חולון גברה על כפר קאסם, בוזגלו וכחילה ספגו קריאות 'תתפטר'

בעקבות מזג האוויר הסוער, שלושה משחקים בלבד נערכו היום במסגרת המחזור ה-17 של ליגה א'. קבוצתו של מוסא בן חיים ממשיכה בתקופה הנהדרת וחוזרת עם 3 נקודות ממשחק החוץ מול כפר קאסם של בוזגלו. דמונה אירחה את בית"ר כפ"ס והשתיים נפרדו ללא הכרעה, וקרית גת ויניב מזרחי (צמד) משיגים ניצחון נוסף מול נועלת הטבלה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-01-2018
  • 17:23

מ.ס. כפר קאסם - 'ירמיהו' חולון - 1-0

 למרות הגשמים הרבים שהיו המשטח בוינטר היה מצוין וראינו מחצית ראשונה ששתי הקבוצות רוצות לנצח את המשחק. לאחר 10 דקות של כדורגל, מאור אסור כבש את השער היחיד במשחק לאחר בישול נהדר של רועי דיין. שחף הלמן וגמליאל פרץ הורחקו במדי חולון (אחד בצדק והשני לא), אך למרות זאת קבוצתו של אוהד בוזגלו לא הצליחה לאזן את התוצאה. כפר קאסם מרוחקת 5 נקודות בלבד מהמקום המוביל לירידה והיא חייבת להתעורר, אחרת תמצא עצמה בליגה ב'. במהלך ובסיום המשחק אוהדי כפר קאסם קראו לאוהד בוזגלו להתפטר. 

 

קהלה של הכפר קרא לבוזגלו להתפטר (רמי גרידיש)

 

עירוני קרית גת - הפועל הוד השרון 0-3

עירוני קרית גת משיגה ניצחון נוסף וממשיכה לברוח מהתחתית. היום אירחה קבוצתו של שלומי משה את הפועל הוד השרון נועלת הטבלה שעדיין לא השיגה נקודה העונה. שי מושל העלה את המארחים ליתרון מהנקודה הלבנה, יניב מזרחי הוסיף צמד משלו, קבע את תוצאת המשחק וממשיך להוכיח שבוע אחר שבוע שהוא אולי הרכש הטוב ביותר בחלון העברות.

 

כובשי השערים עבור קרית גת, שי מושל ויניב מזרחי

 

מ.ס. דימונה - בית"ר כפ"ס 1-1

קבוצתה של אהוד כחילה שחייבת נקודות על מנת לעלות מעל לקו האדום אירחה את בית"ר כפ"ס של נועם שוהם לאחר שזו סיימה את חלום הגביע באמצע השבוע. בן אוזן עם פריצה מוציא כדור רוחב טוב לינון ברדה שכובש מקרוב ומעלה את דימונה ליתרון מהיר. אלנתן סלמי שנכנס מחליף כבש את השוויון וקבע חלוקת נקודות צודקת במשחק עם רוחות קשות שהפריעו למהלך המשחק. דימונה אוגרת עוד נקודה במאבקי התחתית, אך בסיום המשחק קהל דימונה קרא לכחילה להתפטר.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יעקוב ואוהד קיבלו בראש מקבוצה של 4 אוהדים לכו לישון על האף (אוהד בוזגלו קיבל בראש מירמיהו חולון 26-01-2018, 18:07)
  2. אוהד תתפטר (טל 27-01-2018, 00:11)
    אפס של מאמן בלי כבוד
  3. כל הכבוד לבחורים (old school 27-01-2018, 10:58)
    אני לא יודע אם שילמו להם מסכורות או לא אבל החברה נותנים נשמה והגיע זמן שהנהלת פח שלנו תעשה חשבון נפש