רובי המנצחת הגדולה של היום, כחילה ודימונה ממשיכים להתרסק

המחזור ה-16 של ליגה א׳ הושלם בצפון ובדרום, כשהמנצחת הגדולה על אף שלא שיחקה היום, היא ׳רובי שפירא׳ שפותחת פער בפסגה לאחר שאיכסל וטבריה מאבדות נקודות. ניצחון בכורה לצחי טיאר בבאקה. בדרום, כפר שלם גוברת על דימונה שנמצאת בצרות גדולות

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 22-01-2018
  • 18:29

מכבי צור שלום - הפועל איכסל 3-3

לאחר היממה האחרונה והסוערת שעברה איכסל, הגיעה הקבוצה יחד עם מאמנה מוריס אוזן למשחק חוץ בצור שלום. איכסל נקלעה לפיגור מוקדם אך הצליחה להפוך את התוצאה ונראה היה שהיא בדרך לניצחון, אך אז הגיע שגיא סבג שבתוספת הזמן כבש פעמיים וכמעט והעניק לקבוצתו תיקו דרמטי. איכסל יורדת מאוכזבת מאוד וכעת היא רחוקה 3 נקודות מהמקום הראשון.

 

עירוני טבריה - הפועל הרצליה  1-0

במה שנראה כהזדמנות האחרונה של שתי הקבוצות להידבק לחבורת הצמרת, חניכיו של אילן סוויסה אכזבו ויצאו ממירוץ העליה באופן סופי. לעומתם חניכיו של ארז בנודיס ידעו לכבוש את שער הניצחון ולחזור עם 3 נקודות יקרות מטבריה לאחר שער של אדיר של יואל אבוחציר בבעיטה מחוץ לרחבה. שער מדהים ששווה שלוש נקודות להרצליה.

 

הפועל אסי גלבוע - באקה אל גרבייה  4-3

לאחר חילופי המאמנים בבאקה, הגיע צחי טיאר למשחק חוץ דרמטי בגלבוע. משחק הפכפך היה בגלבוע בו אסי הצליחה להוביל פעמיים אך לא ידעה לשמור על היתרון ובאקה כבר הובילה 3-2. אסי לא נשברה ואיזנה ל-3-3, אך 9 דקות לסיום הגיע סארי חאג׳ יחיא שסיים את המשחק עם שלושערענק והעניק לצחי טיאר ניצחון במשחק החזרה שלו לקבוצה. משחק ההתקפה של טיאר מרשים אבל משחק ההגנה חייב שיפור, וטיאר שדוגל בהגנה חזקה יודע מה צריך כדי לחזק את החלק האחורי.

 

דרום:

הפועל כפר שלם - מ.ס. דימונה  0-2

הפועל כפר שלם, הקבוצה שהתחזקה בצורה מרשימה בחלון העברות אירחה את הקבוצה המאכזבת של אהוד כחילה. דימונה ידעה שהיא חייבת נקודות בשביל לעלות מעל לקו האדום, אך את חניכיו של שוקי סדיס זה לא עניין. שי מזור ואיתן אהרון (פנדל) כבשו לכפר שלם, העלו אותה למקום החמישי והעמיקו את הבור של דימונה. דימונה אם לא תתעורר, למרות שלל כוכביה בסגל היא עלולה למצוא את עצמה חזרה בליגה ב-וחבל.

רובי המנצחת הגדולה של היום (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צור שלום איכסל (גלזר א . 22-01-2018, 19:07)
    בדקות הראשונות צור שלום שלטה ואף הובילה בדקה ה17 . בדקה 20 צור שלום הדביקה כדור למשקוף של איכסל . מרגע זה איכסל חזרה למשחק ושלטה בו עד דקה 80 . בזמן זה הספיקה לכבוש פעמיים וצור שלום כבשה שער עצמי . צור שלום חזרה למשחק החל מדקה 80 ואף כבשה שני שערים יפים שהספיקו לתוצאת תיקו בלבד .השופט הוסיף 3 דקות על השלט . בפועל הוסיף 8 דקות ועשה כל שביכולתו לתת את המשחק לאיכסל . בשלב מסוים הבין גם הוא שהגזים ושרק לסיום . גם המשקיף לא הבין את תוספת הזמן הארוכה .
  2. אכסאל (אשרף 22-01-2018, 19:10)
    הקבוצה מתנהלת כמו קבוצת ילדים ברחוב אתמול אמרתי צריך את המאמן הכרא הזה אחרי שני אימונים אתה רוצה שתי משכורות כאילו עזב וחזר איפה האחריות שלך מול הקבוצה אפסית הוא רק חפש חוזה שמן ולא הצלחת הקבוצה לזרוק אותו מידית לפח אשפה מגעיל ויעמוד חודידה על הקווים יותר טוב עלינו טוב לא עלינו אז לא צריך להיות גבר בהנהלה ויזרוק את המאמן האשפה
  3. כחילה הביתה (אור 22-01-2018, 19:12)
    דיי נמאס ממך כחילה דימונה בדרך לליגה ב לא יעזור כלום הורס קבוצות ומר בני ביטון ראש העיר אתה רוצה את כחילה תשאיר אותו בתור יועץ תדאג רק למאמן אחר
  4. רובי עולים בהליכה (רובי אימפריה 22-01-2018, 20:40)
  5. מאמן (גלבוע 23-01-2018, 07:43)
    מאמן חלש לא מכיר את ליגה א צפון חלששששש