרחש במחצית השניה.

 

יעקב טל ניהל טקטית מצוין את המשחק  (גיא צמח)

 

המחצית השניה המשיכה מהיכן שהפסיקה המחצית הראשונה שתי הקבוצות נלחמות על כל כדור ומפגינות הברה אגרסיביות,  בדקה ה-64 המשיך המופע של האיש עם המשרוקית, כשפסק בעיטה חופשית לזכות כפר-קאסם לאחר עבירה של עידן סהר שהחל ללכת לאחור על מנת לאפשר את ביצוע הכדור החופשי לזכות כפר-קאסם, שחקן היריבה מכפר-קאסם לא חיכה אפילו מס' שניות ובעט את הכדור אל גופו של עידן סהר שלא הספיק ללכת מרחק סביר מהכדור, ולהפתעת קהל האוהדים השופט הוציא צהוב שני לעידן סהר והרחיקו בכרטיס אדום הזוי.

 

עידן סהר מורחק באדום שנוי במחלוקת בלשון המעטה (גיא צמח)

 

כפר קאסם ניצלה היטב את היתרון המספרי ותוך 5 דקות באה על שכרה, דאבל פס בין עיוב אבו סבית למשה סולימנוב השאיר את האחרון מול שוער אור יהודה גל פלמנבאום וסולימנוב מעלה את כפר קאסם ליתרון 1-0.

 

משה סולימנוב מעלה את כפר קאסם ליתרון לאחר דאבל פס עם איוב אבו סבית

 

אור יהודה לא נשברה ודווקא ב-10 שחקנים החלה להעיז ובדקה ה-72 נגיעת יד של ירין הילל מכפר קאסם ומזה השופט כבר לא יכל להתעלם ופסק על עונשין מהנקודה הלבנה, אל הכדור ניגש קפטן אור יהודה אלירן שערי שהוא אינו הבועט הקבוע של הקבוצה אבל מאד רצה להשוות ולהכניע את אחיו דניאל שערי שוערה המצוין של כפר קאסם, לציין שהשנה אלירן כבר כבש פנדל לאחיו במשחק הגביע אבל היום ידו של דניאל היתה על העליונה שהדף את הפנדל של אחיו והסתער על הכדור החוזר והדף אותו בעצירה כפולה עם פלג גופו העליון, ללא ספק ההצלה של המשחק וככל הנראה ההצלה של העונה.

 

קפטן אור יהודה אלירן שערי לוקח אחריות ובועט את הפנדל אבל אחיו הודף נהדר (גיא צמח)

 

המשחק החל לקבל קצב מהיר והתקפה רודפת התקפה, בדקה ה-76 אור יהודה יוצאת להתקפה כאשר טל כתב מקבל כדור באגף אך מוכשל ע"י אמיר בדיר שגולש עם הרגל קדימה, השופט מרחיק את השחקן בכרטיס אדום ושתי הקבוצות נותרות ב-10 שחקנים, דקה חולפת והכדור מוגבה אל תוך הרחבה ומוצא את ארנון טמיר חופשי ובלי להתבלבל קובע שיוויון 1-1.

 

ארנון טמיר הברומטר של אור יהודה היה שם שוב כדי לקבוע את השיוויון (גיא צמח)

 

8 דקות לסיום וכפר קאסם נותרת ב-9 שחקנים לאחר הרחקה בצהוב שני של עבדאללה שעבן, עד לסיום המשחק ניסו שחקניו של יעקב טל להשיג את הניצחון אבל לא צלחו, גם תוספת זמן של תשע דקות לא עזרה להם, בסיום תיקו 1-1 וחלוקת נקודות צודקת, בעקבות בתיקו הפער בין אור יהודה ושמשון כפר קאסם נשמר אבל אור יהודה יורדת למקום השלישי ובמקומה עולה למקום השני צעירי טייבה שניצחה והפער שלה מהמוליכה צומצם ל-5 נקודות בלבד!

 

שי מאור, יכול להיות מרוצה שהפער נשמר. 

 

תגובתו של שי מאור מאמנה של שמשון כפר קאסם: "משחק שהיה בו הכל חוץ מכדורגל, אגרסיביות והרבה רצון של שתי הקבוצות, שופט חלש שבא לגנוב את ההצגה, והפנים קדימה למשחק הבא".

