ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-18 בחסות ה"לזרוביץ"

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 25 שערים, 5 ניצחונות לקבוצות הבית, 2 תוצאות תיקו וניצחון חוץ בודד. מחזור שבו אדומים אשדוד מנצחת ומגדילה את יתרונה בצמרת, אילת משיגה תיקו נגד עירוני אשדוד, בני יצ'אלאל, עירוני מודיעין ונתיבות מנצחות בבית, שדרות ומ.ס באר שבע מסיימות בתיקו ובית שמש האחרונה חוזרת להראות סימני חיים ומנצחת לאחר 11 משחקים ללא ניצחון. הכל בסיכום של המחזור ה-18 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה – הרבה מתח

  • על ידי: גיא צמח
  • 24-01-2018
  • 08:17

הפועל אדומים אשדוד – קרית מלאכי : 0-2

המוליכה הגיעה למשחק בית קשה מאד נגד השלישית קרית מלאכי ומהר מאד השתלטה על המשחק ,שני שערים של שחקני הכנף המצוינים שלה נועם תרועה וגדיף ווראקט סגרו את גורל המשחק, קרית מלאכי סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר שאבישי בניטח הורחק בצהוב שני בדקה ה-75. בעקבות התיקו של עירוני אשדוד באילת קבוצתו של פיני עייש מגדילה את הפער מהשנייה עירוני אשדוד ל-4 נקודות. קרית מלאכי? כנראה שהחלפת המאמן פרדי צרפתי והבאת שני מאמנים חסרי נסיון לא שיפר את מצב הקבוצה. ואולי צריכים להביא מאמן עם נסיון...

 

אדומים אשדוד מגדילים את הפער בצמרת (מדיה אדומים אשדוד)

 

בני אילת - עירוני אשדוד : 2-2

ההפתעה של המחזור הגיעה מהעיר הדרומית שם בני אילת המקומית כפתה תיקו על השנייה עירוני אשדוד במשחק עם הרבה הקרבה, המשחק נפתח טוב מבחינתה של עירוני אשדוד שכבר בדקה ה-6 אסמלש טקלה העלה אותה ליתרון אבל אחרי 21 דקות של משחק אביב דדו הכניע את גל אנגלשטיין שעד לשער הזה שמר על רשת נקייה במשך לא פחות מ-1461 דקות, אשדוד לחצה והשיגה את היתרון שוב מרגליו של ברוך דגו המצוין, אבל כנראה שלב ונשמה שווים גם נקודות בכדורגל קבוצתו של רונן שחרור חזרה למשחק עם שער של נתנאל סוויסה שקובע 2-2 וחלוקת נקודות בסיום. בעקבות התיקו הפער של עירוני אשדוד מהראשונה אדומים אשדוד גדל ל-4 נקודות.

 

ברוך דגו מחזיר את היתרון לעירוני אשדוד (מוטי קדוש)

 

בני יצ'אלאל – שיכון המזרח : 1-2

משחק על 6 נקודות בין 2 קבוצות שממקומות באזור המסוכן ומנסות בכל כוחן לא להיגרר למשחקי ההצלבה כנגד הירידה בסוף העונה, יצ'אלאל המקומית הגיעה נחושה על מנת להשאיר את הנקודות בבית וכבר בדקה ה-56 הובילה 2-0 מרגליהם של רואי טרומן וחזקי טיה, בדקה ה-58 שיכון המזרח נותרת ב-10 שחקנים  לאחר הרחקתו של אלירז יהודה למרות ההרחקה שיכון המזרח לא הרימה ידיים ובדקה ה-70 הצליחה רק לצמק את התוצאה מרגליו של אושרי אזנה. בסיום 2-1 ליצ'אלאל, שבעקבות הניצחון חולפת על פניה של שיכון המזרח ומתמקמת במקום ה-10.

 

עירוני מודיעין – מעלה אדומים : 0-1

עירוני מודיעין קוטעת רצף של שישה משחקים ללא ניצחון ועושה את זה בסטייל דווקא נגד מעלה אדומים מהצמרת, חניכיו של דני רודיטי הגיעו נחושים על מנת לעצור את כדור השלג ולהרגיש ניצחון לאחר כמעט חודשיים, שער בודד של אדם מזרחי הכריע את גורל המשחק והוכיח שוב כי במודיעין כל הקבוצות כולל הצמרת יתקשו, מודיעין תקווה לצאת לדרך חדשה ולנצח גם בשבוע הקרוב נגד צעירי רהט.

 

מאמן עירוני מודיעין ועוזרו גיא סרוסי חוזרים לנצח

 

עירוני נתיבות – הפועל ירוחם : 1-2

משחק בין 2 קבוצות שחולמות להיכנס לפלייאוף העליון וכרגע ממוקמות במרכז הטבלה, נתיבות פתחה חזק את המשחק וכבר במחצית הראשונה הובילה 2-0 מרגליהם של האשם אלעתמין וירין אבוקסיס, במחצית השנייה יכולה הצליחה רק לצמק מרגליו של עבד אל באסט ולקבוע את התוצאה על 2-1 בסיום. נתיבות תצא למשחק חוץ קשה מאד בשיכון המזרח בשבוע הבא וירוחם תארח בביתה את בני אילת.

