ניצחון טקטי: 1-0 לחולון מול כפר קאסם

'ירמיהו חולון של מוסא בן חיים הגיעה ל'וינטר' למשחק מול מ.ס. כפר קאסם של אוהד בוזגלו. חולון במשחק טקטי ועמידה נכונה על המגרש, ניצחה 1-0 משער של מאור אסור ולמרות הרחקותיהם של שחף הלמן וגמליאל פרץ הם יצאו עם שלוש נקודות

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-01-2018
  • 14:58

אמש, במסגרת המחזור ה-17 בליגה א' דרום, אירחה מ.ס. כפר קאסם את 'ירמיהו' חולון. כפר קאסם הגיעה מעודדת אחרי הניצחון על הוד השרון בשבוע שעבר ורצתה להמשיך לנצח, מנגד הגיעה חולון עם מאמנה המצוין מוסא בן חיים שהראה עליונות על מקבילו והביא בניצחון טקטי גדול ניצחון קטן ששווה שלוש נקודות חשובות.

 

אוהד בוזגלו חייב לאגור נקודות (איתן ידגר)

 

בן בוטבול מול מאור אסור כובש השער של חולון (איתן ידגר)

 

המשחק נפתח בצורה טובה ולמרות הגשם הרב שירד, המגרש נראה מצוין ותרם למשחק הקצבי שהיה בדקות הפתיחה. בדקות הראשונות הרכש החדש של כפר קאסם פאדי זיאדה ניסו לייצר לקבוצתו מספר מצבים, אבל חולון הראתה יכולות טובות בהגנה ובדקה ה-11 יצאה להתקפה מסודרת, כאשר רועי דיין החלוץ חוטף כדור לבלם כפר קאסם עומרי כהן, פורץ על הקו ובצורה מרשימה מרים כדור חצי גובה למאור אסור שמהאוויר כובש שער יפה. התקפה טובה עם שער יפה מאוד לחולון. 1-0 מהיר לחולון.

 

מאור אסור חוגגים עם חבריו (איתן ידגר)

 

כפר קאסם לא וויתרה וניסתה לאזן את התוצאה, בדקה ה-22 מוחמד בדיר, מוריד כדור טוב ברחבת חולון  היישר לעברו של פאדי זיאדה שנראה טוב בדקות האלה, פאדי חודר לרחבה ובועט החוצה. הרכש של כפר קאסם פאדי זיאדה נראה טוב בחצי הראשון של המשחק ולמעשה עד שהוחלף עם פריצות מהירות וכדרור יפה, אבל פציעה עצרה אותו וההוא הוחלף בתחילת המחצית השנייה.

ערבוביה ברחבת חולון (איתן ידגר)

 

5 דקות לסיום המחצית הראשונה קיבלנו חילוף מוקדם של כפר קאסם, טל ארז יוצא ודני פרדה נכנס למשחק. פרדה שנחשב לשחקן בכיר לא השאיר חותם על המשחק ולא הרשים יתר על המידה. בדקה ה-43 אלון סולטן מכניס כדור למוחמד בדיר, שבועט מתוך הרחבה והחוצה, הזדמנות נוספת של כפר קאסם שמוחמצת. דקות טובות של הכפר, אך חוסר ריכוז בהתקפה מנע מהם לכבוש את שער השוויון, והמחצית מסתיימת ביתרון 1-0 לחולון.

 

דני פרדה נכנס אך לא השאיר חותם (איתן ידגר)

 

שחף הלמן סיים את המשחק מוקדם מדי (איתן ידגר)

 

שלוש דקות בתוך המחצית השנייה, דני פרדה מרים כדור טוב לרחבה, ועומרי כהן מגיע לכדור ובועט מהאוויר מתוך הרחבה ומפספס את השער במקצת.

בפתיחת המחצית השנייה ראינו קבוצה אחת על המגרש כשחולון לא יוצאת מקו 30 המטר ומשחקת טקטי בצורה מצוינת, כשהיא יוצאת למתפרצות מסוכנות שמראות כמה מאור אסור וגמליאל פרץ מהירים ומסוכנים.

