אוהד רון מארח את ארז בנודיס: תחזית ליגה א' דרום מחזור 17

השבוע החלטתי לארח את חברי ארז בנודיס מאמנה של הפועל הרצליה מליגה א צפון. ארז ששנה שעברה לקח אליפות עם הפועל מרמורק בליגה א' דרום, מאמן את הפועל הרצליה שבצפון ומרגיש את ההבדלים בין הליגות. ארז חושב שנס ציונה בעונה גדולה עולה ליגה ומגיע להם. ומה הוא חושב לגבי שאר המשחקים? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 25-01-2018
  • 19:10

ארז בנודיס, מאמנה של הפועל הרצליה, ומי שעלה אשתקד עם מרמורק. מה אתה חושב על ליגה א דרום העונה?

"בליגה א' דרום רואים שקבוצה אחת כמו נס ציונה שפתחה פער גדול ולדעתי המקום הראשון סגור. שאר הליגה פתוחה גם עם קבוצות שיכנסו לפלייאוף וגם לגבי היורדת השניה עדיין פתוח וגם עבור מי שתגיע למבחנים. אבל כמו תמיד ליגה א' דרום מעניינת".

 

מה אתה חושב על ליגה א דרום מול ליגה א צפון? יש הבדלים? "ברור שיש הבדלים. אני אומר לאורך שנים, המשחקי חוץ בצפון מאד קשים. והליגה בצפון יותר פיזית מאשר בדרום שיש יותר טכניקה וכדורגל. "

 

ונעבור למשחקים:

מ.ס. כפר קאסם-מ.כ. ירמיהו חולון, וינטר, 13:00

אוהד: כפר קאסם אחרי ניצחון חשוב מאוד על הוד השרון ונקווה שעכשיו נראה כפר קאסם יותר טובה ופחות לחוצה, אבל מגיעה מולה אחת הקבוצות הטובות בליגה שנמצאת בכושר נפלא כמו ירמיהו חולון. לחולון יש סגל מצוין ומאמן מהטובים בליגה בדמות מוסא בן חיים. לכפר קאסם יש סגל שחקנים מצוין ואחרי הניצחון על הוד השרון הם יבואו לנצח את חולון. כפר קאסם בבית עדיפים על חולון ואולי נראה אותם מנצחים שוב. הימור: ניצחון כפר קאסם.

ארז: אני חושב שחולון קבוצה יותר מאורגנת ויותר מסודרת. והצליחו לחזק את הקבוצה יפה ובמקומות הנכונים לעומת כפר קאסם שרצו להתחזק ולא הצליחו. אבל אני מאמין שבסוף התהליך בוזגלו יצליח לעשות קבוצה טובה. הימור שלי: ניצחון של חולון.

 

אחד המאמנים הטובים בליגה, מוסא בן חיים (מני בן ארי)

 

מכבי יבנה-הפועל כפר שלם, יבנה, יום שני - 15:00

אוהד: אם בשבוע שעבר כשנס ציונה הפסידה לראשונה ויבנה לא ניצחה זה כנראה שגם המזל לא איתם והם לא יעלו ליגה העונה. יבנה קבוצה טובה אבל כנראה רק לפלייאוף. כפר שלם התחזקה מאד בפגרה ונראית טוב מול דימונה. יבנה בבית עדיפים וצריכים לנצח את כפר שלם. הימור: ניצחון יבנה.

ארז: משחק מאד מעניין. עם קבוצה שהתחזקה מאד בחלון העברות כמו כפר שלם כשלקחו מספר שחקנים טובים לעומת יבנה שהביאו רכש נוצץ בדמותו של גורמזנו. כפר שלם רוצה פלייאוף, יבנה רוצה לעלות מהמקום הראשון. ועם זאת המטרה אז היא חייבת לנצח בבית. הימור שלי: תיקו.

