תופסת תאוצה: 0-3 לקרית גת מול הוד השרון

מכבי קרית גת והוד השרון נפגשו למפגש תחתית שרק לאחת מהן היה באמת מה להפסיד - קרית גת שידעה שאיבוד נקודות במשחק כזה והניצחון הגדול מול שעריים במחזור שעבר יישכח כאילו לא היה ומהצד השני הוד השרון שרק מחפשת את הנקודות הראשונות שלה העונה. בסיום קרית גת מביסה את האחרונה 0-3 ונושמת מעט אוויר. יניב מזרחי עם שערו הרביעי ב-4 משחקים

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-01-2018
  • 17:42

במזג אוויר חורפי עם רוחות חזקות, המשחק נפתח כאשר אף אחת מהקבוצות לא מסכנת את שערה של השנייה, עד הדקה ה-18 שכדור תועה הגיע לאדי אדרי שמצא את עצמו מול דניאל מכלוף באחד על אחד, אך מכלוף המצוין בקצות האצבעות הוציא את הכדור לקרן והציל את הוד השרון.

בדקה ה-37 ראינו עוד הזדמנות של קרית גת, כדור ארוך ומדויק של נדב כידר הגיע לרכש החדש דור אבינו שחדר לרחבה, אך אבינו במקום למסור ניסה לבעוט בשמאל ומכלוף בעוד עצירה טובה מנע ממנו לכבוש. מפה ועד הדקה ה-45 ראינו כדורגל לא טוב כאשר קרית גת מנסה לפרוץ את הבונקר של הוד השרון ואילו הוד השרון מנסה להפתיע את קרית גת במתפרצות ללא הצלחה. שניות לפני סוף המחצית חילוץ כדור מצוין של הבלם אבי צבאג בחצי הוביל למהלך כדורגל יפה, בין שני שחקני הרכש כאשר צבאג מוסר את הכדור ליניב מזרחי הפעלתן שבהטעיה גדולה זורק את הבלם שלו ומכניס כדור עומק גאוני לצבאג, צבאג עם תנועה של חלוץ גדול חודר לרחבה ומוצא את עצמו מול מכלוף לבד אך עמית שלמה בלמה של הוד השרון שמנסה למנוע את כיבוש השער מכשיל בבירור את צבאג רגע לפני שהוא כובש, השופט מצביע על הנקודה הלבנה ומוציא צהוב בלבד לשלמה הצעיר למרות שמנע ממנו מצב כיבוש ודאי. שי מושל ניגש לכדור בקור רוח קובע 0-1 לקרית גת עם השריקה לסיום המחצית הראשונה.

 

שני הכובשים של קרית גת, שי מושל ויניב מזרחי

 

המחצית השנייה נפתחה כאשר רק קבוצה נראתה על המגרש וזאת קרית גת שתקפה גלים גלים את שערה של הוד השרון. ההזדמנות הראשונה הגיעה כבר אחרי 5 דקות כאשר אדי אדרי המוכשר פורץ לרחבה לאחר שהוא חותך שלושה שחקנים ונשאר מול מכלוף לבד, אדירה בועט כדור שמפספס את המסגרת בסנטימטרים.

הבעיטה היחידה לשער של הוד השרון הגיעה בדקה ה-65 כאשר כדור חוץ של הוד השרון יצר ערבוביה ברחבה אך אביעד מיארה הצעיר המוכשר שהחליף את רון למל הפצוע בשער, קלט את הכדור. מאי מזל המוכשר שנכנס כמחליף במקום דור אבינו, הראה כמה כישרון יש לו ברגליים ולמעשה מאז כניסתו קרית גת לא הפסיקה לתקוף, כשמאי מזל מביך פעם אחרי פעם את שמעון לוגסי שנראה חסר אונים מולו ורק רגל מסיימת ויכולת מצוינת של מכלוף מצילה פעם אחרי פעם את הוד השרון מספיגה. בדקה ה-78 שוב קיבלנו פריצה של מאי מזל שמשאיר את לוגסי מאחוריו ומוצא ברחבה את יניב מזרחי, האחרון עוצר את הכדור על החזה כמו חלוץ גדול ובקור רוח בועט את הכדור פנימה ולא משאיר למכלוף סיכוי. 0-2 מוצדק לקריית גת!

 

2 דקות לאחר מכן שוב פריצה של קרית גת, הפעם של אדי אדרי בשיתוף פעולה מצוין עם מאי מזל, ואדרי משאיר כדור ענק למזרחי מול שער ריק ומ-5 מטרים מזרחי מפספס את המסגרת. החמצה ענקית למזרחי שלמרות ההחמצה נראה רעב לעוד שערים. ואכן כך היה, 2 דקות מאוחר יותר, שוב מהלך גאוני של אדי אדרי שמשאיר את שני המגנים שלו מאחור ובכדור של אומן מרים היישר לראשו של מזרחי שהפעם לא מפספס וקובע 0-3 לקריית גת. שער רביעי למזרחי מאז הגיע לקבוצה לפני ארבעה מחזורים.

 

אבי צבאג ויניב מזרחי סופרים ניצחון שני וצמד של מזרחי

 

בסיום 0-3 מוצדק לקרית גת שעל אף הבעיות הכלכליות פשוט נראית נהדר ולראשונה העונה מחברת שני ניצחונות ברציפות. מילה טובה מגיעה לצמד המאמנים של קריית גת שלומי משה וליאור בן שמחון שמאז שהם מונו למאמני הקבוצה, אפשר לראות שיש בקרית גת קבוצה מאומנת שבאה לידי ביטוי ומשתפרת ממשחק למשחק. הוד השרון המסכנה סופרת כבר 17 הפסדים ב-17 משחקים והדרך לליגה ב׳ נראית קרובה מתמיד.

שחקני קרית גת רושמים ניצחון שני רצוף

הוסף תגובה
תגובות
  1. תמונה (קרית גתי 27-01-2018, 18:27)
    אומרים לפעמים תמונה מדברת בעד עצמה אז זה כך באמת חיוך שלא ראו הרבה זמן על השחקנים נקווה שהחיוך שלהם ימשיך חולון זה כבר אופירה אחרת נקווה שגם שם נחייך בהצלחה נגד חולון