 

בני שרקט. היה פעיל מאז שנכנס... (איתן ידגר)

 

15 דקות לסיום קיבלנו ערבוביה ברחבת חולון שבסיומה אוהד אדלשטיין בועט החוצה. בדקות אלה אדלשטיין היה מצוין כשהוא הרבה לפרוץ על הקו ולהגביה לרחבה אבל אין חלוץ בכפר קאסם שיסיים את כל הכדורים שעוברים ברחבה. שלוש דקות לסיום אוהד אדלשטיין מרים עוד כדור לרחבת חולון ושוב רואים כמה כפר קאסם חסרה ברגל מסיימת לאחר שתי החמצות מ-7 מטר או הצלות של שוער חולון ניל אברבנל שהיה המצטיין במגרש.

 

אוהד אדלשטיין, אחד הטובים בשורותיה של כפר קאסם (איתן ידגר)

 

בן בוטבול, אחד מ'הכוכבים' של כפר קאסם (איתן ידגר)

 

החמצות ענקיות של אוהד סולטן וקאסם ורן מכדור חוזר שמחמיץ מקרוב, ושוער חולון הודף ומביא שלוש נקודות לחולון עם 2 הצלות גדולות שלו.

 

ניא אברבאנל, המצטיין במגרש (איתן ידגר)

 

לסיכום: ניהול משחק טקטי מצוין של מוסא בן חיים מנגד כפר קאסם מראה שיש לה סגל שחקנים מצוין כמו אדלשטיין, סולטן, בן בוטבול, פאדי זיאדה וגיא סלם בשער. לכפר קאסם יש ללא ספק סגל טוב ורואים שהתוצאות עוד תגענה.

 

אוהד בוזגלו ומוסא בן חיים בסיום המשחק (איתן ידגר)

 

מוסא שמח מאוד בסיום (איתן ידגר)

 

תגובתו מוסא בן חיים, מאמנה של חולון בסיום המשחק: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מצוינים ומאמן מוערך בליגה א'. תנאי המגרש ומזג האוויר היו לא פשוטים בכלל ואני שמח שידענו להבקיע שער מהיר ולשמור עליו במשחק לחימה ועמידה טובה על המגרש. סיימנו את המשחק ב-9 שחקנים עם החלטות לא טובות של השופט, ומגיע לשחקנים את כל המחמאות על הניצחון החשוב. מסתכלים קדימה לכיוון קרית גת".

 

חיים פונטורמלי מאושר וכבר מסתכל קדימה (איתן ידגר)

 

תגובתו של בלם חולון, חיים פונטורמלי: "משחק קשה מאד מול קבוצה מאד טובה. בלתי אפשרי לשחק ברוחות ובגשמים האלו. אני שמח על הניצחון ועכשיו הפנים לקראת קרית גת. מפרגן למאמן מוסא שהכין אותנו לתנאים האלה כי לא היה הרבה כדורגל".