 

תגובתו של משה עמר חלוצה של אור יהודה: "היה משחק שהתאים לציפיות של משחק צמרת תהפוכות שערים פנדלים ורמה גבוה של כדורגל הגענו למשחק בידיעה שרק ניצחון בא בחשבון וגם בפיגור של שער ובעשר שחקנים המשכנו להילחם, הכל עוד פתוח הליגה השנה קשה מאוד וכל הקבוצות יכולות לאבד נקודות מי שתאבד פחות תעלה".

 

תגובתו של כובש השיוויון לאור יהודה ארנון טמיר: "משחק קשה מול קבוצה חזקה מאוד. נקלענו לפיגור וקיבלנו אדום אבל ידענו לחזור למשחק למרות שגם החמצנו פנדל. אחרי האדומים שלהם כבר שלטנו במשחק ולא היינו רחוקים מניצחון שהיה פותח מחדש את הליגה, לגבי ההמשך אנחנו ננסה לעשות את המקסימום בכל משחק ולקוות למעידה שלהם. כולם עוד יאבדו נקודות עד סוף השנה. אני מקווה שנדע להיות במקום הנכון ובזמן הנכון בשביל לאיים עד הסוף על המקום הראשון".

הצלת המשחק שייכת לדניאל שערי שהדף פנדל לאחיו

הוסף תגובה
תגובות
  1. עם כל הכסף (היה במשחק 21-01-2018, 13:42)
    כפר קאסם עם כל הכסף תאבד הרבה נקודות ,אוסף שחקנים איכותיים קבוצה בינונית , ללא תצוגת שיפוט מזעזעת אור יהודה היו מצמצים את הפער והם יכולים להרגיש מקופחים.
  2. שופט חלש (אפי מימון 21-01-2018, 15:09)
    מדוע לא שלחו שופט בכיר למשחק כל כך חשוב חבל מאוד צריך לשלוח מכתב להתאחדות אור
  3. אור יוהדה היו שתי רמות מעליהם למרות המשחק הביתי (ofir 21-01-2018, 15:16)
  4. מאמן (דוד 21-01-2018, 16:16)
    טעות גדולה של המאמן טל יעקוב שנתן לשערי לבעוט תפנדל
  5. מאמן (דוד 21-01-2018, 16:16)
    טעות גדולה של המאמן טל יעקוב שנתן לשערי לבעוט תפנדל
  6. מאמן (דוד 21-01-2018, 16:16)
    טעות גדולה של המאמן טל יעקוב שנתן לשערי לבעוט תפנדל
  7. שערי (אשר 21-01-2018, 18:03)
    שוער וספורטאי למופת כל הכבוד לך דניאל על הנחישות וההקרבה שלך שנה הבאה ביכולת כזאת אתה תהיה בליגה העל
  8. טעות (שחר 21-01-2018, 20:14)
    לא מבין למה נתן לשערי לבעוט את הפנדל טעות גדולה שיכולה ליגמור את העונה,
  9. אור יהודה טובה יותר (גרגי 21-01-2018, 20:58)
    אור יהודה עולה ליגה היא טובה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה היא צריכה עוד קשר עושה משחק ועולים ליגה נקודה
  10. שי מאור (יוסי 21-01-2018, 21:41)
    שי מאור פתחת מלחמה עם אור יהודה ואתה תפסיד לא ניסלח משחק אותה גבר בכפר קסם מקלל כמו נמושה
  11. מה קורה (אפי מימון 22-01-2018, 10:10)
    אור יהודה ככה לא עולים ליגה אמרתי ואני חוזר ואומר רק אני מסוגל אני. ינווט אני יכו
  12. משחק חם (היתי במשחק 24-01-2018, 08:17)
    שי מאור , קבוצת המלינים שלך לא מתפקדת , קבלת מה שבקשתה חוסר ביטחון מוחלט , לא ראינו קבוצה , רק כוכבים במגרש שמקבלים מליונים אם אתה מסוגל תעשה סדר בקבוצה .
  13. מאמן חחחח (שי מאור 25-01-2018, 09:07)
    שי אתה מאמן בכיין , לא מקצועי נאחז בשטויות , אמרו לך שקבלת קבוצה עם תקציב שלא צריכה לראות אף קבוצה בליגה , אבל מה אתה עושה , בוכה בפייסבוק , לך תלמד לאמן , יש לך טענות נגד מאמן אור יהודה , נגד השופטים , ורק על עצמך אתה לא בא בטענות . בושה יה מאמן לא