אוהדי טבריה לשחקנים: תתביישו אין לכם כבוד!

עירוני טבריה רשמה היום הפסד חמישי ברציפות כאשר נוצחה בביתה ע״י מכבי צור שלום 1-0. בסיום המשחק קריאות בוז הושמעו כלפי שחקני הקבוצה וחלק מהאוהדים ירדו לחדרי ההלבשה והטיחו האשמות במספר שחקנים

  • על ידי: רועי סימוני
  • 02-02-2018
  • 14:59

עירוני טבריה רשמה היום הפסד חמישי ברציפות בביתה נגד מכבי צור שלום 1-0 משער של שחר בן-ארי בדקה ה-13.

בסיום המשחק שריקות בוז צורמות הושמעו לעבר שחקני הקבוצה שירדו לחדרי ההלבשה עם הפנים כלפי מטה, חלק גדול מאוהדי הקבוצה ירדו אל עבר חדרי ההלבשה והביעו את כעסם כלפי שחקני הקבוצה ואף דרשו מהנהלת הקבוצה לתת לשחקני נוער לשחק במקום מספר שחקני רכש שלא מספקים את הסחורה.

 

עידן ויצמן שספג את רוב הביקורת אמר לאוהדים: ״המצב מאוד קשה לנו ואנחנו מקווים שנחזור למסלול הנצחונות מהר מאוד. קריאות הבוז של האוהדים לא מוסיפות למצב שלנו״.

 

אילן סוויסה מאמנה של טבריה אמר: ״אין לי מילים, כלום לא הולך אנחנו עושים את הכל כדי להיות טובים ולנצח וזה לא קורה. משחקים בהרכב השחקנים הכי טובים שיש שאיתם השגנו גם ניצחונות, אני מקווה שנצא מהמשבר הזה כמה שיותר מהר״.

 

יו״ר הקבוצה זוהר יצחק אמר בסיום לאוהדים: ״המצב קשה! אני לא זוכר מתי הפסדנו 5 משחקים ברציפות, גם מכבי חיפה הגדולה נמצאת בתחתית ליגת העל זה הכדורגל. אף אחד מאיתנו לא רצה להגיע למצב הזה. נדע בהקדם מה לעשות כדי לצאת מזה יותר מחוזקים״.

כשנשאל מדוע שחקני נוער לא משחקים בקבוצה אמר: ״אלו החלטות מקצועיות של מאמן הקבוצה מה גם שלא הבטחנו את ההישארות בליגה כדי שנוכל לשתף שחקני נוער. יש מאמן והוא יחליט מתי הוא צריך להשתמש בשחקנים מקבוצת הנוער״.

אוהדי טבריה מאוכזבים משחקני קבוצתם

הוסף תגובה
תגובות
  1. אילן בלוף (נהריני 02-02-2018, 15:35)
    כל העונה אני אומר לכם שאילן בלוף מה יש לו ברזומה ילדים ב אפילו נוער הוא לא אימן. כל אחד מקבל מה שמגיע לו. זו דרכו של עולם.
  2. סויסה אילן (אוהד 02-02-2018, 15:48)
    האשמה רק בך, חמישה הפסדים רצופים בחיים טבריה לא הפסידה,ובמיוחד שמפסידים בבית,יש משהו מסריח בהפסדים כנראה שמישהו משחק בביטים,אלימלך ליציע,טבריה משחקת פחות שחקן
  3. המשבר בטבריה (מוטי (טברייני לשעבר) 02-02-2018, 16:33)
    כשאבדו הסיכויים לעלות ליגה אז יש להתבסס על שחקני נוער כישרוניים ולשחרר מיידית שחקנים בעלות גבוהה שלא תורמים לקבוצה ויפה שעה אחת קודם.
  4. ראש העיר (אוהד 02-02-2018, 16:44)
    בן דוד גם את הכדורגל הרסת בטבריה,אי העברת תקציבים,העיקר הדתיים מקבלים כסף בלי סוף,עלאק שנה הבאה נשב בטריבונות ונספור גולים,כל המילים על הכישלונות שלך נאמרו,בקדנציה שלך טבריה ירדה מהלאומית ,ראה עפולה רק לקנא,חיתכת כישלון לך הביתה
  5. טבריה (אבי 02-02-2018, 17:18)
    לא יתכן בשום מצב שטבריה מפסידה כל כך משחקי בית,מה עוד שעד לפני חודשיים הינו במקום השלישי וניצחנו הרבה משחקים ברצף,משהו מסריח בקבוצה,עם סגל שיש חייבים להיות למעלה,רואים שאין נשמה בקבוצה היא כבויה,מאמן לא מתפקד,זה התחיל מאתא מובילים בדקה 88 0:1 המאמן מוציא במחצית השניה את הבלם ואת השחקן הטוב ביותר במגרש צעדון,