שחקני חולון חוגגים על כר הדשא הרטוב (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם היו יותר טובים (שחקן 27-01-2018, 16:31)
  2. חולוניה (קריית גתי 27-01-2018, 16:37)
    שבוע הבא מגיע אליכם הקטר הצהוב מהדרום הוא החל בנסיעה מהירה ולא מתכוון לעצור בתחנה שנקראת חולון!!!
  3. מאמן מצוין (שלומי 27-01-2018, 17:22)
    מוסא מאמן מעולה יגיע רחוק מאוד
  4. ההההלה (חולון 27-01-2018, 17:43)
    איציק ששון לקח חצי אדמות בחולון עושה סיבוב עלינו רק גיגי אוהב את חולון
  5. חולניה (א 27-01-2018, 18:31)
    אבל משחק טקטי מצוין הביא לנו את הנצחון החשוב והמיוחל איזה נצחון גדול שאפו גדול לשחקנים ובעיקר למוסא הגדול איזה קבוצה נהדרת יש לנו
  6. אנחנו משקשקים מקריית גת תן לי תיקו אני מאושר (לקריית גתי הקטר הצהוב אתה צודק 27-01-2018, 20:11)
    שבוע הבא באנקר על קריית גת הצילו הקטר מבירת חבל לכיש דוהר הוא ניצח את גורדנה המאמן המהוללל
  7. גיגי המחריב העירוני (ל4 גיגי חחחחח שקע בבריכת הנצחון 27-01-2018, 20:12)
    גיגי חלובה עוד מזבלה אתה לא מתבייש ללכלך הרס כל חלקה טובה אנשים מדירים רגלם מהמגרשים בגללו ואתה משווה בכלל איכס מגעיל
  8. קריית גת מגיעה כוננות בעיר (צהוב סגול זה הצבע זה בדוק 27-01-2018, 20:14)
    מוסא סגור על תיקו עם קריית גת הם יותר טובים מקריית מלאכי ההירואית
  9. קריית גת ברוכים הבאים (הקטר הצהוב בוא בוא למוסאאאאא 27-01-2018, 20:32)
    מי שטוב שינצח
  10. בוזגבלוף (הנמר הסגול 27-01-2018, 21:08)
    מוסא עשה לך בית ספר.הרסת את כפר קאסם כמו שהרסת את הפועל ירושלים.לך תמכור חמוצים יא גונב דעת חרטטן .
  11. הנהלה (חולניה 27-01-2018, 21:14)
    ל7 תקשיב גיגי חולןני בדם אוהב את חולון אלה המנהלים של ירמיהו צוחקים עלינו יקבלו כסף מהעירה ויעשו לנו שלום גיגי היה בתקופות קשות
  12. ירמיהו חולון - משמעת טקטית בתנאים קשים (עובד בכפר 27-01-2018, 21:17)
    ושוב , מאמן הקבוצה. מוסא בן חיים הוכיח משמעת טקטית של השחקנים בדשא , למרות חסרונם של איציק בן סלומון וגל גניש במגרש , המשחק אמנם לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד זאת בגלל הגשם הסוחף ותנאי המגרש שלא אפשרו בעיטות ארוכות וריצה על הדשא , אולם שחקני ירמיהו חולון הוכיחו אחידות במערך הקבוצה , משמעת הגנתית , יציבות במרכז המגרש וחלק התקפי משובח . המאמן הנחה את הקבוצה לא להיגרר למשחקה של כפר קאסם , וחולון אכן הצליחה לשמור על שער נקי , לשלוט במרכז המגרש ולייצר הזדמנויות ליד שערה של כפר קאסם . עוד שבוע עם ניצחון ונראה שחולון מבססת את מעמדה בצמרת ליגה א דרום , בעונה הבאה אין ספק שחולון תאבק על העלייה לליגה הלאומית שאפו למאמן ועוזריו ולשחקני הקבוצה .
  13. משמעת טקטית במגרש (עובד בכפר 27-01-2018, 22:10)
    ושוב , מאמן הקבוצה. מוסא בן חיים הוכיח משמעת טקטית של השחקנים בדשא , למרות חסרונם של איציק בן סלומון וגל גניש במגרש , המשחק אמנם לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד זאת בגלל הגשם הסוחף ותנאי המגרש שלא אפשרו בעיטות ארוכות וריצה על הדשא , אולם שחקני ירמיהו חולון הוכיחו אחידות במערך הקבוצה , משמעת הגנתית , יציבות במרכז המגרש וחלק התקפי משובח . המאמן הנחה את הקבוצה לא להיגרר למשחקה של כפר קאסם , וחולון אכן הצליחה לשמור על שער נקי , לשלוט במרכז המגרש ולייצר הזדמנויות ליד שערה של כפר קאסם . עוד שבוע עם ניצחון ונראה שחולון מבססת את מעמדה בצמרת ליגה א דרום , בעונה הבאה אין ספק שחולון תאבק על העלייה לליגה הלאומית שאפו למאמן ועוזריו ולשחקני הקבוצה .
  14. ל11 לבינתיים הם משקיעים ימים יגידו נקווה שאת טועה (ל11 אין ספק שגיגי מבין עניין אבל אחד גדול 27-01-2018, 22:32)
    היינו בעד איחוד וחבל שהוא לא צלח אין לנו מילה נגדו אך לצערי גם לא בעדו הבעיה אצלו זה האופי וזה דבר שלא משתנה נקווה שכל אחד יהיה בפינה שלו בלי שנאת חינם שבוע טוב
  15. כמה חבל שהאיחוד לא צלח לצפרירים חולון קבוצת נוער מצליחה ולימיהו קבוצת בוגרים מצוינת (דני 28-01-2018, 10:33)
    יכלו ליצור פה מועדון גדול באמת חבל