הקדמה לפלייאוף? 2-2 בין כפ״ס ליבנה

מכבי יבנה יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול בית״ר כפ״ס המפתיעה במטרה לחזור עם 3 נקודות ולפחות לשמור על פער 8 הנקודות מנס ציונה. בפועל בית״ר כפ״ס מנעה מיבנה 3 נקודות והשיגה נקודה יקרה בדרך לפלייאוף העליון. ליאור ברטקובסקי ועבדאללה עזאם כבשו צמד כל אחד. סולי צמח הורחק בכפ״ס

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-02-2018
  • 13:37

מכבי יבנה השנייה יצאה למשחק חוץ מול בית״ר כפ״ס החמישית. יבנה שהביסה במחזור הקודם את כפר שלם פגשה את כפר סבא שמתאוששת ממסע הגביע הנהדר שלה ולאחר השינויים בסגל מנסה לשמור על מקומה בפלייאוף העליון. המשחק נפתח שהמגמה ברורה, יבנה מדלגת על משחק הקישור שלה ומנסה למצוא בכדורים ארוכים למצוא את חלוציה שמרבים להטריד את הגנת כפר סבא. 


בדקה הרביעית הכדור נשלח לעבר שרון גורמזנו שמכניס כדור עומק לברטובסקי, הקוון מרים דגל לנבדל הגנת כפר סבא נעמדת וברטובסקי מגלגל לרשת ללא הפרעה, השופט ניגש לקוון ומאשר את השער. 1-0 ליבנה.

 

כפר סבא יוזמת ומנסה לאזן את התוצאה. בדקה ה-15 כדור מוגבה לרחבה, דוד שני משתלט על הכדור ומוציא כדור רוחב מצוין לעבדאללה עזאם שמול שער ריק מגלגל לרשת וקובע 1-1 מוצדק.

 

המשחק נמשך בקצב טוב ובדקה ה-28 יבנה יוצאת להתקפה, פרחי נשלח לרחבה ומרים כדור מדויק לראשו של ברטובסקי, הגנת כפר סבא נכשלה בשמירה וברטובסקי נוגח מחמישה מטרים וקובע 2-1 ליבנה. תוצאה שנשמרה עד למחצית.

 

בישול נהדר של עמית פרחי (מני בן ארי)

 

שוהם שלא אהב את משחק קבוצתו עורך שני חילופים התקפיים, דוד שני שנפצע מוחלף על ידי דניאל אגמי ואפי אלון מוחלף על ידי עידן סרור. כפר סבא עם ארבעה חלוצים מנסה לאזן את התוצאה, אך נותרה בעשרה שחקנים כאשר בדקה ה-55 סולי צמח מקבל צהוב שני ומורחק. 
למרות ההרחקה כפר סבא לא מוותרת ומנסה להשוות, בדקה ה-75 אגמי בכדור ענק משאיר את עבדאללה עזאם לבד מול עידו לוי, עזאם בועט לפינה הרחוקה ומכניע את עידו לוי, 2-2!

 

אלי כהן, מתחיל לאבד את הסיכוי לעלות לליגה הלאומית (אבייתר ברק)


עד לסיום יבנה מנסה להכריע את המשחק כשסהר שבתאי וגורמזנו היו קרובים בשתי נגיחות, אחת מצאה את הקורה והשנייה נהדפה אצל טמיר ללו, ואילו כפר סבא במשחק הקרבה מצליחה לשמור על התוצאה בעשרה שחקנים בסיום 2:2 שכפר סבא ראוייה לכל המחמאות!

 

למרות התוצאה הטובה, נועם שוהם לא מרוצה מהכדורגל שקבוצתו מציגה

 

תגובתו של נועם שוהם מאמנה של כפ״ס בסיום המשחק: ״מאוד אהבתי את ההקרבה, הנחישות והאופי של השחקנים ואני פחות אוהב את הצורה והדרך שאנחנו משחקים בתקופה האחרונה, זה בהחלט לא הכדורגל שאני רוצה לראות מהקבוצה שלי. תירוצים של פצועים ומורחקים לא מקובלים עליי, נצטרך לשחק כדורגל הרבה יותר טוב כדי להישאר בתמונת הפלייאוף״.

צמד נהדר של עבדאללה עזאם העניק לכפ"ס נקודה יקרה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלי וחיים (יבנאי שרוף 06-02-2018, 14:48)
    אין לכם טיפת כבוד... הרסתם את הקבוצה... אלי עומד על הקווים אבל אדון אזולאי קובע הרכבים ועושה חילופים... די נמאסתם הרסתם את המועדון אם יש לכם כבוד לכו הביתה. הקהל לא יישב בשקט אר בשישי יהיה לכם בלאגן