 

מ.ס. דימונה-ביתר כפ"ס, דימונה, 12:15

אוהד: מה לא נאמר על דימונה? איזו אכזבה..ואיך לא עושים שינוי, ואני לא בעד לפטר מאמן אבל לדעתי זה כבר מוגזם, קבוצה כמו דימונה עם סגל שחקנים מרשים כל כך, שבתחילת העונה נתנו לכחילה להביא את מי שרצה והם נראים כל כך גרוע מול כפר שלם, וכל כך לא מחויבים זה מחייב שינוי. כפ"ס? אומנם נחלשו בפגרה אבל עדיין יש להם קבוצה עדיפה על דימונה והם צריכים לבוא ולנצח בחוץ. הימור: כפ"ס ינצחו.

ארז: בדימונה כפי שכולם יודעים יש הרבה בעיות ולא הצליחו לייצב את הקבוצה למן תחילת העונה. לעומת ביתר כפ"ס שעושים עונה יוצאת מהכלל עם עבודה טובה מאד של נועם שוהם. חושב שכפ"ס בגלל הסגל המצומצם יגיעו עייפים לאחר הדרבי בגביע. הימור שלי: תיקו.

 

אהוד כחילה,אכזבה ענקית בדימונה. עד מתי? (יוסי סוריק)

 

מכבי יפו-הפועל אזור, שכונת התקווה, 13:30

אוהד: הדרבי הגדול של האזור. משחק כל כך טעון יש בין יפו לאזור. האוהדים משני הצדדים אוהבים לנצח את היריבה. יפו ניצחה סיבוב קודם ואזור לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בסיבוב הזה. אזור חייבת לעצור את רצף ההפסדים ומול יפו זה יהיה שווה פי כמה. יפו שבוע שעבר עצרו את כפ"ס החזקה והם עדיפים במשחק הזה ואמורים לנצח את אזור. הימור שלי: יפו ינצחו וימשיכו את חלום הפלייאוף שכנראה עם התוצאות מגיע להם. אם אזור חולמים על הפלייאוף הם חייבים לנצח אבל לא נראה שהם יוכלו על יפו השנה.

ארז: המשחק שכולם קוראים לו דרבי בגלל שלל האמוציות שיש בו. יפו מגיעים עד כה אחרי תוצאות יוצאות מהכלל עם עבודה טובה מאד של אורי קרגולה, לעומתם הפועל אזור פתחה את העונה בצורה טובה והתוצאות האחרונות לא טובות אבל אני מאמין שיוסי חכים יידע להעמיד את הקבוצה כמו שצריך במשחק הזה ומשחק כמו כל דרבי גדול יסתיים בתיקו. הימור שלי: תיקו.

 

הפועל מחנה יהודה-הפועל בקעת הירדן, מושבה, 12:00

אוהד: משחק עונה לדעתי יש למחנה השבוע. מחנה קיבלו את בקעת הירדן בשיא, לאחר שהבקעה ניצחו את נס ציונה הם בשיא ואנחנו כישראלים, אחרי כל שיא יש ירידה ולכן אני לא רואה את הבקעה מנצחים את מחנה יהודה בסינטטי. מקסימום יהיה תיקו ללא שערים למרות שיש לי תחושה שמחנה יפתיעו וינצחו. אבל גם תיקו יהיה מספיק טוב למחנה. הימור שלי: תיקו.

ארז: בקעת הירדן לאחר תוצאה יוצאת מן הכלל שבוע שעבר מול נס ציונה מגיעים במומנטום חיובי. לעומתם מחנה יהודה לא מצאו את הנוסחה הנכונה למצוא יציבות ולכן הבקעה ינצחו. הימור שלי: ניצחון לבקעה.

 

חנן אזולאי אחראי על תוצאת המחזור שעבר (איתן ידגר)

 

עירוני קרית גת-הפועל הוד השרון, קרית גת, 13:00

אוהד: קרית גת בבית עם הקהל החם והגדול שלה שאני מאמין שעם התוצאות יחזור לעודד את קבוצתו האהובה. מנגד הוד השרון שהתחזקה יפה אומנם בפגרה לא רואה אותה חוזרת עם נקודה מהדרום. הימור שלי: קרית גת ינצחו.

