ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ב-17 בחסות בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ"

מחזור מספר 17 הסתיים, מחזור בו נס ציונה כהרגלן העונה מנצחות את שעריים וכפר שלם. יפו וחולון מרשימות בניצחונן ומתקרבות להבטחת הפלייאוף, ובתחתית? מחנה יהודה עם ניצחון ענק על הבקעה. ודימונה שוב מאכזבת ולא מנצחת בבית את כפ"ס. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן? מי בנבחרת הכי טובה של הדרום ומי היא קבוצת המחזור? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-01-2018
  • 15:02

נבחרת המחזור:

שוער: ניל אברבנל ('ירמיהו' חולון)

שוערה של חולון הוכיח למאמנו בעבר איזה שוער ענק הוא כשהציל את קבוצתו ומנע מחלוצי היריבה לכבוש. שוער עם ניסיון רב ויכולות אדירות. ניל ללא ספק סגר מעגל מול מאמנו אשתקד כשהוכיח שהוא שוער מצוין למרות שלא האמינו בו אשתקד. אנו שמחים שמוסא מאמן טוב יותר ומוכיח אחרת. 

 

ניל אברבנל סגר מעגל מול מאמנו אשתקד (מני בן ארי)

 

הגנה:

חיים פונטורמולי ('ירמיהו' חולון)

בלמה של ירמיהו חולון, נמצא בכושר מצוין למן פתיחת העונה. בלם חכם, שמשחק עם ניסיון רב ולא סתם קבוצתו ספגה הכי מעט שערים העונה. חיים, שעם הידע שלו משמש כמאמן על המגרש ואחראי בצורה מדהימה להגנה אולי הכי טובה בליגה. 

 

אבי צבאג (קרית גת)

בלמה של קרית גת, עשה עבודת הגנה וכשראה שחבריו לא מצליחים לכבוש יצא לדאבל פס והוכשל ברחבה. פנדל שפתח את החגיגה של קרית גת. אבי הגיע לאחרונה לקרית גת ומוכיח את חשיבותו לקבוצה הדרומית. מנהיג אמיתי שעובד קשה בכל אימון וגם בכל הזדמנות שיש לו. 

 

אבי צבאג - מנהיג אמיתי

 

עדן אולירי (מכבי יפו)

בלמה הצעיר והמוכשר של מכבי יפו, יחד עם פיליפ חיאכ הבלם השני, מציגים קו הגנה חזק וקשוח שלא מאפשר לאף חלוץ יריבה להתקרב לשער של קבוצתו. אולירי נמצא בכושר מצוין ומוכיח שהוא גדל ומתפתח להיות מהבלמים הטובים בליגה. 

 

עדן אולירי - מתפתח להיות מהבלמים הטובים בליגה (איתן ידגר)

 

בן סיטלקול (סקציה נס ציונה)

מגנה הימני של נס ציונה, עושה הגנה מצוינת ותומך רבות בהתקפה. מהירות יוצאת המכלל יש לבחור עם טכניקה גבוהה יחד עם לחימה חסרת פשרות. מגן מצוין שמוסיף הרבה לנס ציונה בריצה המטורפת שלה לליגה הלאומית.

 

קישור:

תומר בן חיים (מכבי יבנה) - כוכב המחזור!!!

איזה כוכב תומר בן חיים! כל המשחק של יבנה עובר דרכו, מנהל את המשחק בחוכמה, מכניס כדורים לחבריו, מייצר מצבים ומעורב בכל התקפה. כבש שער אחד ובישל עוד שניים. מה צריך עוד מכוכב כמו תומר במשחק אחד? 

 

תומר בן חיים - כוכב כדורגל (מני בן ארי)

 

תמיר פור ('ירמיהו' חולון)

קשרה האחרוי של חולון משחק קשר אבל יותר משחק כבלם שלישי ומונע מכל הקפות היריב להגיע למצב מסוכן מול הבלמים. חולון לא מרבה לספוג והרבה בזכות תמיר שמשחק חכם, קשוח עם ניסיון רב שמחלץ כדורים מהיריבה. 

 

אופיר עמרם (נורדיה ירושלים)

קשרה המצוין של נורדיה, כבש שער ניצחון מול הכח. אופיר שחקן נייד מאד, היה דומיננטי בקישור וכבש את השער מבישול יפה של אסף גובזב החלוץ, וסיים במבצע אישי כשעבר את שוער הכח שהיה טוב במשחק. קשר שמסכן את שער היריב וכובש שער ניצחון חייב להיות בנבחרת. 

 

התקפה:

יניב מזרחי (קרית גת)

חלוצה של קרית גת, מאז שעבר לקרית גת, המעבר הזה עשה רק טוב לו ולקבוצתו החדשה. צמד שערים לרשתה של הוד השרון והוא כבר עם 4 שערים בארבעה משחקים שלו בקבוצה הדרומית. חלוץ טכני שעובד קשה ואם ימשיך כך, אין ספק שיגיע לליגות הבכירות.

 

יוסי אסייג (סקציה נס ציונה)

צמד שערים לחלוץ הענק של נס ציונה שמוליך בקלות את טבלת מלך בשערים של כל הליגה עם 16 שערים ב 17 משחקים. חלוץ מעל הליגה והוא סוחב את קבוצתו לליגה הלאומית. שאפו! 

 

יוסי אסייג מוביל את נס ציונה ללאומית (מני בן ארי)

 

אדיר חליפה (מחנה יהודה)

חלוצה של מחנה יהודה הביא ניצחון גדול לקבוצתו על בקעת הירדן. אדיר שיש לו כוח פריצה חזק, עולה לכל כדור ראשון בגובה ולוקח אותו, כבש שער חשוב לקבוצתו ובעיקר החזיק את קבוצתו במשחק גם בדקות הלא טובות של קבוצתו. 

 

אדיר חליפה הביא ניצחון גדול לקבוצתו 

 

מאמן המחזור: צורי עטר (מחנה יהודה)

שלומי משה הצעיר והמוכשר מוביל את קבוצתו לחוף מבטחים ללא תקציב וללא עזרה מהעירייה, והשבוע השיג ניצחון מרשים על הוד השרון. מוסא בן חיים עשה ביה"ס לבוזגלו וניצח אותו בבית והוכיח שהוא מאמן טוב ממנו, אבל השבוע מי שהכי הרשים היה צורי עטר, שלקח את חבורת השחקנים הצעירה של מחנה היודה והביא ניצחון מרשים על הקבוצה החמה של החודש האחרון מהקעה. שאפו לצורי. 

 

מאמן המחזור - צורי עטר 

 

קבוצת המחזור: מחנה יהודה

ניצחון ענק על בקעת הירדן ומגיע לשחקנים הצעירים של מחנה לחגוג בבר המסעדה השמח ה"לזרוביץ". בתיאבון!

 

קבוצת המחזור - הפועל מחנה יהודה 

ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ב-17 בחסות בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ"

הוסף תגובה
תגובות
  1. אללה מחנה יודה... (שיקו 31-01-2018, 22:25)