ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-16 בחסות ה"לזרוביץ"

המחזור ה-16 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו נס ציונה סוף סוף נעצרת מול בקעת הירדן, ומכבי יבנה במקום לנצל את זה הפסידה לחולון. ובתחתית? קרית גת עם ניצחון אדיר על שעריים בחוץ, והכח על מחנה יהודה. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? מי בנבחרת הכי טובה של הדרום? ומי קבוצת המחזור?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-01-2018
  • 17:24

שוער:

אור בנימין (נורדיה י-ם)

שוערה של נורדיה מציג למן תחילת העונה יכולת גבוהה מאד ומול אזור הוא היה בעוד משחק במיטבו. שוער שמביא נקודות זה חצי קבוצה ואור מול אזור שמר על רשת נקייה למרות שלל ההזדמנויות שהיו לאזור ומה שהקנה לנורדיה את ההזדמנות לכבוש שער אחד ולהספיק לשלוש נקודות מרשימות.

 

אור בנימין, שוער שמביא נקודות (מני בן ארי)

 

הגנה:

חיים פונטורמלי (ירמיהו חולון)

בלמה הוותיק של ירמיהו חולון, בלם עם ניסיון רב שמנצל את זה לטובת כיוון כל החלק האחורי של קבוצתו, ויחד עם השקט שהוא מקרין להגנה הוא מנע כל הזדמנות מהתקפת יבנה להגיע.  

 

חי ליאל (בקעת הירדן)

בלמה הצעיר של בקעת הירדן, בלם חזק ומהיר ובעיקר שקט שמשחק עם ביטחון כמו שחקן בכיר. ללא ספק בקעת הירדן הימרה על בלם צעיר ונותנת לו להתפתח יפה. שאפו לבקעה שגילו שחקן צעיר שמחזיר להם ובגדול על המגרש. מול נס ציונה החזקה הוא הוכיח את הפוטנציאל שבו. 

 

יהודה חוטא (כפר שלם)

בלמה המצוין של כפר שלם, נמצא בכושר מצוין למן תחילת העונה אבל מול דימונה הוא היה מהבולטים בקבוצתו. שחקן חזק, מהיר שלא מותר על אף כדור. מנע מדימונה להגיע למצב כיבוש. נכס לכפר שלם. ועוד נכס זה קארלוס צאקנה ששיחק מגן בשיטת שלושת הבלמים של שוקי סדיס. קארלוס היה מצוין על כל הקו ועשה התקפה כמו קשר כנף והגנה כמו מגן. עוד נכס לכפר שלם. 

 

קישור:

שחר בלילטי (בקעת הירדן) - כוכב המחזור!

קשרה המצויין של בקעת הירדן, איזה שחקן ענק. ומול נס ציונה הקבוצה הכי טובה בליגה העונה הוא נתן משחק ענק והוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות. שלושער ענק לקשר ענק שהגיע לבקעה כדי לשקם את הקריירה שלו נפגעה קצת בגלל פציעה אבל ללא ספק הוא חזר ובגדול. 

 

שחר בלילטי - שייך לרמות הגבוהות (מאור אלקסלסי)

 

גל גניש (ירמיהו חולון)

בישל את הגול השני לאלעד חלימי עם מבצע אישי יפה. עשה הכל על המגרש, הגנה, התקפה, איומים על השער של יבנה, עוד מי ששלט במרכז השדה היה אורן אסיף שנכנס להרכב אומנם בגלל פציעה של תמיר פור והיה מצוין. 

 

גל גניד - מבצע ענק שהוביל לשער השני (מני בן ארי)

 

ליעד ברקוביץ (הכח ר"ג)

הקשר הנוצץ של הכח ר"ג שהגיע מהפועל ר"ג בפגרה הגיע וכבר במשחקו הראשון פורע שטרות ומוכיח את יכולותיו הגבוהות במשחק מול מחנה יהודה. שלט במרכז השדה וניהל את המשחק של הכח יחד עם ראול הצעיר. סידר כדורים מסוכנים לחבריו והיה מהבולטים בניצחון החשוב של קבוצתו על מחנה.

 

שי מושל (קרית גת) 

קשרה האחורי הצעיר של קרית גת, ניהל את המשחק של הדרומיים, שלט במרכז השדה ולא הפסיק לספק לחבריו מצבים לכיבוש כאשר הוא בעצמו בישל שני שערים. שי שחקן צעיר שיכול להתקדם ולהראות את הפוטנציאל שבו אם ימשיכו להאמין בו. 

 

אדי אדרי (קרית גת)

צמד אדיר לקשרה הצעיר של קרית גת. מעבר לשערים החשובים הוא עשה ככל העולה על רוחו, היה מאד מסוכן ולמעשה הוכיח שהוא יכול להשאיר את קרית גת בליגה.

 

אדי אדרי עשה כל העולה על רוחו

 

התקפה:

רועי דיין (ירמיהו חולון)

חלוצה של ירמיהו חולון היה מצוין כבש שער ראשון עם הראש. עשה עבודת הגנה ויצר מצבים לחבריו ללא ספק רועי חוזר ליכולתו הגבוהה תחת מוסא בן חיים. 

 

אלי ביביאשווילי (הכח ר"ג)

חלוצה של הכח ר"ג, הגיע ממכבי יפו לאחר שלא מצא את מקומו אבל בהכח ר"ג תחת הדרכתו של סירוטקין הוא מראה את הפוטנציאל הטמן בו ומול מחנה יהודה הוא מוכיח את יכולתו כשכבש צמד סופר חשוב שהביא הרבה שקט לקבוצתו.

 

מאמן המחזור: חנן אזולאי (בקעת הירדן)

לא קל היה לבחור השבוע את מאמן המחזור. שלומי משה המאמן/שחקן הצעיר מקרית גת עשה ניצחון ענק עם קבוצתו על מכבי שעריים בחוץ, מוסא בן חיים מאמנה הצעיר של ירמיהו חולון לקח את קבוצתו והכין אותה מצוין מול מכבי יבנה והנחיל לה הפסד ולמעשה חניכיו נתנו הצגה ענקית מול יבנה, אבל חנן אזולאי מאמנה של בקעת הירדן, הנחיל הפסד ראשון לנס ציונה והוא המאמן הוותיק בליגה שמוכיח שלמאמן הגיל והניסיון יכול להיות יתרון. שאפו ענק לחנן אזולאי!!!

 

חנן אזולאי, לגיל ולניסיון יש יתרון גדול (איתן ידגר)

 

קבוצת המחזור: בקעת הירדן!

איזה ניצחון עשו בקעת הירדן על נס ציונה. הביאו הרבה כבוד לאזור של הבקעה ולליגה א' דרום בפרט נס ציונה שלא נעצרה מול ליגה העל נעצרה דווקא בבקעה אצל הקבוצה הצנועה והמוערכת בליגה. שאפו ענק למופז בעלי הבית של הקבוצה ולכל התומכים בה. תמשיכו כך!

ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-16 בחסות ה"לזרוביץ"

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן של כפר שלם (מישהו 23-01-2018, 22:05)
    שוקי סדיס עושה עונה נהדרת בכפר ואתם לא מדברים מילה מאמן גדול כל הכבוד!!