ארז: להוד השרון אני לא חושב שיש סיכוי לשרוד ולעומתם קרית גת עם המאמן/שחקן שלומי משה שעושה עבודה קודש במועדון, והם ינצחו. הימור שלי: ניצחון לקרית גת.

 

סנקציה נס ציונה-מכבי שעריים, נס ציונה, 19:45

אוהד: נס ציונה לא הפסידו כל העונה והשבוע הפסידו פעמיים. נכון שיש להם מזל של אלופים שגם כאשר הם מפסידים יבנה לא מנצחים ולא מצמצמים את הפער. שעריים לא נראים טוב אבל חייבים נקודות, אחרת הם מסתבכים בתחתית ואפילו מתקרבים לאזור שממנו יורדים ליגה. נס ציונה חייבים לנצח ואני מאמין שהם יעשו את זה מול שעריים וישמרו על הפער מיבנה. הימור שלי: נס ציונה ינצחו.

ארז: שעריים מגיעים למשחק לאחר שבשבוע שעבר הפסידו ויעשו הכל כדי לא להפסיד שוב, אין להם מה להפסיד במשחק הזה. לעומתם נס ציונה מציגים עונה מופלאה עם עבודה יוצאת מהכלל של עופר טסלפפה ואני חושב שלאחר שנתיים שסיימו במקום השני הם יקצרו את הפירות ויעלו ליגה מהמקום הראשון ומגיע להם. הימור שלי: ניצחון לנס ציונה.

 

טסלפפה, יתגבר על ההפסד בשבוע שעבר? (איתן ידגר)

 

בית"ר נורדיה ים-הכח ר"ג, טדי, 20:00

אוהד: נורדיה מתקרבת בצעדי ענק אל עבר הפלייאוף. מנצחים בבית, בחוץ, חבל שלא הביאו את ויקטור גניש מאמן הקבוצה מתחילת העונה... אולי הקבוצה הייתה מתמודדת על העליה...אבל מולה תשחק הכח ר"ג שניצחה את מחנה יהודה ומתחילה להיראות טוב ולהתגבש. נורדיה עדיפים ושווים ניצחון. הכח למרות רצון לראות אותם בכיוון הפלייאוף הם יפסידו וינסו לנצח משחקים אחרים. הימור שלי: נורדיה ינצחו.

ארז: נורדיה עם הגעתו של ויקטור גניש יצרה תוצאות טובות ויצאו ממאבקי התחתית. לעומתם חיים סירטקין מייצב את השורות לאחר מספר שינויים של שחקנים. הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

 

קבוצתו של סירוטקין מתחילה להיראות טוב (רמי גרידיש)

 

מילה לסיום: "מאחל שבת שלום וחמימה לכל עם ישראל ורק בשורות טובות".

אוהד רון מארח את ארז בנודיס: תחזית ליגה א דרום מחזור 17

הוסף תגובה
תגובות
  1. תגובה לאוהד רון (שי יעקובי 25-01-2018, 20:13)
    יפו אזור 1 1 סיבוב הקודם בליגה. בגביע 2 1 ליפו.
  2. יפו=קרגולה (מכבי יפו 25-01-2018, 21:47)
    מאמן קוסם, עוד קצת והוא יהיה מאמן לגיטימי בליגת העל. יאללה קרגולה תתן את כל הלב ואת הנשמה
  3. מקצועיות (מרמורקי 25-01-2018, 21:49)
    ניתוח מקצועי לחלוטין בנודיס מתגעגעים אלייך במרמורק בהצלחה יא תותח
  4. יפו לא ניצחו את אזור (אייל 25-01-2018, 22:50)
    נגמר 1-1
  5. אם אזור מפסידה.....אממממ (מתי 26-01-2018, 11:50)