חלוקת נקודות: 1-1 בין דימונה לכפ"ס

אמש אירחה מ.ס. דימונה את בית"ר כפ"ס שמגיעה לאחר סיום מסע הגביע באמצע השבוע. דימונה עלתה ליתרון כבר לאחר ארבע דקות משער של ינון ברדה, אך שחקניו של אהוד כחילה לא הצליחו לשמור על התוצאה והם עדיין נמצאים מתחת לקו האדום! מה יהיה עם דימונה... ימים יגידו...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-01-2018
  • 11:47

קבוצת התחתית מדימונה אירחה את קבוצת הצמרת מכפר סבא שבאה אחרי מסע הגביע המופלא שהסתיים ביום שלישי בהפסד בשמינית גמר הגביע בדרבי הכפר סבאי. כפר סבא הגיעה למשחק עם סגל מצומצם לאחר ששלושה שחקנים עברו לליגה הלאומית, ארבעה שחקנים פצועים ועוד אחד שמורחק. מאמנה של כפ"ס, נועם שוהם היה צריך לעשות הרבה שינויים בהרכב וזה בהחלט לא פשוט.

 

המשחק נפתח כשהרוח מהווה פקטור מרכזי במשחק. דווקא במחצית הראשונה שכפר סבא תוקפת עם הרוח הקבוצה התקשתה לפתח את משחקה הרגיל ושילמה על זה כבר בדקה הרביעית. בן אוזן בפריצה באגף הימני, חלף על המגן שי יעקב והוציא כדור רוחב נהדר לינון ברדה שדחק מקרוב וקבע 0:1 לדימונה.

 

ינון ברדה כובש שער מהיר  

 

נועם שוהם הגיב ובדקה ה-20 הוציא את הקשר עומרי אזרן בהופעת בכורה בהרכב והכניס במקומו את אלנתן סלמי, חילוף שבהמשך ישתלם לכפר סבא מאוד. עד סוף המחצית המגמה נמשכה כשכפר סבא מתקשה להסתגל לרוח החזקה ודימונה מסתפקת ב-0:1 הקטן ולא יוזמת יותר מידי.

 

במחצית שנייה שוהם עשה חילוץ התקפי נוסף, כשהכניס את דניאל אגמי להתקפה והוציא את המגן שי יעקב גם הוא בהופעת בכורה. חולפות שתי דקות וכפ"ס יוצאת להתקפה נהדרת, המגן אבי מסיקה הכניס כדור עומק לעידן סרור שבנגיעה הוציא כדור רוחב נהדר לאלנתן סלמי, סלמי בנגיעה קבע 1:1.

 

אלנתן סלמי מאזן וקובע את תוצאת המשחק (אבייתר ברק)

 

כפר סבא השתלטה על המשחק ודימונה ניסתה לנצל את הרוח אך טעתה שהכדורים הארוכים ששלחה לא מצאו את חלוציה וההגנה של כפר סבא הסתדרה איתם בקלות.

 

בסיום 1:1 לקולותיהם של אוהדי דימונה שהיו במשחק ודווקא בחרו לעודד את מאמנה של כפר סבא נועם שוהם אולי כרמז על אי שביעות רצונם ממאמנם אהוד כחילה.

 

נועם שוהם הוציא נקודה חשובה בסגל חסר מאוד (מני בן ארי)

 

תגובתו של נועם שוהם מאמנה של כפ"ס בסיום המשחק: "משחק לא פשוט. באנו למשחק אחרי המאמץ האדיר, הפיזי והמנטלי שהשקענו במסע הקסום שלנו בגביע. הרבה שינויים בסגל והרבה פצועים מה שמאפיין את התקופה הזאת בקבוצות כדורגל. בסך הכל אצטרך לעשות הרבה התאמות ולחבר כמה שחקנים לתלכיד המצוין שנשאר בקבוצה. זה לא פשוט אבל מאתגר מאוד, נצטרך כולנו לעבוד הרבה יותר קשה בסיבוב השני כדי להישאר בתמונת הפלייאוף אני מאמין שנצליח".

אהוד כחילה עדיין מתחת לקו האדום

הוסף תגובה
תגובות
  1. כ״ס זה כמו קבוצה חדשה, חצי הרכב הלך ובכל זאת לא ניצחנו (אורי 27-01-2018, 12:38)
    אולי כדאי להחליף במאמנים כי יש מצב שאנחנו בליגה ב שנה הבאה. דימונה להיתעורר
  2. ממן בוא (שחקן של דימונה 28-01-2018, 08:27)
    בני תביא את ממן רק הוא ישאיר אותנו הקהל אוהב אותו וגם השחקנים רוצים אותו
  3. תנו לסגרון וכחילה לפרק (יוסי 28-01-2018, 10:55)
    שום מאמן לא יגיע לקבוצה בלי לב ונשמה תנו לליצנים להמשיך עם אנישי כדוריד מנהלים את הקבוצה זו בדיחת השנה חסר רק אוהדי רכש והתמונה מושלמת ללא ספק שמאמן כמו כחילה זה היה ברור ענין של זמן שהכל מתרסק אין לו מושג ובמיוחד סגרון שבכלל אין לו שום ידע וכך הכל מתרסק שלום למ.ס.דימונה.