 

שחקני נתיבות חוגגים ניצחון נוסף

 

צעירי רהט – עירוני בית שמש : 5-2

בית שמש חזרה לליגה, לאחר שהיה נראה כי השלימו בבית שמש עם הירידה והקרה ההזוי שבוע שעבר שבעקבותיו הפסידה הקבוצה הפסד טכני נגד גבעת זאב, יצאה בית שמש למשחק חוץ קשה על 6 נקודות ופשוט נלחמה על חייה מהשנייה הראשונה ותוך תצוגת כדורגל נפלאה אותתה לליגה ששום דבר לא גמור, הסיפור המדהים הגיע מכובש השלושער לזכותה, עובדיה אבוטבול שחגג לפני שבוע וחצי יום הולדת 50 והשחקן שהכי מזוהה עם המועדון, חידש בשבוע שעבר את כרטיס השחקן שלו וכבש שלושער. נמרוד שמש ויהונתן חדד השלימו את הכובשים לבית שמש, לרהט כבשו אוסמא אבו זעילה וחנניה שגיא. בית שמש למרות הניצחון עדיין ממוקמת במקום האחרון אבל צמצמה את הפער למשחקי ההצלבה נגד הירידה ל-3 נקודות בלבד, יש אור בקצה המנהרה.

 

גבעת זאב – מכבי באר שבע : 1-4

קרב ישיר בין 2 קבוצות הממוקמות מהמקומות אליהם הולכים למשחקי ההצלבה לירידה בתום העונה, גבעת זאב המקומית הגיעה מעודדת מהחלטת בית הדין בשבוע שעבר שפסק לזכותה ניצחון טכני ו-3 נקודות יקרות הגיעה חדורת מוטיבציה לאגור עוד נקודות על מנת לברוח מהתחתית הבוערת וכך גם היה על כר הדשא, גבעת זאב כבשה 4 שערים מרגליהם של עוז ימין, אריאל גינדבורג, מיכאל אלקסלסי ושער עצמי מנגד גילאור פרץ רק צימק בפנדל.

 

עירוני שדרות – מ.ס באר שבע : 0-0

משחק קשוח ואגרסיבי התפתח בשדרות בסיומו 2 הקבוצות לא הצליחו לכבוש ותוצאת המשחק נקבעה על 0-0, בעקבות הנקודה באר שבע עולה למקום הרביעי ותפגוש בשבוע הבא את מעלה אדומים, לעומתה שדרות יכולים כבר להתכונן לשנה הבאה.

 

יותר מ-200 אוהדי עירוני אשדוד הגיעו לאילת לתמוך בקבוצה - שאפו! (מוטי קדוש)

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: עובדיה אבוטבול שחקנה בן ה-50 של בית שמש חוזר לשחק ומבקיע שלושער ומקנה לקבוצתו ניצחון יקר מאד במאבק נגד הירידה, כנראה שאין מחיר ללב ונשמה.

מאמן המחזור: רונן שחרור מאמנה של אילת שעוצר את הריצה של עירוני אשדוד ומשיג את תוצאת המחזור!

 

רונן שחרור מאמנה של אילת הצליח לייצב את השורות ומתחיל להינות מהפירות.

 

קבוצה מצטיינת: בני אילת קובעת את תוצאת המחזור ומצליחה לכבוש לרשתה של עירוני אשדוד לאחר 1461 דקות בערך שאשדוד לא ספגה גול והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום מחזור 18

הוסף תגובה
תגובות
  1. שרון. מאמן. פחדן. (סער. ‏ ‏ 24-01-2018, 12:53)
    ‏מאמן פחדן מוביל ‏1 אפס. ‏מסתגר בושה וחרפה עם ההנהלה ‏לא תתעורר עוד עונה בליגה ב.
  2. ‏בושה (‏שמעון 24-01-2018, 12:58)
    ‏מי שאחראי להפסד של מכבי אשדוד. ‏זה האוהדים לא הפסיקו לקלל מהדקה ראשונה בושה. וחרפה. ‏חבל שיש קומצ ‏מגעיל.
  3. האדומים קונים משחקים (מלאכי 24-01-2018, 15:57)
    ויצמן יער מגשש כבר תחכו להתפתחויות
  4. שמעון ימתחזה אדום (צהוב 24-01-2018, 15:58)
    יחמרמיר אדום
  5. שאפו לקהל של עירוני (יגאל 24-01-2018, 16:01)
    הביאו לאילת הרחוקה יותר אוהדים מאשר האדומים הביאו בבית עם מלאכי
  6. (שרון. 24-01-2018, 19:24)
    ‏גיא סער ‏ ‏וסער ‏ ‏גרסבונסקי.
  7. יגל. ‏ (שמעון. 24-01-2018, 19:29)
    ‏יגאל לעירוני ‏יש קהל מדהים רק יש קומץ בושה לעירוני ‏אלברט ואושרי ‏גובר ‏בושה לכדורגל משחקים אותה אוהדים רק מקללים ‏ ‏ומלקיקים.