מחנה יהודה גברה על בקעת הירדן

בקעת הירדן הגיעה למשחק מול מחנה יהודה במומנטום נהדר כשהשיא היה במחזור האחרון כשגברו על נס ציונה, אבל לכל שיא יש ירידה, ובמשחק אמש מול מחנה הם כבר לא הרשימו, הפסידו 2-0 מצמד שערים של אדיר חליפה ואלי כהן. צורי עטר מאמן מחנה:"ניצחון חשוב להמשך הדרך"

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-01-2018
  • 11:04

אמש במסגרת המחוזר ה 17 בליגה א' דרום אירחה מחנה יהודה את הפועל בקעת הירדן למשחק סופר חשוב מבחינתה. מחנה יהודה שהיתה ערב המשחק במקום שמוביל לליגה ב' היתה חייבת את הנקודות אבל ידעה שמולה מגיעה הקבוצה אולי בכושר הכי טוב בליגה לאחר שב 4 המשחקים האחרונים ניצחה בשלושה ועשתה תיקו אחד. המשחק נפתח לעיני כ 100 אוהדים במגרש הסינטטי של המושבה.

המשחק נפתח טוב כאשר בדקות הראשונות שתי הקבוצות רצו וניסו להפתיע את היריבה. שתי הקבוצות תקפו את היריבה, כשבעיקר הצד השמאלי של מחנה עם מור צור שהרבה לעבוד על הקו. מנגד הצד הימיני של בקעת הירדן בעיקר עם המגן אלון לוי ששיחק יותר כקיצוני והרבה לתקוף ולייצר מצבים לחבריו שלא השכילו לנצל אותן. לאחר 15 דקות של פתיחה, בקעת הירדן השתלטה על המשחק והיתה יותר טוב ויותר מסוכנת. למרות שמחנה מחזיקה בכדור אבל לא מגיעה למצבים מסוכנים ליד שערו של תומר ליטבינו שוער הבקעה.

 

עידן גמליאל מבקעת הירדן. היה פעיל במחצית הראשונה. 

 

בדקה ה 15 עידן גמליאל מגיע למצב טוב מול שוער מחנה יהודה אך שוער מחנה גרמי חאובל הודף בגופו. מנגד אדיר חליפה שנראה טוב ומעורב בכל התקפה של מחנה יהודה מקבל כדור על ה 16 מסתובב יפה ובועט בעיטה שטוחה אבל החוצה. 

 

 

מור צור, היה פעיל מאד באגף השמאלי של מחנה יהודה. שחקן מוכשר שתומך רבות בהתקפה. 

 

אלי כהן, חלוצה של מחנה יהודה. עשה גול יפה וחשוב. 

 

דקה 40 החמצת המשחק מבחינת בקעת הירדן. עידן גמליאל מכניס ענק לשחר בלילטי שכבר עובר את שוער מחנה ומזווית קשה מוציא רוחב לנועם מזרחי שבועט על שוער מחנה. החמצה גדולה לבקעה. 

 

לסיכום, מחצית חלשה מאד של שתי הקבוצות אבל אפשר להאשים את המגרש הסינטטי שנחשב להורס משחקים...אבל יש האומרים שזה רק תירוץ למשחק חלש של שתי קבוצות שלא באו לשחק כדורגל..

 

במחצית הראשונה בקעת הירדן היתה יותר מסוכנת והגיעה למספר מצבים מסוכנים אבל לא כבשה. מחנה יהודה החזיקה אולי יותר את הכדור אבל לא היתה מסוכנת. מבחינת מחנה זה שסיימה מחצית מבלי לספוג זה היה ההישג הכי טוב שלה וכנראה שגם היתה חותמת על תיקו בסיום.

 

שני כובשי השערים, אדיר חליפה ואלי כהן. 

 

המחצית שניה נפתחה וכנראה שרק קבוצה אחת עלתה לשחק והיא מחנה יהודה. מחנה הגיעה למספר מצבים עם החמצות מסמרות שיער של התקפת מחנה. אבל אז הגיעה הדקה ה 60 שבה אדיר חליפה הטוב בשחקני מחנה מקבל כדור מה 20 מטר מהשער ודוהר אל מול השוער מגיע מולו ומגלגל פנימה. 1-0 ענק למחנה אבל לא מפתיע.

 

מחנה המשיכה ללחוץ והחמיצה עוד לפחות שני מצבים טובים לכיבוש, עד הדקה ה80 שבה אלי כהן המחליף עשה סללאום נאה ומול שוער הבקעה כבש שער שהבטיח ניצחון סופר חשוב לקבוצתו. 2-0 למחנה יהודה.

 

צורי עטר, מאמנה של מחנה יהודה. ניצחון סופר חשוב על בקעת הירדן. 

 

מאמן מחנה יהודה, צורי עטר בתגובה:"מחצית ראשונה חלשה שלנו. מחצית שניה היתה יותר טובה שלנו כי היתה הצטרפות בחלק הקידמי והגענו למספר מצבים מול שוער הבקעה. זה ניצחון חשוב מאד מבחינתנו להמשך הדרך".

שחקני מחנה יהודה חוגגים ניצחון גדול על בקעת הירדן.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקני מחנה יהודה חוגגים ניצחון גדול על מחנה יהודה (עלי כותרת 30-01-2018, 11:09)
    משפט באותו משפט. אהבתי
  2. הגיע הזמן לנצח (מחנאווי 30-01-2018, 14:19)
    בונים לנו איצטדיון חדש אסור לרדת ליגה!
  3. אולטראס מחנה יהודה (יוסף 30-01-2018, 15:24)
    האולטראס לא הגיעו בגלל הלימודים ???
  4. אולטראס מחנה יהודה (יוסף 30-01-2018, 15:25)
    היה קצת יחסית ממשחקים אחרים
  5. אולטראס מחנה יהודה (ארז 30-01-2018, 16:22)
    כן יוסי
  6. עבודה בעניים (ראובן כץ 31-01-2018, 07:43)
    צורי בדרך לעזוב אין מגרש ביתי המצב בקבוצה על הפנים .שלא יבלבל הנצחון על הבקעה .מחנה בדרך הבטוחה לליגה ב כי זה מה שירון רוצה להוריד את הקבוצה ליגה בליגה ב יותר נחוח לו.להתראות בנס ציונה.