חזרה לנצח: 0-3 למכבי יבנה מול כפר שלם

לאחר ההפסד במחזור הקודם לחולון, רצתה יבנה להראות עליונות כבר מפתיחת המשחק וזה בדיוק מה שהיא עשתה. שני שערים בתוך המחצית הראשונה בתוספת הרחקתו של יהודה חוטא, בלמה של כפר שלם, הוביל את השנייה בטבלה לניצחון חלק והחזיר את הפער מהפסגה ל-8 נקודות. אלי כהן: "גאה בשחקנים", בן חיים: "שם המשחק זה המשכיות"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 30-01-2018
  • 17:28

מכבי יבנה אירחה אתמול את הפועל כפר שלם למשחק השלמה של המחזור ה-17. חניכיו של אלי כהן הגיעו לאחר ההפסד בשבוע בעבר ל'ירמיהו' חולון במטרה לחזור למסלול הניצחונות ולהתקרב שוב למרחק של 8 נקודות מנס ציונה. הפועל כפר שלם מצידה, מגיעה לאחר שישה משחקים ללא הפסד והיא רצתה להמשיך במסע לעבר הפלייאוף העליון. 

 

שחקני מכבי יבנה לפני פתיחת המשחק (מני בן ארי)

 

על המגרש ראינו קבוצה אחת שעלתה ליתרון משער של תומר בן חיים בדקה ה-27 מהנקודה הלבנה. היתרון הוכפל לאחר 8 דקות משער נגיחה של אור אלקבץ לאחר כדור קרן מדויק של תומר בן חיים כובש השער הראשון. 

עוד בתוך המחצית הראשונה כפר שלם נשארה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של יהודה חוטא, ומכאן הדרך לניצחון של מכבי יבנה כבר הייתה סלולה. 

שלוש דקות לסיום רותם שרון חתם את תוצאת המשחק וקבע 0-3 חלק למכבי יבנה שחוזרת למסלול הניצחונות. 

 

מאור לובין המום מההחמצה (מני בן ארי)

 

תגובתו של אלי כהן, מאמנה של מכבי יבנה לאחר הניצחון על כפר שלם: "שיחקנו נגד קבוצה טובה ומאומנת. ידענו לבוא מוכנים ולנצח את המשחק והיה חשוב לנו לנצח לאחר ההפסד בשבוע שעבר. בנוסף שילבנו כמה שחקנים צעירים בהרכב כחלק מהמטרות של מכבי יבנה, על מנת שיצברו ניסיון ודקות להמשך הליגה. אני גאה בשחקנים שלי שעושים עבודה טובה מאוד עד כה. מצפה לנו משחק סופר קשה נגד בית"ר כפר סבא וננסה להיערך בהתאם".

 

תומר בן חיים כובש מהנקודה הלבנה (מני בן ארי)

 

תגובתו של קפטן יבנה, וכובש השער הראשון תומר בן חיים: "היה משחק מצוין, פתחנו בצורה מאוד טובה וחזקה וכבר מהרגע הראשון שלטנו במשחק. אני שמח שידענו לעלות מהר ליתרון וכמובן שהכרטיס האדום שהם קיבלו לקראת סוף המחצית, שינה את כל המשחק ולמעשה הבטיח לנו את הניצחון".

תומר ממשיך ואומר: "אני מקווה שעם הניצחון הזה החזרנו קצת לאוהדים על ההפסד בשבוע שעבר, ועכשיו שם המשחק זה המשכיות ולהיות מרוכזים בעצמנו ובדרך שלנו".

 

תומר בן חיים בסיום המשחק (מני בן ארי)

 

תגובתו של אור אלקבץ, כובש השער השני: "משחק טוב שלנו! ביטלנו לגמרי את כפר שלם והחזרנו לעצמנו את הביטחון לאחר ההפסד האחרון. תמיד כיף לקנח בגול ורק שנמשיך ככה".

 

אור אלקסבץ כובש את השער השני וחוגג עם חבריו (מני בן ארי)

 

יהודה חוטא מורחק לאחר צהוב שני (מני בן ארי)

 

רותם שרון כובש גם הוא וחותם את תוצאת המשחק (מני בן ארי)

 

במחזור הבא תצא מכבי יבנה למשחק חוץ לא פשוט מול בית"ר כפ"ס, העוד הפועל כפר שלם תשחק גם היא משחק לא פשוט בכלל מול מ.ס. כפר קאסם. 

שחקני יבנה חוגגים ניצחון חלק (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אביחי תביא עוד רכש זה לא מספיק (יוחאי 30-01-2018, 17:36)
    הבעיה זה לא רכש הבעיה זה המאמן שאין לו מושג
  2. אבחי (יפואי 30-01-2018, 19:59)
    תמשכו לראות את הגב של יפו
  3. אוי יבנה יבנה (ינקו 31-01-2018, 05:26)
    3 עשו 3 התקפות 3 גולים קבוצה בינונית ומטה מזליקי עים עזרה גדולה מהשו
  4. יבנה בינונית (ינקו 31-01-2018, 05:29)
    קבוצה חסרת מעוף ללא תוכנית מסודרת יותר מזל משכל ממצבים נייחים גם אני יכול לתת גו
  5. או ינקו יוקו יוקו יוקו (אלי 31-01-2018, 12:16)
  6. ינקו (אלי 31-01-2018, 12:20)
    בכדור רגל צריך להבקיע שערים ויבנה הבקיעה 33333333. או ינקו יוקו יוקו